Znamy zwycięzców dziewiątej edycji DIMAQ UNI.

10/13/2020
„User Experience w projektowaniu platform e-commerce na przykładzie strony www.KursyLean.pl” oraz „Przewaga niestandardowego modelowania atrybucji nad modelem last-click w przypadku zakupu oferty postpaid w branży telecom.” to tematy zwycięskich prac dyplomowych w DIMAQ UNI. Znamy laureatów dziewiątej edycji konkursu na najlepszą pracę dyplomową z marketingu internetowego, organizowanego wspólnie przez IAB Polska i Szkołę Główną Handlową w Warszawie.

Konkurs był adresowany do studentów oraz absolwentów uczelni wyższych, którzy obronili swoje prace magisterskie, licencjackie, inżynierskie z zakresu marketingu internetowego w okresie od 1 stycznia 2015 do 16 sierpnia 2020.

Nadesłane prace oceniane były przez jury, w którego skład weszli  między innymi posiadacze certyfikatu DIMAQ oraz  certyfikowani trenerzy DIMAQ. Ze wszystkich nadesłanych prac do II etapu zostało zakwalifikowanych 5 prac magisterskich oraz 5 licencjackich, spośród których jury ostatecznie wyłoniło dwóch laureatów.

Zwycięzcą IX edycji ogólnopolskiego konkursu DIMAQ UNI w kategorii prac magisterskich została Karolina Denis za pracę Przewaga niestandardowego modelowania atrybucji nad modelem last-click w przypadku zakupu oferty postpaid w branży telecom (Akademia Leona Koźmińskiego). Laureatka otrzymuje nagrodę główną – bezpłatne uczestnictwo w Studiach Podyplomowych Marketing Internetowy w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. W kategorii prac licencjackich najlepsza okazała się Aleksandra Polak z pracą: User Experience w projektowaniu platform e-commerce na przykładzie strony www.KursyLean.pl (Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie). Nagrodą jest bezpłatny udział w Akademii DIMAQ Basic z możliwością podejścia do egzaminu DIMAQ.

– To była ogromna przyjemność oceniać zgłoszone prace w tegorocznym konkursie DIMAQ UNI. Są one na bardzo wysokim poziomie, dlatego nie mam wątpliwości, że osoby, które dotarły do finału są olbrzymią wartością dla każdego pracodawcy z branży marketingu internetowego. Na naszą ocenę prac wpływało wiele czynników miedzy innymi: przyjęta metodologia, dobór materiałów źródłowych czy umiejętność interpretacji danych. mówi Grzegorz Krzemień, Prezes GoldenSubmarine, przewodniczący jury DIMAQ UNI.

– Na dziewiątą edycję konkursu wpłynęło wiele prac o wysokim poziomie, co skutkowało małymi różnicami w punktacji prac z pierwszej piątki, zarówno magisterskich jak i licencjackich.  Zdecydowana większość prac dotyczyła promocji w internecie, inne aspekty marketingu rzadziej stanowiły obszar badany w pracach dyplomowych. – komentuje dr hab. Tymoteusz Doligalski ze Szkoły Głównej Handlowej, członek jury DIMAQ UNI.

GRATULUJEMY LAUREATKOM, a chętnych zapraszamy na kolejną edycję konkursu w przyszłym roku!

Odwiedź oficjalną stronę DIMAQ UNI.

Czytaj także

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w świecie biznesu.

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.