Patronat IAB Polska: XIV edycja E-commerce Standard

09/18/2019
8 i 9 października w Warszawie odbędzie się konferencja E-commerce Standard. To wydarzenie z najdłuższą, 14-letnią tradycją na rynku poświęcone skutecznej sprzedaży produktów i usług przez Internet. Wydarzenie zostało objęte akredytacją DIMAQ, jak również Patronatem Honorowym IAB Polska.

8 i 9 października w Warszawie odbędzie się konferencja E-commerce Standard. To wydarzenie z najdłuższą, 14-letnią tradycją na rynku poświęcone skutecznej sprzedaży produktów i usług przez internet. To jedno z ważniejszych wydarzeń na polskim rynku oraz unikalna przestrzeń do czerpania inspiracji i nawiązywania nowych kontaktów biznesowych. Wydarzenie zostało objęte akredytacją DIMAQ, jak również Patronatem Honorowym IAB Polska.

Patronat IAB Polska jest poświadczeniem jakości merytorycznej wydarzenia, a akredytacja DIMAQ oznacza, że wydarzenie włączone jest do systemu punktacji w ramach recertyfikacji DIMAQ – certyfikatu kompleksowo potwierdzającego kompetencje digital marketingowe przyznawanego przez IAB Polska (więcej informacji TUTAJ). Posiadacze certyfikatów mogą wziąć udział w wydarzeniu w cenie specjalnej z rabatem w wysokości 10% od aktualnej ceny na stronie (oferta jest ważna do końca sierpnia). Aby uzyskać hasło do rabatu prosimy o maila na adres: kontak@dimaq.eu.

Program konferencji jest gwarancją intensywnej wymiany doświadczeń i poznania wielu perspektyw. W gronie prelegentów gościmy przedstawicieli dużych i średnich firm, którzy podzielą się najlepszymi praktykami w trakcie prezentacji oraz paneli dyskusyjnych, a także ekspertów, którzy poprowadzą interaktywne warsztaty w mniejszych grupach podczas równoległych sesji.
Po pierwszym dniu konferencji odbędzie się wieczorny networkingu, który będzie okazją do pogłębienia rozmów w mniej oficjalnej atmosferze. To wszystko w przestrzeniach z przepięknym, panoramicznym widokiem na Wisłę.

Posiadacze certyfikatu mogą wziąć udział w cenie specjalnej:

  • do 23.08  – 1249 zł netto
  • do 27.09  – 1549 zł netto
  • po 27.09 – 1799 zł netto

Punktacja za ten event: Uczestnik – 20 pkt, Prelegent – 40 pkt

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.