Yieldbird dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska

07/18/2019
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Yieldbird – firma specjalizująca się zwiększaniu przychodów z reklam w modelu programmatic.

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Yieldbird – firma specjalizująca się zwiększaniu przychodów z reklam w modelu programmatic.

Yieldbird dostarcza usługi i produkty adtechowe dla wydawców internetowych. Zarządzając i optymalizując powierzchnię reklamową, firma maksymalizuje zyski wydawców poprzez skuteczny pricing, zaawansowane raportowanie oraz wykorzystanie machine-learning. Yieldbird jest Certyfikowanym przez Google Partnerem Wydawców oraz może się pochwalić wyróżnieniem w rankingu Technology Fast 50 Central Europe Deloitte w 2017 i 2018 roku. Działa globalnie, współpracując z ponad 250 wydawcami z 30 krajów.

Po 10 lat działalności i stałego rozwoju, chcemy aktywnie zaangażować się w ważny proces tworzenia standardów branży. Na co dzień pomagamy wydawcom radzić sobie z licznymi wyzwaniami, jakie stawiane są przed nimi każdego dnia: pricing, zwiększanie viewability,  RODO czy też przygotowanie do zmiany typu aukcji Google. Wierzymy, że szersze dzielenie się naszymi doświadczeniami oraz czynny udział w dyskusjach mogą przyczynić się do budowania coraz to lepszych rozwiązań i produktów oraz popularyzacji rozwiązań programatycznych wśród wydawców internetowych.

Bartłomiej Chmiel, Managing Director

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Czytaj także

Konkurs DOBROSTARS pod patronatem IAB Polska

Konkurs DOBROSTARS pod patronatem IAB Polska

IAA Polska wraz uczestnikami programu liderskiego Marketing Masterminds organizuje konkurs DOBROSTARS, w którym wyróżnione zostaną najlepsze praktyki wspierające zdrowie psychiczne, fizyczne i dobre samopoczucie pracowników. Inicjatywę wspierają największe organizacje branżowe: IAB Polska oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, które objęły patronat nad konkursem.

SEO Vibes Summit ‘25 pod patronatem IAB

SEO Vibes Summit ‘25 pod patronatem IAB

Już po raz 5. WhitePress organizuje SEO Vibes Summit – jedną z najważniejszych konferencji branży SEO i content marketingu w Europie. Tym razem konferencja odbędzie się w Zakopanem w dniach 27-31 maja. Wydarzenie posiada patronat honorowy IAB Polska.

Search Generative Experience. Nowy e-book IAB Polska

Search Generative Experience. Nowy e-book IAB Polska

Przełomowe dla wyszukiwarek rozwiązania, takie jak Google Search Generative Experience (SGE), łączą generatywne modele językowe z zaawansowanymi mechanizmami wyszukiwania. Aby pomóc firmom i specjalistom SEO oraz SEM lepiej zrozumieć te zmiany, eksperci z Grupy Roboczej SEO & PPC IAB Polska przygotowali nowy e-book poświęcony tej tematyce.