Włodzimierz Schmidt i Robert Wielgo ponownie wybrani do władz Rady Reklamy

07/02/2025
Z radością informujemy, że podczas Walnego Zebrania Członków Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy przedstawiciele IAB Polska -Robert Wielgo i Włodzimierz Schmidt – zostali ponownie wybrani do pełnienia swoich dotychczasowych funkcji w strukturach organizacji na kolejną kadencję.

Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska oraz Członek Zarządu IAB Europe, ponownie objął funkcję członka Rady Nadzorczej Rady Reklamy. Z tą organizacją związany jest nieprzerwanie od 2013 roku – najpierw jako członek zarządu, a od 2021 roku jako członek Rady Nadzorczej. Od lat aktywnie działa na rzecz podnoszenia standardów w komunikacji marketingowej oraz rozwoju rynku reklamy cyfrowej w Polsce i Europie.

Robert Wielgo to CMO i członek zarządu IAB Polska, który kontynuuje swoją pracę jako członek zarządu Rady Reklamy. Z organizacją związany jest od lat – w latach 2021–2023 pełnił również funkcję Prezesa Zarządu Rady Reklamy. W IAB Polska odpowiada m.in. za rozwój organizacji, komunikację marketingową oraz relacje z firmami członkowskimi. Jest ekspertem z wieloletnim doświadczeniem w branży reklamowej.

Rada Reklamy to organizacja branżowa, której celem jest propagowanie zasad etyki w reklamie i zapewnianie zgodności przekazów reklamowych z obowiązującymi normami. W ramach swoich działań Rada prowadzi m.in. Komisję Etyki Reklamy, rozpatrującą skargi konsumentów oraz firm na reklamy, które mogą naruszać Kodeks Etyki Reklamy. Organizacja aktywnie angażuje się również w edukację rynku i promowanie odpowiedzialnej komunikacji marketingowej.

Więcej informacji o działalności Rady Reklamy można znaleźć na stronie: https://radareklamy.pl

Gratulujemy Robertowi i Włodkowi powierzenia im tych ważnych ról na kolejną dwuletnią kadencję!

Czytaj także

DIMAQ w programie pilotażowym mikropoświadczeń

DIMAQ w programie pilotażowym mikropoświadczeń

Standard DIMAQ dołącza do projektu „Mikropoświadczenia – pilotaż nowego rozwiązania wspierającego uczenie się przez całe życie”, realizowanego przez Instytut Badań Edukacyjnych – Państwowy Instytut Badawczy.

Portale horyzontalne jako naturalne środowisko dla skutecznego content marketingu – nowy poradnik IAB Polska

Portale horyzontalne jako naturalne środowisko dla skutecznego content marketingu – nowy poradnik IAB Polska

Portale horyzontalne to jedno z niewielu miejsc w internecie, gdzie codziennie spotykają się miliony realnych użytkowników w poszukiwaniu informacji, inspiracji i wiedzy. Ich skala, rozpoznawalność i redakcyjna wiarygodność czynią je idealnym środowiskiem do prowadzenia działań content marketingowych – nie tylko efektywnych wizerunkowo, ale też realnie wspierających decyzje zakupowe konsumentów.