Zbiór Dobrych Praktyk SEM 2021. Pobierz najnowszą publikację IAB Polska!

06/22/2021
Zbiór Dobrych Praktyk SEM 2021 to kompendium zaleceń branżowych, które regulują standardy prowadzenia kampanii linków sponsorowanych (Google Ads) począwszy od etapu ofertowania poprzez realizację usługi, aż do momentu raportowania. Publikacja została przygotowana przez członków Grupy Roboczej SEM IAB Polska.

Zbiór Dobrych Praktyk SEM 2021 to kompendium zaleceń branżowych, które regulują standardy prowadzenia kampanii linków sponsorowanych (Google Ads) począwszy od etapu ofertowania poprzez realizację usługi, aż do momentu raportowania. Publikacja została przygotowana przez członków Grupy Roboczej SEM IAB Polska.

Głównym celem publikacji jest zagwarantowanie naszym Klientom usług SEM najwyższej jakości, a także określenie transparentnych warunków współpracy bezpośrednio na linii Agencja – Klient.

Zbiór składa się z 3 rodziałów:

  • Ofertowanie
  • Realizacja Usługi
  • Raportowanie i rozliczenia

Zapraszamy do lektury!

 

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.