Zgłoszenia do MIXX Awards Europe i IAB Europe Research Awards 2019 otwarte

01/30/2019
W imieniu IAB Europe zapraszamy do zgłaszania swoich kampanii reklamowych do europejskich nagród MIXX Awards oraz Reaserach Awards 2019.

W imieniu IAB Europe zapraszamy do zgłaszania swoich kampanii reklamowych do europejskich nagród MIXX Awards oraz Reaserach Awards 2019.

Udział w MIXX Awards Europe to unikalna mozliwość, by zyskać uznanie na forum europejskiej branży reklamowej. Zwycięskie kampanie nie tylko pokazują najskuteczniejsze obecnie działania digital marketingowe, ale także edukują i inspirują poprzez prezentację nowych rozwiązań  i trendów.

Zgłoś się do MIXX Awards Europe

W tym roku nagrody będą przyznawane w następujących kategoriach konkursowych:

  • Brand Advertising Campaign
  •  Direct Response / Lead Generation Campaign
  •  Video Advertising
  •  Social Media
  •  Search Advertising
  •  Native Advertising
  •  Branded Content
  •  Responsive Display Advertising
  •  Virtual and Augmented Reality or other new technologies
  •  Campaign Effectiveness
  •  Programmatic Advertising
  •  Integrated Advertising
  •  Effective Use of Data

IAB Europe Research Awards to szansa nie tylko na zaprezentowanie swoich digitalowych projektów badawczych, ale przede wszystkim możliwość wkładu w rozwój europejskiego rynku marketingu internetowego.

Zgłoś się do IAB Europe Research Awards

IAB Europe Research Awards to szansa nie tylko na zaprezentowanie swoich digitalowych projektów badawczych, ale przede wszystkim możliwość wkładu w rozwój europejskiego rynku marketingu internetowego.

W tym roku nagrody zostaną przyznane w następujących kategoriach: 

  • Brand Advertising Effectiveness
  •  Consumer Attitudes and Behaviour
  •  Consumer Devices
  •  Digital Advertising Formats
  •  Advertising Solutions
  •  Research and Data Innovation
  •  Audience Measurement
  •  Best Use of Research Budget

Termin zgłoszeń do obu konkursów upływa 15 marca 2019. Rozdanie nagród nastąpi 4 czerwca w Warszawiepodczas Interact 2019.

Czytaj także

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w świecie biznesu.

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.