Termin nadsyłania zgłoszeń do tegoroczne edycji został przedłużony z 25 sierpnia na 8 września.
Zapraszamy zarówno firmy członkowskie IAB Polska, jak i wszystkie inne podmioty związane z rynkiem digital, do wzięcia udziału w projekcie. Przyjmowanie zgłoszeń jest otwarte dla wszystkich uczestników branży.
Firmy mogą zgłosić swoje logotypy w 59 kategoriach, które składają się na 9 obszarach tematycznych:
- Kreacja i realizacja,
- Programmatic,
- Narzędzia,
- Powierzchnie Reklamowe,
- Analizy,
- E-commerce,
- Usługi,
- Edukacja,
- Ambasadorzy digitalu.
Każda firma może zgłosić dowolną liczbę marek, aby zaprezentować swoje marki w odpowiednich obszarach tematycznych.
W poprzedniej edycji Mapy Branży Interaktywnej wzięło udział aż 219 firm, zgłaszając ponad 400 logotypów swoich marek.
Data ostatecznego terminu przesyłania zgłoszeń upływa 8 września, dlatego zachęcamy firmy do aktywnego uczestnictwa i zaprezentowania swojej obecności na polskim rynku internetowym.