Zbiór Dobrych Praktyk SEM 2021. Pobierz najnowszą publikację IAB Polska!

06/22/2021
Zbiór Dobrych Praktyk SEM 2021 to kompendium zaleceń branżowych, które regulują standardy prowadzenia kampanii linków sponsorowanych (Google Ads) począwszy od etapu ofertowania poprzez realizację usługi, aż do momentu raportowania. Publikacja została przygotowana przez członków Grupy Roboczej SEM IAB Polska.

Zbiór Dobrych Praktyk SEM 2021 to kompendium zaleceń branżowych, które regulują standardy prowadzenia kampanii linków sponsorowanych (Google Ads) począwszy od etapu ofertowania poprzez realizację usługi, aż do momentu raportowania. Publikacja została przygotowana przez członków Grupy Roboczej SEM IAB Polska.

Głównym celem publikacji jest zagwarantowanie naszym Klientom usług SEM najwyższej jakości, a także określenie transparentnych warunków współpracy bezpośrednio na linii Agencja – Klient.

Zbiór składa się z 3 rodziałów:

  • Ofertowanie
  • Realizacja Usługi
  • Raportowanie i rozliczenia

Zapraszamy do lektury!

 

Czytaj także

Patronat IAB Polska: Konferencja Ochrony Danych Osobowych

Patronat IAB Polska: Konferencja Ochrony Danych Osobowych

7 grudnia odbędzie się VII doroczna Konferencja Ochrony Danych Osobowych poświęcona działalności instytucji i organów Unii Europejskiej w zakresie prawa ochrony danych (akty normatywne, soft law, opiniowanie aktów prawa UE). Udział możliwy jest w trybie stacjonarnym bądź online. IAB Polska została patronem wydarzenia.

Powstała nowa Grupa Robocza Digital Out-Of-Home w ramach struktur IAB Polska

Powstała nowa Grupa Robocza Digital Out-Of-Home w ramach struktur IAB Polska

Nowa Grupa Robocza Digital Out-Of-Home została założona w październiku 2021 r. i skupia przedstawicieli firm działających w tym segmencie reklamy. Jej celem jest propagowanie wiedzy związanej z cyfrową reklamą zewnętrzną. Grupa Digital OOH stanowi również platformę do współpracy i komunikacji oraz miejsce wymiany doświadczeń podmiotów tworzących ten rynek w Polsce. Szefem Grupy jest Radosław Gołąb z firmy AMS S.A.

Patronat IAB Polska: MARKETING BIZNES MEETUP 25 listopada, Wrocław

Patronat IAB Polska: MARKETING BIZNES MEETUP 25 listopada, Wrocław

MARKETING BIZNES MEETUP to oddolna inicjatywa skierowana do przedsiębiorców, praktyków marketingu i sprzedaży i sektora NGO. Na spotkaniach przedstawiane są case study firm, które wdrożyły działania marketingu opartego o dane, a także w przystępny sposób tłumaczone są najtrudniejsze meandry marketingu i sprzedaży. Prelegenci są dobierani pod kątem praktyczności tematów: wiedza, którą przedstawiają na eventach, pokazują jak wdrożyć we własnych firmach – większych, ale i mniejszych. IAB Polska objęło patronat honorowy nad wydarzeniem.