Włodzimierz Schmidt laureatem Honorowego Medalu Europejskiego

06/19/2019
Nagroda, przyznawana przez Business Centre Club oraz Komitet Społeczno-Europejski, stanowi wyróżnienie dla osób, które propagują w Polsce idee europejskie oraz promujące przedsiębiorczość.

Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska, został odznaczony Honorowym Medalem Europejskim. Nagroda, przyznawana przez Business Centre Club oraz Komitet Społeczno-Europejski, stanowi wyróżnienie dla osób, które propagują w Polsce idee europejskie oraz promujące przedsiębiorczość.

Medal Europejski jest niekomercyjną, ogólnopolską inicjaty wą najważniejszej dla przedsiębiorców instytucji działającej przy Komisji Europejskiej – Europejskiego Komitetu Ekonomiczno-Społecznego oraz Business Centre Club.  Zadaniem inicjatywy jest  promocja wyrobów oraz usług oferowanych przez firmy działające na obszarze Polski, wzbudzanie zainteresowania standardami europejskimi i przepisami obowiązującymi w Unii Europejskiej, upublicznienie w Polsce i w Unii Europejskiej przykładów dobrej jakości i promocja metod jej osiągania.

Gala wręczenia nagród trzydziestej  edycji inicjatywy odbyła się 12 czerwca 2019 w Pałacu Lubomirskich w Warszawie. Medale Europejskie otrzymało 78 przedsiębiorców.  Ponadto siedem osób spoza środowiska przedsiębiorców otrzymało Honorowe Medale Europejskie. Wśród laureatów znalazł się Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska. Nagroda stanowi wyróżnienie za jego wkład w promocję przedsiębiorczości i idei europejskich. Jest także dowodem uznania dla działalności IAB Polska za poruszanie trudnej problematyki  gospodarczej, edukowanie, informowanie oraz rzetelne analizowanie danych i słabszych stron przemian ostatniego 30-lecia w Polsce.

Szczegółowa lista laureatów oraz informacje o inicjatywie dostępne są TUTAJ.

Czytaj także

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.