Zgłoś swoją firmę do 12. edycji Mapy Branży Interaktywnej IAB Polska – przedłużamy termin zgłoszeń

08/24/2023
Związek Pracodawców Branży Interaktywnej IAB Polska zaprasza firmy działające na polskim rynku internetowym do udziału w 12. edycji Mapy Branży Interaktywnej. Mapa stanowi kompendium wiedzy o firmach i ich markach z różnych sektorów branży interaktywnej i jest cennym narzędziem dla uczestników rynku marketingowej komunikacji cyfrowej w poszukiwaniu partnerów biznesowych. Termin zgłoszeń został przedłużony do 8 września.
Mapa Branży Interaktywnej, aktualizowana każdego roku, umożliwia przedstawienie oferty firm w przemyślany i usystematyzowany sposób. Dostępna jest w dwóch formatach: jako serwis www i jako PDF.

Termin nadsyłania zgłoszeń do tegoroczne edycji został przedłużony z 25 sierpnia na 8 września.

Zapraszamy zarówno firmy członkowskie IAB Polska, jak i wszystkie inne podmioty związane z rynkiem digital, do wzięcia udziału w projekcie. Przyjmowanie zgłoszeń jest otwarte dla wszystkich uczestników branży. 

Firmy mogą zgłosić swoje logotypy w 59 kategoriach, które składają się na 9 obszarach tematycznych:  

  • Kreacja i realizacja,  
  • Programmatic,  
  • Narzędzia,  
  • Powierzchnie Reklamowe,  
  • Analizy,  
  • E-commerce,  
  • Usługi,  
  • Edukacja, 
  • Ambasadorzy digitalu. 


Każda firma może zgłosić dowolną liczbę marek, aby zaprezentować swoje marki w odpowiednich obszarach tematycznych. 

W poprzedniej edycji Mapy Branży Interaktywnej wzięło udział aż 219 firm, zgłaszając ponad 400 logotypów swoich marek.  

Data ostatecznego terminu przesyłania zgłoszeń upływa 8 września, dlatego zachęcamy firmy do aktywnego uczestnictwa i zaprezentowania swojej obecności na polskim rynku internetowym. 

 

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.