Ruszyły zgłoszenia do konkursu IAB MIXX Awards 2023

07/19/2023
Rozpoczeliśmy przyjmowanie zgłoszeń do IAB MIXX Awards 2023, czyli kolejnej edycji konkursu, w którym jury wyróżnia najbardziej inspirujące, kreatywne i skuteczne wykorzystanie środowiska cyfrowego w komunikacji marketingowej. Konkurs docenia projekty, które tworzą wartość dla marek, firm i organizacji oraz stanowią wzorzec dla innych.  
  • Ruszyły zgłoszenia do kolejnej edycji IAB MIXX Awards – konkursu doceniającego najbardziej inspirujące, kreatywne i skuteczne kampanie reklamowe wykorzystujące środowisko cyfrowe.
  • Agencje, domy mediowe, wydawcy i reklamodawcy mogą zgłosić dowolną liczbę kampanii w wielu kategoriach. Termin zgłoszeń upływa 18 sierpnia.
  • Jury konkursu IAB MIXX Awards ocenia kampanie na podstawie czterech kluczowych kryteriów: strategii, kreacji reklamowej, wykonania i wykorzystania mediów oraz rezultatów i ROI.
  • Zwycięzców poznamy 5 grudnia br.

Artificial Intelligence i Offline Digitizing – dwie nowe kategorie

Szeroki zakres kategorii, w ramach których przyjmowane są zgłoszenia kampanii do konkursu IAB MIXX Awards, został skonstruowany tak, aby odzwierciedlać pełne spectrum możliwości marki w środowisku cyfrowym. Te różnorodne kategorie obejmują wiele obszarów działalności, od efektywnego wykorzystania mediów społecznościowych po innowacyjne rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji.

W odpowiedzi na dynamiczne zmiany branży tegoroczna edycja IAB MIXX Awards została wzbogacona o dwie nowe kategorie: Artificial Intelligence i Offline Digitizing. Kategoria Artificial Intelligence doceni kampanie, które wykorzystują sztuczną inteligencję w innowacyjny sposób, zapewniając unikalne doświadczenia dla użytkowników. Natomiast kategoria Offline Digitizing nagradza kampanie, które skutecznie łączą świat cyfrowy z rzeczywistością offline, tworząc interaktywne i angażujące doświadczenia dla odbiorców.

Poniżej przedstawiamy pełną listę wszystkich kategorii IAB MIXX Awards 2023:

  • Artificial Intelligence (nowa kategoria)
  • Best Use of Social Media
  • Brand Awareness and Positioning
  • Commerce
  • Consumer Experience
  • Content Marketing
  • Data Driven & Precision Marketing
  • Digital Public Relations
  • Games & eSport
  • Innovation  Solution
  • Launch
  • Limited Budget
  • Offline Digitizing (nowa kategoria)
  • Online Marketing with Influencer
  • Performance Marketing
  • MIXX for Good Purpose (dawniej Public Service, non-profit campaign & CSR)

Zgłaszasz dowolną liczbę kampanii w wielu kategoriach

IAB MIXX Awards jest otwartym konkursem dla wszystkich, którzy tworzą inspirujące i skuteczne przedsięwzięcia, wykorzystując kanały i narzędzia cyfrowe. To okazja dla profesjonalistów, którzy wierzą, że ich prace przynoszą wartość ich klientom.

Agencje reklamowe, domy mediowe, przedstawiciele mediów i reklamodawcy mogą zgłosić dowolną liczbę kampanii reklamowych w wielu kategoriach konkursowych.

Zapraszamy również do wysyłania bezpłatnych zgłoszeń kandydatur w kategoriach: Człowiek Roku i Nagroda Specjalna IAB Polska za całokształt dokonań.

Termin zgłoszeń upływa 18 sierpnia. Zgłoszeń można dokonać poprzez platformę konkursową znajdującą się pod adresem: mixx-awards.pl 

Zgłoś kampanie wcześniej w korzystnej cenie

Do 31 lipca 2023 obowiązuje oferta early birds, w której opłaty za udział w konkursie wynoszą:

  • Członkowie IAB Polska: 1790 zł netto (plus 23 % VAT)
  • Podmioty niezrzeszone w IAB Polska: 1990 zł netto (plus 23 % VAT)

CENA REGULARNA (od 1 sierpnia 2023 r.):

  • Członkowie IAB Polska: 2390 zł netto (plus 23 % VAT)
  • Podmioty niezrzeszone w IAB Polska: 2590 zł netto (plus 23 % VAT)

Ceny dotyczą każdej zgłoszonej kampanii w jednej dowolnie wybranej kategorii.

Jury doceni kreatywność i skuteczność

W ocenie zgłoszonych kampanii do konkursu IAB MIXX Awards jury kieruje się czterema kluczowymi kryteriami:

  • strategią,
  • kreacją reklamową,
  • wykonaniem i wykorzystaniem mediów oraz
  • rezultatami i zwrotem z inwestycji (ROI).

W procesie oceny jurorzy skupiają się na kreatywnym podejściu do kampanii i jej skuteczności. Ważne jest umiejętne połączenie oryginalnego konceptu z osiągnięciem odpowiednich rezultatów.

– Jesteśmy niezmiernie dumni z faktu, że od lat możemy być świadkami inspirujących, kreatywnych i skutecznych kampanii, które rewolucjonizują sposób wykorzystywania środowiska cyfrowego w dziedzinie marketingu. Rynek marketingu cyfrowego stale ewoluuje, a my jako IAB Polska, staramy się być na bieżąco z tymi zmianami. Dlatego w tegorocznej edycji konkursu wprowadziliśmy dwie nowe kategorie, które odzwierciedlają najnowsze trendy i innowacje. Kategoria Artificial Intelligence nagradza kampanie, które wykorzystują sztuczną inteligencję w sposób przemyślany i twórczy. Natomiast kategoria Offline Digitizing doceni kampanie, które umiejętnie łączą świat cyfrowy z rzeczywistością offline. Niezależnie od rozmiaru organizacji i budżetu, IAB MIXX Awards jest konkursem dla każdego, kto tworzy inspirujące i skuteczne przedsięwzięcia z wykorzystaniem kanałów i narzędzi cyfrowych. Zapraszam do składania zgłoszeń i życzę wszystkim uczestnikom powodzenia!  – mówi Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska

Do 24 lipca trwa otwarty nabór do jury konkursu. Szczegóły tutaj.

Zwycięzców konkursu IAB MIXX Awards 2023 poznamy podczas gali, która odbędzie się 5. grudnia br. w Warszawie.

***

Polska edycja międzynarodowego konkursu IAB MIXX Awards odbywa się od 2007 roku. Jest to druga, po belgijskiej, najstarsza edycja MIXX Awards w Europie. Pierwsze wydanie konkursu miało miejsce w 2005 roku, zorganizowane przez amerykański oddział IAB.

Patroni honorowi: Business Centre Club, Krajowa Izba Gospodarcza, PIIT, Rada Reklamy 

Patroni medialni: Wirtualna Polska, Gazeta.pl, Onet, naTemat, NowyMarketing, Marketing przy kawie, Online Marketing, Marketer+ 

Współpraca prawna: Traple Konarski Podrecki & Partners 

Współpraca: Newspoint, DIMAQ, QUALID 

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.