Zmiany w plikach cookie i start projektu Rearc

04/15/2020
Wraz z nadchodzącymi zmianami w plikach cookie i innych identyfikatorach stron trzecich, IAB US i IAB Tech Lab zainicjowało projekt Rearc. Jego celem jest przemyślenie i przebudowa marketingu cyfrowego w taki sposób, by nadal realizował swoje założenia, a jednocześnie adresował obecne wyzwania i potrzeby w zakresie prywatności konsumentów i personalizacji.

Projekt ma charakter globalny, zostali do niego zaproszeni członkowie IAB Tech Lab, lokalnych oddziałów IAB, organizacje branżowe, a także firmy niezrzeszone.

IAB Polska powołało Grupę Zadaniową Rearc, w ramach której będą:

  • prowadzone dyskusje wokół nadchodzących zmian,
  • gromadzone pomysły, potrzeby, wyzwania – zwłaszcza w odniesieniu do naszej lokalnej specyfiki,
  • wypracowywane wspólne stanowiska oraz omawiane dokumenty i specyfikacje rozwiązań.

W celu bliższego zapoznania się z projektem i jego celami, zachęcamy do zapoznania się ze stroną Rearc, a także wysłuchanie webinara prowadzonego przez Jordana Mitchella, SVP – Identity, Data and Privacy w IAB Tech Lab.

Pytania oraz zgłoszenia do Grupy Zadaniowej Rearc przy IAB Polska prosimy o kierowanie do Małgorzaty Walendziewskiej (m.walendziewska@iab.org.pl).

Czytaj także

Raport „Social Media 2025” już dostępny

Raport „Social Media 2025” już dostępny

Czy wciąż mamy do czynienia z duopolem w polskich social mediach? Jaka jest charakterystyka użytkowników poszczególnych platform i jaką strategię reklamową warto obrać, aby dotrzeć do konkretnych grup odbiorców? Do rąk czytelników trafiła trzecia edycja raportu „Social media 2025”, dostarczająca wyczerpujących danych na temat rodzimego rynku mediów społecznościowych.

Najważniejszy coroczny raport branży digital już dostępny!

Najważniejszy coroczny raport branży digital już dostępny!

Podsumowanie kluczowych wydarzeń i trendów minionego roku oraz prognozy na rok 2025 znajdziesz w opublikowanym właśnie Raporcie Strategicznym Internet 2024/202025 – najważniejszym corocznym podsumowaniu polskiej branży digital. Raport dostępny jest jako serwis www oraz klasyczny PDF.