Zbiór Dobrych Praktyk SEM 2021. Pobierz najnowszą publikację IAB Polska!

06/22/2021
Zbiór Dobrych Praktyk SEM 2021 to kompendium zaleceń branżowych, które regulują standardy prowadzenia kampanii linków sponsorowanych (Google Ads) począwszy od etapu ofertowania poprzez realizację usługi, aż do momentu raportowania. Publikacja została przygotowana przez członków Grupy Roboczej SEM IAB Polska.

Zbiór Dobrych Praktyk SEM 2021 to kompendium zaleceń branżowych, które regulują standardy prowadzenia kampanii linków sponsorowanych (Google Ads) począwszy od etapu ofertowania poprzez realizację usługi, aż do momentu raportowania. Publikacja została przygotowana przez członków Grupy Roboczej SEM IAB Polska.

Głównym celem publikacji jest zagwarantowanie naszym Klientom usług SEM najwyższej jakości, a także określenie transparentnych warunków współpracy bezpośrednio na linii Agencja – Klient.

Zbiór składa się z 3 rodziałów:

  • Ofertowanie
  • Realizacja Usługi
  • Raportowanie i rozliczenia

Zapraszamy do lektury!

 

Czytaj także

Aż 8 europejskich nagród IAB MIXX Awards i Reasearch Awards dla polskich firm

Aż 8 europejskich nagród IAB MIXX Awards i Reasearch Awards dla polskich firm

23 maja 2023 podczas flagowej konferencji IAB Europe – Interact zostały rozdane europejskie nagrody za najlepsze digitalowe kampanie i projekty badawcze. Polskie firmy otrzymały aż 5 statuetek European MIXX Awards 2023! Gratulujemy: Sanofi, PHD Poland, Publicis Groupe, Unilever, Mindshare Poland, GONG & ING Bank Śląski. Gatulujemy równiez agencjom badawczym Nielsen i Kantar, które łącznie otrzymały 3 statuetki w IAB European Reasaerch Awards. 

CMC MEDIA dołącza do firm członkowskich IAB Polska

CMC MEDIA dołącza do firm członkowskich IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska przystępuje CMC MEDIA specjalizuąca się w dostarczaniu kompleksowego wsparcia technicznego i biznesowego dla lokalnych wydawców prasy, radia i serwisów internetowych.