Współpraca IAB Polska z WSIiZ wchodzi na wyższy poziom

02/14/2024
Wyższa Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie współpracuje z IAB Polska od 2017, rozwijając programy kształcenia, wymieniając doświadczenia i standaryzując kompetencje w branży. W ramach tej współpracy kandydaci mogą zdawać egzamin DIMAQ także w Rzeszowie, a nie jak wcześniej tylko w siedzibie IAB Polska w Warszawie. Wszystko za sprawą pierwszego zewnętrznego Centrum Egzaminacyjnego DIMAQ.

14 lutego w siedzibie IAB Polska gościli dr Barbara Przywara (Prorektor ds. Nauczania WSIiZ) oraz Łukasz Bis (Prodziekan KMiKS WSIiZ ds. kierunku Digital Marketing, jednocześnie członek Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska), gdzie  podczas spotkania z Zarządem IAB Polska rozmawiali o przyszłości współpracy i kierunkach jej rozwoju. Ważnym punktem spotkania było funkcjonowanie pierwszego w Polsce zewnętrznego Centrum Egzaminacyjnego DIMAQ, które od 2022 roku funkcjonuje w murach WSIiZ w Rzeszowie. Ze strony IAB Polska gości przyjęli Włodzimierz Schmidt (Prezes Zarządu IAB Polska), Robert Wielgo (CMO IAB Polska) oraz Ewa Opach (Dyrektor ds. Edukacji i Certyfikacji IAB Polska/ DIMAQ).

Jesteśmy niezmiernie podekscytowani i dumni z rozwoju Centrum Egzaminacyjnego DIMAQ w Rzeszowie. To strategiczny krok, który umożliwia nam jeszcze szerzej dotrzeć ze standardami i certyfikacjami do profesjonalistów z obszaru digital marketingu, zwłaszcza w południowo-wschodniej Polsce.

Utworzenie tego centrum było naturalną konsekwencją owocnej współpracy z Wyższą Szkołą Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Dzięki ich zaangażowaniu i wysokiemu poziomowi przygotowania technicznego oraz rzetelności egzaminów, możemy zapewnić, że standardy DIMAQ są utrzymywane na najwyższym poziomie, niezależnie od lokalizacji.

Wierzymy, że Centrum Egzaminacyjne w Rzeszowie przyczyni się do dalszego rozwoju branży internetowej  oraz umożliwi specjalistom zyskanie cennych kompetencji, które są niezbędne w dynamicznym świecie komunikacji marketingowej. Jest to również potwierdzenie naszej misji, jaką jest standaryzacja i promocja wysokich standardów w digital marketingu w Polsce – komentuje Włodzimierz Schmidt.

Obecnie rzeszowskie Centrum Egzaminacyjne prowadzi egzaminy DIMAQ na trzech poziomach: Student, Basic i Professional. Techniczne przygotowanie sal, atmosfera i rzetelność realizowanych egzaminów jest identyczna, jak ta, którą IAB Polska oferuje w swojej siedzibie – to pozwala utrzymywać standard DIMAQ na wysokim poziomie, zapewniając posiadaczom certyfikatów DIMAQ mocny atut na rynku pracy. Co ciekawe – w Rzeszowie odbył się również pierwszy egzamin DIMAQ Student.

Prowadzone przez nas Centrum Egzaminacyjne DIMAQ  cieszy się dużym zainteresowaniem szczególnie u osób, które na co dzień pracują, funkcjonują w południowo-wschodniej Polsce. Chciałoby się rzec, że przybliżamy standard do branży i promujemy DIMAQ w rejonach, gdzie jesteśmy mocno rozpoznawani. Z drugiej strony – zaufanie, którym obdarzyło nas IAB Polska – dowodzi wiarygodności, jako uczelni kształcącej w obszarze Digital Marketingu – mówi Łukasz Bis.

Do tej pory w Rzeszowie odbyło się ponad 40 egzaminów. Są one realizowane raz w miesiącu, harmonogram egzaminów jest dostępny na stronie http://dimaq.pl

Od 2023 roku WSIiZ ma w swojej ofercie studia drugiego stopnia Digital Marketing, które akredytowane przez IAB Polska, a kończą się egzaminem DIMAQ Professional. Są to studia trzysemestralne, prowadzone w dużej mierze przez praktyków. Od 2024 roku WSIiZ oferuje studia licencjackie na kierunku Marketing i nowe media, w ramach których oferowany będzie certyfikat DIMAQ Basic. Więcej na stronie: https://wsiz.edu.pl/ 

 

Czytaj także

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

CYBERSEC CEE EXPO & FORUM to kluczowe i jedyne w swoim rodzaju wydarzenie dotyczące cyberbezpieczeństwa w Europie. Od 2015 roku CYBERSEC zapewnia przestrzeń do wymiany poglądów, dyskusji i prezentacji dotyczących największych wyzwań stojących nie tylko przed społeczeństwem, ale i światem wirtualnym. IAB Polska po raz kolejny objął patronat honorowy nad wydarzeniem.

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.