Zgłoś swoją firmę do 12. edycji Mapy Branży Interaktywnej IAB Polska – przedłużamy termin zgłoszeń

08/24/2023
Związek Pracodawców Branży Interaktywnej IAB Polska zaprasza firmy działające na polskim rynku internetowym do udziału w 12. edycji Mapy Branży Interaktywnej. Mapa stanowi kompendium wiedzy o firmach i ich markach z różnych sektorów branży interaktywnej i jest cennym narzędziem dla uczestników rynku marketingowej komunikacji cyfrowej w poszukiwaniu partnerów biznesowych. Termin zgłoszeń został przedłużony do 8 września.
Mapa Branży Interaktywnej, aktualizowana każdego roku, umożliwia przedstawienie oferty firm w przemyślany i usystematyzowany sposób. Dostępna jest w dwóch formatach: jako serwis www i jako PDF.

Termin nadsyłania zgłoszeń do tegoroczne edycji został przedłużony z 25 sierpnia na 8 września.

Zapraszamy zarówno firmy członkowskie IAB Polska, jak i wszystkie inne podmioty związane z rynkiem digital, do wzięcia udziału w projekcie. Przyjmowanie zgłoszeń jest otwarte dla wszystkich uczestników branży. 

Firmy mogą zgłosić swoje logotypy w 59 kategoriach, które składają się na 9 obszarach tematycznych:  

  • Kreacja i realizacja,  
  • Programmatic,  
  • Narzędzia,  
  • Powierzchnie Reklamowe,  
  • Analizy,  
  • E-commerce,  
  • Usługi,  
  • Edukacja, 
  • Ambasadorzy digitalu. 


Każda firma może zgłosić dowolną liczbę marek, aby zaprezentować swoje marki w odpowiednich obszarach tematycznych. 

W poprzedniej edycji Mapy Branży Interaktywnej wzięło udział aż 219 firm, zgłaszając ponad 400 logotypów swoich marek.  

Data ostatecznego terminu przesyłania zgłoszeń upływa 8 września, dlatego zachęcamy firmy do aktywnego uczestnictwa i zaprezentowania swojej obecności na polskim rynku internetowym. 

 

Czytaj także

Duży krok w standaryzacji rynku reklam Digital OOH: Słownik i formatka dla ofert DOOH

Duży krok w standaryzacji rynku reklam Digital OOH: Słownik i formatka dla ofert DOOH

Grupa Robocza Digital Out-of-Home IAB Polska, zrzeszająca wiodące firmy z medium OOH oraz przedstawicieli domów mediowych i firm technologicznych, opracowała dwa ważne dla branży materiały: słownik pojęć związanych z Digital OOH oraz edytowalną formatkę do składania ofert reklamowych na kampanie w tym medium. Materiały te stanowią duży krok do standaryzacji rynku reklam Digital OOH.

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w świecie biznesu.

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.