Wytyczne ICO dot. cookies i innych podobnych technologii

07/17/2019
Zachęcamy do zapoznania się z najnowszymi wytycznymi brytyjskiego urzędu ochrony danych osobowych dot. stosowania cookies i innych podobnych technologii, takich jak odcisk palca urządzenia i śledzące piksele. ICO zaktualizowało swoje dotychczasowe materiały dot. cookies, gdyż od wejścia w życie przepisów rozporządzenia ogólnego o ochronie danych osobowych (RODO) korzystanie z plików cookies podlega dwóm reżimom prawnym: […]

Zachęcamy do zapoznania się z najnowszymi wytycznymi brytyjskiego urzędu ochrony danych osobowych dot. stosowania cookies i innych podobnych technologii, takich jak odcisk palca urządzenia i śledzące piksele.

ICO zaktualizowało swoje dotychczasowe materiały dot. cookies, gdyż od wejścia w życie przepisów rozporządzenia ogólnego o ochronie danych osobowych (RODO) korzystanie z plików cookies podlega dwóm reżimom prawnym: RODO oraz przepisom wdrażającym do prawa krajowego dyrektywę 2002/58/WE dot. o prywatności i łączności elektronicznej (ePrivacy), czyli w Polsce przepisom ustawy Prawo Telekomunikacyjne.

Taki stan rzeczy powoduje – zdaniem ICO – niepewność i wątpliwości dot. zależności pomiędzy RODO a ePrivacy, a wytyczne mają je wyjaśnić i rozwiać narosłe mity. Wytyczne spisano w przewodniku, który można pobrać poniżej.

POBIERZ  PRZEWODNIK 

Do końca lipca br. spodziewamy się również wytycznych dot. cookies francuskiego regulatora – CNIL.

 

Czytaj także

Patronat: Konferencja #DataDrivenDOOH już 28 listopada

Patronat: Konferencja #DataDrivenDOOH już 28 listopada

#DataDrivenDOOH to najważniejsze wydarzenie 2023 roku dotyczące rozwoju cyfrowego OOH i jego widowni. Pomiary, definicje, standardy – a wszystko podane w atrakcyjnej formie przez najlepszych ekspertów. W tym roku będziemy rozmawiać o tym, jak w kontekście tego młodego medium definiować i parametryzować widownię – aby spełniać oczekiwania naszych klientów z jednej strony i być pełnoprawnym członkiem cross-mediowego świata reklamy z drugiej. IAB Polska objął konferencję patronatem honorowym.

Ogłaszamy aż 62 nominacje do nagród IAB MIXX Awards 2023

Ogłaszamy aż 62 nominacje do nagród IAB MIXX Awards 2023

Jury IAB MIXX Awards po ocenie 224 zgłoszeń wyłoniło listę nominacji do nagród za najlepsze wykorzystanie środowiska cyfrowego w kampaniach reklamowych. Laureaci zostaną ogłoszeni podczas uroczystej gali 5 grudnia. W tym roku – o złote, srebrne i brązowe statuetki – w 16 kategoriach konkursowych ubiega się 45 kampanii, które uzyskały 62 nominacje do nagród.