Yieldbird dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska

07/18/2019
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Yieldbird – firma specjalizująca się zwiększaniu przychodów z reklam w modelu programmatic.

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Yieldbird – firma specjalizująca się zwiększaniu przychodów z reklam w modelu programmatic.

Yieldbird dostarcza usługi i produkty adtechowe dla wydawców internetowych. Zarządzając i optymalizując powierzchnię reklamową, firma maksymalizuje zyski wydawców poprzez skuteczny pricing, zaawansowane raportowanie oraz wykorzystanie machine-learning. Yieldbird jest Certyfikowanym przez Google Partnerem Wydawców oraz może się pochwalić wyróżnieniem w rankingu Technology Fast 50 Central Europe Deloitte w 2017 i 2018 roku. Działa globalnie, współpracując z ponad 250 wydawcami z 30 krajów.

Po 10 lat działalności i stałego rozwoju, chcemy aktywnie zaangażować się w ważny proces tworzenia standardów branży. Na co dzień pomagamy wydawcom radzić sobie z licznymi wyzwaniami, jakie stawiane są przed nimi każdego dnia: pricing, zwiększanie viewability,  RODO czy też przygotowanie do zmiany typu aukcji Google. Wierzymy, że szersze dzielenie się naszymi doświadczeniami oraz czynny udział w dyskusjach mogą przyczynić się do budowania coraz to lepszych rozwiązań i produktów oraz popularyzacji rozwiązań programatycznych wśród wydawców internetowych.

Bartłomiej Chmiel, Managing Director

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.