WiseGlass to ogólnopolska platforma nośników DOOH AI łącząca targetowaną emisję spotów z precyzyjnym pomiarem czasu patrzenia. Emituje reklamy w miejscach, gdzie odbiorcy spędzają ćwierć minuty tuż przed ekranem i z zerowym clutterem. Wszystko to bez zakłócania estetyki przestrzeni, na eko ekranach zatopionych w eleganckich lustrach lub efektownym szkle. WiseGlass integrując rozwiązania AI od 2017 roku wdraża spersonalizowane reklamy wyświetlane just-in-time, blisko POS, konfigurowane w panelu online i z raportowaniem live.
Branża DOOH rozwija się i tworzy w Polsce nowy obszar na rynku reklamy, WiseGlass od kilku lat tworzy rozwiązania technologiczne i modele kooperacji, dzięki którym nowoczesne rozwiązania DOOH z zakresu sztucznej inteligencji i ekologii będą mogły stać się standardem. Dołączając do IAB Polska chcemy wspólnie z członkami Związku wymieniać wiedzę i doświadczenia. Wszystko po to aby tworzyć warunki do rozwoju lepszych i bardziej przystępnych narzędzi i metod działania w branży. Zarówno po stronie dostawców jak i klientów.
Razem z innymi firmami członkowskimi chcemy podnosić skuteczność reklamy i obniżać jej negatywny wpływ na przestrzeń i środowisko. W ramach grupy roboczej Digital Out-Of-Home będziemy promować immersyjne reklamy i wysokie standardy transparentności, a także targetowanie odbiorców oraz raportowanie emisji w oparciu o technologie AI. – komentuje Tomasz Solecki, Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu. WiseGlass.
W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.
Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.