Znamy zwycięzców dziewiątej edycji DIMAQ UNI.

10/13/2020
„User Experience w projektowaniu platform e-commerce na przykładzie strony www.KursyLean.pl” oraz „Przewaga niestandardowego modelowania atrybucji nad modelem last-click w przypadku zakupu oferty postpaid w branży telecom.” to tematy zwycięskich prac dyplomowych w DIMAQ UNI. Znamy laureatów dziewiątej edycji konkursu na najlepszą pracę dyplomową z marketingu internetowego, organizowanego wspólnie przez IAB Polska i Szkołę Główną Handlową w Warszawie.

Konkurs był adresowany do studentów oraz absolwentów uczelni wyższych, którzy obronili swoje prace magisterskie, licencjackie, inżynierskie z zakresu marketingu internetowego w okresie od 1 stycznia 2015 do 16 sierpnia 2020.

Nadesłane prace oceniane były przez jury, w którego skład weszli  między innymi posiadacze certyfikatu DIMAQ oraz  certyfikowani trenerzy DIMAQ. Ze wszystkich nadesłanych prac do II etapu zostało zakwalifikowanych 5 prac magisterskich oraz 5 licencjackich, spośród których jury ostatecznie wyłoniło dwóch laureatów.

Zwycięzcą IX edycji ogólnopolskiego konkursu DIMAQ UNI w kategorii prac magisterskich została Karolina Denis za pracę Przewaga niestandardowego modelowania atrybucji nad modelem last-click w przypadku zakupu oferty postpaid w branży telecom (Akademia Leona Koźmińskiego). Laureatka otrzymuje nagrodę główną – bezpłatne uczestnictwo w Studiach Podyplomowych Marketing Internetowy w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. W kategorii prac licencjackich najlepsza okazała się Aleksandra Polak z pracą: User Experience w projektowaniu platform e-commerce na przykładzie strony www.KursyLean.pl (Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie). Nagrodą jest bezpłatny udział w Akademii DIMAQ Basic z możliwością podejścia do egzaminu DIMAQ.

– To była ogromna przyjemność oceniać zgłoszone prace w tegorocznym konkursie DIMAQ UNI. Są one na bardzo wysokim poziomie, dlatego nie mam wątpliwości, że osoby, które dotarły do finału są olbrzymią wartością dla każdego pracodawcy z branży marketingu internetowego. Na naszą ocenę prac wpływało wiele czynników miedzy innymi: przyjęta metodologia, dobór materiałów źródłowych czy umiejętność interpretacji danych. mówi Grzegorz Krzemień, Prezes GoldenSubmarine, przewodniczący jury DIMAQ UNI.

– Na dziewiątą edycję konkursu wpłynęło wiele prac o wysokim poziomie, co skutkowało małymi różnicami w punktacji prac z pierwszej piątki, zarówno magisterskich jak i licencjackich.  Zdecydowana większość prac dotyczyła promocji w internecie, inne aspekty marketingu rzadziej stanowiły obszar badany w pracach dyplomowych. – komentuje dr hab. Tymoteusz Doligalski ze Szkoły Głównej Handlowej, członek jury DIMAQ UNI.

GRATULUJEMY LAUREATKOM, a chętnych zapraszamy na kolejną edycję konkursu w przyszłym roku!

Odwiedź oficjalną stronę DIMAQ UNI.

Czytaj także

Patronat IAB Polska: Legaltech Forum 11 kwietnia w Warszawie

Patronat IAB Polska: Legaltech Forum 11 kwietnia w Warszawie

Perspektywy rozwoju rynku legal tech w Polsce, sztuczna inteligencja (AI) w kancelarii prawnej oraz nowe regulacje prawne związane z prawem nowych technologii – to tematy przewodnie #LegalTech Forum 2024! IAB Polska został patronem honorowym wydarzenia.

Weź udział w badaniu “Firma jako marka”

Weź udział w badaniu “Firma jako marka”

W imieniu organizatorów zapraszamy do wzięcia udziału w badaniu “Firma jako marka” mającym na celu wzajemne zrozumienie i zbadanie potrzeb między biznesem, a branżą marketingową.