Zmiany w plikach cookie i start projektu Rearc

04/15/2020
Wraz z nadchodzącymi zmianami w plikach cookie i innych identyfikatorach stron trzecich, IAB US i IAB Tech Lab zainicjowało projekt Rearc. Jego celem jest przemyślenie i przebudowa marketingu cyfrowego w taki sposób, by nadal realizował swoje założenia, a jednocześnie adresował obecne wyzwania i potrzeby w zakresie prywatności konsumentów i personalizacji.

Projekt ma charakter globalny, zostali do niego zaproszeni członkowie IAB Tech Lab, lokalnych oddziałów IAB, organizacje branżowe, a także firmy niezrzeszone.

IAB Polska powołało Grupę Zadaniową Rearc, w ramach której będą:

  • prowadzone dyskusje wokół nadchodzących zmian,
  • gromadzone pomysły, potrzeby, wyzwania – zwłaszcza w odniesieniu do naszej lokalnej specyfiki,
  • wypracowywane wspólne stanowiska oraz omawiane dokumenty i specyfikacje rozwiązań.

W celu bliższego zapoznania się z projektem i jego celami, zachęcamy do zapoznania się ze stroną Rearc, a także wysłuchanie webinara prowadzonego przez Jordana Mitchella, SVP – Identity, Data and Privacy w IAB Tech Lab.

Pytania oraz zgłoszenia do Grupy Zadaniowej Rearc przy IAB Polska prosimy o kierowanie do Małgorzaty Walendziewskiej (m.walendziewska@iab.org.pl).

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.