Znamy wyniki I etapu DIMAQ UNI. Zobacz, kto ma szansę na wygraną w konkursie na najlepsza pracę dyplomową z marketingu internetowego

09/22/2020
Znamy już wyniki I etapu DIMAQ UNI – dziewiątej edycji konkursu na najlepszą pracę dyplomową z marketingu internetowego, organizowanego wspólnie przez IAB Polska i Szkołę Główną Handlową w Warszawie. Do drugiego etapu zakwalifikowało się 5 prac licencjackich i 5 prac magisterskich.

Konkurs DIMAQ UNI jest efektem szeroko zakrojonych działań edukacyjnych, jakie IAB Polska prowadzi już od lat. Jedną z inicjatyw związku jest tworzenie innowacyjnych programów studiów spełniających wymagania programu DIMAQ – oficjalnego programu certyfikacji kompetencji digital marketingu, prowadzonego przez IAB Polska. Celem konkursu jest zwrócenie uwagi studentów i absolwentów uczelni wyższych na potencjał marketingu internetowego oraz promocja internetu jako medium reklamowego.

W I etapie Konkursu jury wyłoniło najlepsze merytorycznie ze zgłoszonych prac. Lista zakwalifikowanych do kolejnego etapu poniżej:

Kategoria: PRACE LICENCJACKIE:

  • Michał Kasprzyk: Podcasting jako część strategii content marketingowej
  • Aleksandra Polak: User Experience w projektowaniu platform e-commerce na przykładzie strony KursyLean.pl
  • Marta Olszewska: Zarządzanie i organizacja działań marketingowych w organizacji funkcjonującej w środowisku e-commerce
  • Aleksandra Kolba: Wykorzystanie Big Data w personalizacji reklam w systemie Google AdWords
  • Tetyana Halyelo: Komunikacja marketingowa online na Instagramie. Przypadek sklepu internetowego „Tattidesigns”

Kategoria: PRACE MAGISTERSKIE

  • Viktoriia Pogrebniak: Zidentyfikowanie grupy docelowej istniejącej marki za pomocą narzędzi analityki mediów społecznościowych
  • Karolina Denis: Przewaga niestandardowego modelowania atrybucji nad modelem last-click w przypadku zakupu oferty postpaid w branży telecom
  • Katarzyna Wąsowska: Znaczenie i przykłady zastosowania reklamy mobilnej w strategii komunikacyjnej marek
  • Piotr Jan Klejnowski: Budowa strategii SEO jako kluczowy element marketingu internetowego przedsiębiorstwa
  • Aleksandra Grabarska: Prosumption as an activity of a contemporary digital client

Prace w I etapie Konkursu oceniane były prze posiadaczy certyfikatów DIMAQ. Pełny skład jury dostępny jest na stronie: dimaquni.com.

Kolejny etap Konkursu to wybór najlepszych z zakwalifikowanych prac i przyznanie nagród. W tym etapie ocen dokonywać będzie jury złożone z certyfikowanych trenerów i posiadaczy certyfikatów DIMAQ w składzie: Agata Czech, Grzegorz Krzemień, Tymoteusz Doligalski, Michał Szczur, Leszek A. Nowak, Jacek Szostak.

Zwycięzców tegorocznej edycji DIMAQ UNI wyłonimy 12.10.2020 r.

Przypominamy, że nagrodami w konkursie są:

  • Najlepsza praca magisterska:studia podyplomowe Marketing Internetowy w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie
  • Najlepsza praca dyplomowa licencjacka lub inżynierska: 4-dniowa Akademia DIMAQ Basic z egzaminem DIMAQ
  • Najlepsza praca podyplomowa: 4-dniowa Akademia DIMAQ Professional z egzaminem DIMAQ

Program Studiów Podyplomowych SGH Marketing Internetowy znajduje się na stronie: http://www.marketing-internetowy.edu.pl/
Organizatorzy:
DIMAQ, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkoła Główna Handlowa
Patroni medialni: dlaStudenta.pl, NowyMarketing, studentnews.pl

Oficjalna strona konkursu: www.dimaquni.com

Czytaj także

Aż 8 europejskich nagród IAB MIXX Awards i Reasearch Awards dla polskich firm

Aż 8 europejskich nagród IAB MIXX Awards i Reasearch Awards dla polskich firm

23 maja 2023 podczas flagowej konferencji IAB Europe – Interact zostały rozdane europejskie nagrody za najlepsze digitalowe kampanie i projekty badawcze. Polskie firmy otrzymały aż 5 statuetek European MIXX Awards 2023! Gratulujemy: Sanofi, PHD Poland, Publicis Groupe, Unilever, Mindshare Poland, GONG & ING Bank Śląski. Gatulujemy równiez agencjom badawczym Nielsen i Kantar, które łącznie otrzymały 3 statuetki w IAB European Reasaerch Awards. 

CMC MEDIA dołącza do firm członkowskich IAB Polska

CMC MEDIA dołącza do firm członkowskich IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska przystępuje CMC MEDIA specjalizuąca się w dostarczaniu kompleksowego wsparcia technicznego i biznesowego dla lokalnych wydawców prasy, radia i serwisów internetowych.