Ostatnie lata to fale zdarzeń wywołujące znaczące zmiany na świecie, a na horyzoncie widać kolejne. Widmo recesji gospodarczej i rosnącego bezrobocia, koszty działania i niski wskaźnik konsumpcji to tylko część czynników, które wpływają na biznes. Dodatkowym elementem obciążającym jest odbywająca się tak blisko nas wojna. Dla branży marketingowej, komunikacji, kreacji i twórców narzędzi świata cyfrowego to kolejna próba.
Temat tegorocznego Forum IAB to: 2023 mówi: Sprawdzam! Jaka strategia na „ciekawe czasy”?
IAB Polska oraz Rada Programowa tematem przewodnim tegorocznej edycji konferencji ustanawiają „2023 mówi: Sprawdzam! Jaka strategia na „ciekawe czasy”?”. Intencją organizatora jest zamiar zweryfikowania, czy nabraliśmy odporności w ostatnich latach w biznesie, strategiach, technologii, mediach, relacjach międzyludzkich oraz czy umiejętnie tą energią zarządzamy.
Na scenie Forum IAB prelegenci odpowiedzą na pytanie, co było typowym hype
i buzzwordem, a co wnosi długoterminową zmianę, daje pozytywny efekt w biznesie i rozwija branżę internetową, co sprawdzi się w tych „ciekawych czasach”.
Zgłaszanie prezentacji
Zgodnie z tematem przewodnim organizator konferencji Forum IAB 2023 poszukuje przepracowanych lub gotowych do wykorzystania strategii funkcjonowania w „ciekawych czasach”.
Prezentacje można zgłaszać w siedmiu obszarach funkcjonowania branży marketingowej.
Sprawdzam: Rynek. Strategie na czynniki zewnętrzne.
#bezpieczeństwo #decoupling #deflacja #digital extension #fragmentaryzacja #implozja branży #inflacja #inwestycje #konsolidacja #media # odpowiedzialność-reklama-jakość #omnichanel social mediowy #powrót do offline #strategie na ciekawe czasy # wzrost vs retencja
Sprawdzam: Konsument. Strategie na zmieniające się zachowania konsumentów.
#balans #bezpieczeństwo #deflacja-uwaga-widownia #digital fatique #dyrektywa omnibus#generacje #inflacja #kondycja demokracji #migracje #omnichanel social mediowy #powrót do offline #prywatność #rozwaga #wybory
Sprawdzam: Marka. Strategie odporności na zmianę.
#bezpieczeństwo #brand safety #dojrzałość #globalne vs lokalne #long term #pitstop #purpose #refleksja #short term #sposoby przetrwania #utrzymujemy biznes czy walczymy o wzrosty
Sprawdzam: Efektywność. Strategie sukcesu biznesu.
#balans #fragmentaryzacja #innowacje #inwestyce #kryzys finansowy #optymalizacja ROI #optymalizacja kosztowa #powrót do offline #pragmatyzm #rozwaga #refleksja #utrzymujemy biznes czy walczymy o wzrosty #wzrost vs retencja
Sprawdzam: ESG. Strategie zrównoważonego rozwoju i marketingu.
#dehype #dojrzałość #działania na rzecz dobra #energia #eko wygoda #green washing #ład korporacyjny #source for good #ślad węglowy mediów #zrównoważony marketing #zrównoważona reklama #zrównoważony rozwój
Sprawdzam: Leadership. Strategie organizacji i zespołów.
#balans #dynamika pracy #dojrzałość #efektywność #empatia #generacje #inspiracja#jednostka SWAT #motywacja #networking #nowy leadership #potrzebypokoleniowe #pragmatyzm #refleksja #narzędzia #relacje międzyludzkie #stylpracy #sposoby przetrwania #utrzymujemy biznes czy walczymy o wzrosty #współpraca #zaufanie
Sprawdzam: Trendy. Co powraca i dlaczego a co nas zaskoczy.
#atencja #autentyczność #dehype #digital extention #fragmentaryzacja #gaming #google #hiperpersonalizacja #metaversum #nowy kontent #NFT #odpowiedzialność-reklama-jakość
#post-party cookie #powrót do offline #prywatność #refleksja #rezyliencja #rozwaga #technologia #web 3.0
Wszystkich, którzy chcą podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem w powyższych tematach, organizator zaprasza do wzięcia udziału w Call for Papers do Forum IAB 2023. Zgłoszenia propozycji wystąpień są bezpłatne i należy je przesłać do 6 lutego 2023 r. poprzez formularz zgłoszeniowy.
Do 15 stycznia br. obowiązuje również rabat w wysokości 25% na zakup biletów na wydarzenie.
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ.
Szczegółowe informacje dostępne są na stronie: https://forumiab.pl/