Wytyczne ICO dot. cookies i innych podobnych technologii

07/17/2019
Zachęcamy do zapoznania się z najnowszymi wytycznymi brytyjskiego urzędu ochrony danych osobowych dot. stosowania cookies i innych podobnych technologii, takich jak odcisk palca urządzenia i śledzące piksele. ICO zaktualizowało swoje dotychczasowe materiały dot. cookies, gdyż od wejścia w życie przepisów rozporządzenia ogólnego o ochronie danych osobowych (RODO) korzystanie z plików cookies podlega dwóm reżimom prawnym: […]

Zachęcamy do zapoznania się z najnowszymi wytycznymi brytyjskiego urzędu ochrony danych osobowych dot. stosowania cookies i innych podobnych technologii, takich jak odcisk palca urządzenia i śledzące piksele.

ICO zaktualizowało swoje dotychczasowe materiały dot. cookies, gdyż od wejścia w życie przepisów rozporządzenia ogólnego o ochronie danych osobowych (RODO) korzystanie z plików cookies podlega dwóm reżimom prawnym: RODO oraz przepisom wdrażającym do prawa krajowego dyrektywę 2002/58/WE dot. o prywatności i łączności elektronicznej (ePrivacy), czyli w Polsce przepisom ustawy Prawo Telekomunikacyjne.

Taki stan rzeczy powoduje – zdaniem ICO – niepewność i wątpliwości dot. zależności pomiędzy RODO a ePrivacy, a wytyczne mają je wyjaśnić i rozwiać narosłe mity. Wytyczne spisano w przewodniku, który można pobrać poniżej.

POBIERZ  PRZEWODNIK 

Do końca lipca br. spodziewamy się również wytycznych dot. cookies francuskiego regulatora – CNIL.

 

Czytaj także

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

AI CREATE to globalna inicjatywa profesjonalistów z całego świata. Została stworzona przez weteranów branży kreatywnej, eventowej oraz produkcyjnej z Hiszpanii i Singapuru. Edycja warszawska zaplanowane na 16 maja posiada patronat honorowy IAB Polska.