Zgłoszenia do IAB MIXX Awards 2020 czas start

05/05/2020
Ruszyły zgłoszenia do 14. edycji IAB MIXX Awards – konkursu dla kampanii, które zwyciężają w digitalu!

IAB MIXX Awards to konkurs otwarty zarówno dla twórców, jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji i budżetu – zgłosić może się KAŻDY.

Czekamy na Twoje zgłoszenie: do 10 czerwca. 

Pamiętaj:
• możesz zgłosić dowolną liczbę kampanii
• jeden projekt możesz zgłosić we wszystkich 16 kategoriach konkursowych
POKAŻ, JAK ZWYCIĘŻA SIĘ W DIGITALU I ZAWALCZ O NAGRODĘ W IAB MIXX AWARDS 2020!

Zgłoś swoją kampanię

Czytaj także

Patronat: Konferencja #DataDrivenDOOH już 28 listopada

Patronat: Konferencja #DataDrivenDOOH już 28 listopada

#DataDrivenDOOH to najważniejsze wydarzenie 2023 roku dotyczące rozwoju cyfrowego OOH i jego widowni. Pomiary, definicje, standardy – a wszystko podane w atrakcyjnej formie przez najlepszych ekspertów. W tym roku będziemy rozmawiać o tym, jak w kontekście tego młodego medium definiować i parametryzować widownię – aby spełniać oczekiwania naszych klientów z jednej strony i być pełnoprawnym członkiem cross-mediowego świata reklamy z drugiej. IAB Polska objął konferencję patronatem honorowym.

Ogłaszamy aż 62 nominacje do nagród IAB MIXX Awards 2023

Ogłaszamy aż 62 nominacje do nagród IAB MIXX Awards 2023

Jury IAB MIXX Awards po ocenie 224 zgłoszeń wyłoniło listę nominacji do nagród za najlepsze wykorzystanie środowiska cyfrowego w kampaniach reklamowych. Laureaci zostaną ogłoszeni podczas uroczystej gali 5 grudnia. W tym roku – o złote, srebrne i brązowe statuetki – w 16 kategoriach konkursowych ubiega się 45 kampanii, które uzyskały 62 nominacje do nagród.