Włodzimierz Schmidt podczas IAB Global Summit 2023

11/02/2023
23-25 października 2023 w Dublinie odbył się coroczny zjazd przedstawicieli IAB z całego świata. Podczas IAB Global Summit 2023, zorganizowanego przez IAB Irlandia, uczestnicy rozmawiali o szeroko pojętej gospodarce cyfrowej. W spotkaniu wziął także Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.

W  spotkaniu uczestniczyli przedstawiciele pięciu kontynentów, w tym krajów takie jak Peru, Meksyk, USA, Kanada, Australia, Republika Południowej Afryki, region MENA oraz liczni przedstawiciele z Europy.

Podczas 3 intensywnych dni poruszano tematy równie zróżnicowane jak sama gospodarka cyfrowa. Wystąpienia i dyskusje obejmowały kwestie różnorodności, inkluzywności, ochrony danych, standaryzacji oraz zrównoważonego rozwoju. Skupiono się na poprawie międzynarodowej współpracy, radzeniu sobie z globalnymi graczami i zachęcaniu do współpracy między uczestnikami.

W jednym punkcie wszyscy byli zgodni: pandemia COVID-19 znacząco wzmocniła postrzeganie gospodarki cyfrowej w opinii publicznej, zarówno na szczeblu krajowym, jak i międzynarodowym. Gospodarka cyfrowa odgrywa kluczową rolę na arenie międzynarodowej, a IAB Global Summit ponownie podkreślił znaczenie międzynarodowej współpracy.

Szczegółowe informacje o IAB Global Summit 2023 znajdują się na stronie IAB Irlandia >>

Globalna organizacja Interactive Advertising Bureau działa obecnie w 45 krajach, zrzeszając blisko 4000 firm. Głównym jej zadaniem jest wspieranie działalności uczestników rynku reklamy interaktywnej. Więcej informacji  TUTAJ >>

Zdjęcie dzięki uprzejmości BVDW.

Czytaj także

Duży krok w standaryzacji rynku reklam Digital OOH: Słownik i formatka dla ofert DOOH

Duży krok w standaryzacji rynku reklam Digital OOH: Słownik i formatka dla ofert DOOH

Grupa Robocza Digital Out-of-Home IAB Polska, zrzeszająca wiodące firmy z medium OOH oraz przedstawicieli domów mediowych i firm technologicznych, opracowała dwa ważne dla branży materiały: słownik pojęć związanych z Digital OOH oraz edytowalną formatkę do składania ofert reklamowych na kampanie w tym medium. Materiały te stanowią duży krok do standaryzacji rynku reklam Digital OOH.