WiseGlass przystępuje do grona firm członkowskich IAB Polska

06/26/2023
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołączyła platforma WiseGlass.

WiseGlass to ogólnopolska platforma nośników DOOH AI łącząca targetowaną emisję spotów z precyzyjnym pomiarem czasu patrzenia. Emituje reklamy w miejscach, gdzie odbiorcy spędzają ćwierć minuty tuż przed ekranem i z zerowym clutterem. Wszystko to bez zakłócania estetyki przestrzeni, na eko ekranach zatopionych w eleganckich lustrach lub efektownym szkle. WiseGlass integrując rozwiązania AI od 2017 roku wdraża spersonalizowane reklamy wyświetlane just-in-time, blisko POS, konfigurowane w panelu online i z raportowaniem live.

Branża DOOH rozwija się i tworzy w Polsce nowy obszar na rynku reklamy, WiseGlass od kilku lat tworzy rozwiązania technologiczne i modele kooperacji, dzięki którym nowoczesne rozwiązania DOOH z zakresu sztucznej inteligencji i ekologii będą mogły stać się standardem. Dołączając do IAB Polska chcemy wspólnie z członkami Związku wymieniać wiedzę i doświadczenia. Wszystko po to aby tworzyć warunki do rozwoju lepszych i bardziej przystępnych narzędzi i metod działania w branży. Zarówno po stronie dostawców jak i klientów.
Razem z innymi firmami członkowskimi chcemy podnosić skuteczność reklamy i obniżać jej negatywny wpływ na przestrzeń i środowisko. W ramach grupy roboczej Digital Out-Of-Home będziemy promować immersyjne reklamy i wysokie standardy transparentności, a także targetowanie odbiorców oraz raportowanie emisji w oparciu o technologie AI.
– komentuje Tomasz Solecki, Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu. WiseGlass.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. 

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.