W spotkaniu uczestniczyli przedstawiciele pięciu kontynentów, w tym krajów takie jak Peru, Meksyk, USA, Kanada, Australia, Republika Południowej Afryki, region MENA oraz liczni przedstawiciele z Europy.
Podczas 3 intensywnych dni poruszano tematy równie zróżnicowane jak sama gospodarka cyfrowa. Wystąpienia i dyskusje obejmowały kwestie różnorodności, inkluzywności, ochrony danych, standaryzacji oraz zrównoważonego rozwoju. Skupiono się na poprawie międzynarodowej współpracy, radzeniu sobie z globalnymi graczami i zachęcaniu do współpracy między uczestnikami.
W jednym punkcie wszyscy byli zgodni: pandemia COVID-19 znacząco wzmocniła postrzeganie gospodarki cyfrowej w opinii publicznej, zarówno na szczeblu krajowym, jak i międzynarodowym. Gospodarka cyfrowa odgrywa kluczową rolę na arenie międzynarodowej, a IAB Global Summit ponownie podkreślił znaczenie międzynarodowej współpracy.
Szczegółowe informacje o IAB Global Summit 2023 znajdują się na stronie IAB Irlandia >>
Globalna organizacja Interactive Advertising Bureau działa obecnie w 45 krajach, zrzeszając blisko 4000 firm. Głównym jej zadaniem jest wspieranie działalności uczestników rynku reklamy interaktywnej. Więcej informacji TUTAJ >>
Zdjęcie dzięki uprzejmości BVDW.