Włodzimierz Schmidt laureatem Honorowego Medalu Europejskiego

06/19/2019
Nagroda, przyznawana przez Business Centre Club oraz Komitet Społeczno-Europejski, stanowi wyróżnienie dla osób, które propagują w Polsce idee europejskie oraz promujące przedsiębiorczość.

Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska, został odznaczony Honorowym Medalem Europejskim. Nagroda, przyznawana przez Business Centre Club oraz Komitet Społeczno-Europejski, stanowi wyróżnienie dla osób, które propagują w Polsce idee europejskie oraz promujące przedsiębiorczość.

Medal Europejski jest niekomercyjną, ogólnopolską inicjaty wą najważniejszej dla przedsiębiorców instytucji działającej przy Komisji Europejskiej – Europejskiego Komitetu Ekonomiczno-Społecznego oraz Business Centre Club.  Zadaniem inicjatywy jest  promocja wyrobów oraz usług oferowanych przez firmy działające na obszarze Polski, wzbudzanie zainteresowania standardami europejskimi i przepisami obowiązującymi w Unii Europejskiej, upublicznienie w Polsce i w Unii Europejskiej przykładów dobrej jakości i promocja metod jej osiągania.

Gala wręczenia nagród trzydziestej  edycji inicjatywy odbyła się 12 czerwca 2019 w Pałacu Lubomirskich w Warszawie. Medale Europejskie otrzymało 78 przedsiębiorców.  Ponadto siedem osób spoza środowiska przedsiębiorców otrzymało Honorowe Medale Europejskie. Wśród laureatów znalazł się Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska. Nagroda stanowi wyróżnienie za jego wkład w promocję przedsiębiorczości i idei europejskich. Jest także dowodem uznania dla działalności IAB Polska za poruszanie trudnej problematyki  gospodarczej, edukowanie, informowanie oraz rzetelne analizowanie danych i słabszych stron przemian ostatniego 30-lecia w Polsce.

Szczegółowa lista laureatów oraz informacje o inicjatywie dostępne są TUTAJ.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.