X edycja Studiów Podyplomowych INP PAN „Inspektor Ochrony Danych” pod patronatem IAB

08/29/2024
Zapraszamy do wzięcia udziału w naborze do X edycji studiów podyplomowych Inspektor Ochrony Danych, organizowanych przez Instytut Nauk Prawnych Polskiej Akademii Nauk. Studia po raz kolejny odbędą się pod patronatem IAB Polska.

Program X edycji Studiów skupia się w szczególności na znaczeniu realizacji wymogów przepisów o ochronie danych osobowych w dynamicznie zmieniającej się cyfrowej rzeczywistości i obejmuje takie zagadnienia jak:

– budowanie i zarządzanie procesami przetwarzania danych osobowych w systemach AI;
– realizacja wymogów Aktu ws. sztucznej inteligencji i Aktu ws. danych zgodnie z RODO;
– wykorzystywanie danych osobowych w reklamie internetowej i handlu elektronicznym;
– podstawy prawne cyberbezpieczeństwa;
– ochrona danych osobowych w procesach cyfryzacji podmiotów publicznych;
– zasady międzynarodowego przepływu danych osobowych.

Studia realizowane są w dwóch specjalizacjach:

  1. „Inspektor Ochrony Danych w organach i podmiotach publicznych”,
  2. „Inspektor Ochrony Danych w sektorze prywatnym”.

Kierownikiem Studiów jest dr hab. Grzegorz Sibiga, prof. INP PAN – Wspólnik Kancelarii zarządzający praktyką Ochrony Danych.

Wykładowcami prowadzącymi zajęcia na Studiach są od wielu lat eksperci naszej Kancelarii: adw. Xawery Konarski (Senior Partner), r.pr. Dominika Nowak-Byrtek (Managing Associate), r.pr. Bartłomiej Żeromski (Senior Associate), Mateusz Kupiec (Associate).

Rekrutacja na studia prowadzona jest do dnia 10 października 2024 r.

Szczegółowe informacje na temat studiów pod linkiem >

Czytaj także

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.