Włodzimierz Schmidt w Radzie do Spraw Cyfryzacji

02/07/2019
Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska, został wybrany do składu Rady do Spraw Cyfryzacji trzeciej kadencji. Rada ds.

Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska, został wybrany do składu Rady do Spraw Cyfryzacji trzeciej kadencji. Rada ds. Cyfryzacji to najważniejsze ciało doradcze Ministra Cyfryzacji i Komitetu Rady Ministrów do spraw Cyfryzacji.

Włodzimierz Schmidt został powołany do Rady do Spraw Cyfryzacji z rekomendacji Business Centre Club (BCC). Rada jest  organem doradczym i think-tankiem, którego członkowie wspierają wiedzą i doświadczeniem Ministra Cyfryzacji oraz Komitet Rady Ministrów ds. Cyfryzacji. W skład trzeciej kadencji Rady w wchodzi łącznie 20 ekspertów, których zdaniem jest m.in opiniowanie dokumentów strategicznych i innych związanych z cyfryzacją, łącznością i rozwojem społeczeństwa informacyjnego, współpraca w takich obszarach jak integracja cyfrowa, ochrona prywatności w sieci, likwidacja barier rozwoju gospodarki elektronicznej, czy reforma prawa własności intelektualnej w sieci.

Szczegółowe informacje i pełny skład Rad: https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/nowy-sklad-rady-do-spraw-cyfryzacji2019

Czytaj także

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.