Zgłoszenia do IAB MIXX Awards 2020 czas start

05/05/2020
Ruszyły zgłoszenia do 14. edycji IAB MIXX Awards – konkursu dla kampanii, które zwyciężają w digitalu!

IAB MIXX Awards to konkurs otwarty zarówno dla twórców, jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji i budżetu – zgłosić może się KAŻDY.

Czekamy na Twoje zgłoszenie: do 10 czerwca. 

Pamiętaj:
• możesz zgłosić dowolną liczbę kampanii
• jeden projekt możesz zgłosić we wszystkich 16 kategoriach konkursowych
POKAŻ, JAK ZWYCIĘŻA SIĘ W DIGITALU I ZAWALCZ O NAGRODĘ W IAB MIXX AWARDS 2020!

Zgłoś swoją kampanię

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.