Zbiór Dobrych Praktyk SEO – nowa publikacja Grupy Roboczej SEM

10/24/2019
Prezentujemy nowy Zbiór Dobrych Praktyk SEO, opracowany przez Grupę Roboczą SEM, działającą w ramach IAB Polska.

W publikacji zebrano zalecenia branżowe mające na celu zdefiniowanie standardów jakościowych działań prowadzonych przy pozycjonowaniu stron internetowych (Search Engine Optimization)

Celem Zbioru jest zabezpieczenie jakości usług SEO poprzez zdefiniowanie wymaganych procesów i działań związanych ze świadczeniem tych usług oraz osiągnięcie jak największej przejrzystości wobec klientów w odniesieniu do zakresu i wykonywania usług SEO.

Poradnik w formacie PDF jest dostępny bezpłatnie w linku poniżej.

Czytaj także

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.