Znamy datę 13. edycji MIXX Awards & Conference 2019

10/03/2019
Tegoroczna, uroczysta gala rozdania nagród MIXX Awards & Conference 2019 odbędzie się...

Tegoroczna, uroczysta gala rozdania nagród MIXX Awards odbędzie się 27 listopada w hotelu Westin w Warszawie. Podczas gali wyłonimy najlepsze digitalowe kampanie reklamowe zgłoszone do MIXX Awards 2019. Do 13. edycji konkursu zakwalifikowanych zostało ponad 180 projektów. Nominowanych poznamy do 12 listopada 2019.

Już teraz możesz kupić bilet na MIXX Awards & Conference 2019. Tylko do 31 października obowiązuje oferta EARLY BIRD, z biletami w cenie specjalnej.

Kup bilet  >

Uroczystość wręczenia nagród poprzedzi IAB MIXX Conference, podczas której klienci wspólnie z przedstawicielami agencji prezentować będą case studies najbardziej inspirujących kampanii spośród nominowanych do zwycięstwa w IAB MIXX Awards.

IAB MIXX Awards to konkurs kierowany zarówno do agencji reklamowych, jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji czy budżetu kampanii reklamowej. To również  jedyny w naszym kraju konkurs, w którym kampanie reklamowe oceniane są jako całość – jury analizuje zgłoszone w poszczególnych kategoriach projekty, biorąc pod uwagę zarówno strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, jak również rezultaty i ROI. Zwycięskie projekty to te, które najefektywniej zachęcają do interakcji z marką, prezentują najskuteczniejsze rozwiązania w reklamie cyfrowej, a jednocześnie inspirują i wskazują kierunki rozwoju branży.

Co roku wydarzenie przyciąga uwagę wszystkich, którzy śledzą rynkowe trendy w komunikacji, zarówno marketerów, jak i przedstawicieli agencji. To unikalna okazja, by poznać kulisy powstawania najbardziej inspirujących kampanii i zobaczyć kto odniósł sukces w ciągu ostatniego roku.

Zajrzyj na oficjalną stronę MIXX Awards po najświeższe informacje:  mixx-awards.pl

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.