Zgłoszenia do MIXX Awards Europe i IAB Europe Research Awards 2019 otwarte

01/30/2019
W imieniu IAB Europe zapraszamy do zgłaszania swoich kampanii reklamowych do europejskich nagród MIXX Awards oraz Reaserach Awards 2019.

W imieniu IAB Europe zapraszamy do zgłaszania swoich kampanii reklamowych do europejskich nagród MIXX Awards oraz Reaserach Awards 2019.

Udział w MIXX Awards Europe to unikalna mozliwość, by zyskać uznanie na forum europejskiej branży reklamowej. Zwycięskie kampanie nie tylko pokazują najskuteczniejsze obecnie działania digital marketingowe, ale także edukują i inspirują poprzez prezentację nowych rozwiązań  i trendów.

Zgłoś się do MIXX Awards Europe

W tym roku nagrody będą przyznawane w następujących kategoriach konkursowych:

  • Brand Advertising Campaign
  •  Direct Response / Lead Generation Campaign
  •  Video Advertising
  •  Social Media
  •  Search Advertising
  •  Native Advertising
  •  Branded Content
  •  Responsive Display Advertising
  •  Virtual and Augmented Reality or other new technologies
  •  Campaign Effectiveness
  •  Programmatic Advertising
  •  Integrated Advertising
  •  Effective Use of Data

IAB Europe Research Awards to szansa nie tylko na zaprezentowanie swoich digitalowych projektów badawczych, ale przede wszystkim możliwość wkładu w rozwój europejskiego rynku marketingu internetowego.

Zgłoś się do IAB Europe Research Awards

IAB Europe Research Awards to szansa nie tylko na zaprezentowanie swoich digitalowych projektów badawczych, ale przede wszystkim możliwość wkładu w rozwój europejskiego rynku marketingu internetowego.

W tym roku nagrody zostaną przyznane w następujących kategoriach: 

  • Brand Advertising Effectiveness
  •  Consumer Attitudes and Behaviour
  •  Consumer Devices
  •  Digital Advertising Formats
  •  Advertising Solutions
  •  Research and Data Innovation
  •  Audience Measurement
  •  Best Use of Research Budget

Termin zgłoszeń do obu konkursów upływa 15 marca 2019. Rozdanie nagród nastąpi 4 czerwca w Warszawiepodczas Interact 2019.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.