WiseGlass przystępuje do grona firm członkowskich IAB Polska

06/26/2023
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołączyła platforma WiseGlass.

WiseGlass to ogólnopolska platforma nośników DOOH AI łącząca targetowaną emisję spotów z precyzyjnym pomiarem czasu patrzenia. Emituje reklamy w miejscach, gdzie odbiorcy spędzają ćwierć minuty tuż przed ekranem i z zerowym clutterem. Wszystko to bez zakłócania estetyki przestrzeni, na eko ekranach zatopionych w eleganckich lustrach lub efektownym szkle. WiseGlass integrując rozwiązania AI od 2017 roku wdraża spersonalizowane reklamy wyświetlane just-in-time, blisko POS, konfigurowane w panelu online i z raportowaniem live.

Branża DOOH rozwija się i tworzy w Polsce nowy obszar na rynku reklamy, WiseGlass od kilku lat tworzy rozwiązania technologiczne i modele kooperacji, dzięki którym nowoczesne rozwiązania DOOH z zakresu sztucznej inteligencji i ekologii będą mogły stać się standardem. Dołączając do IAB Polska chcemy wspólnie z członkami Związku wymieniać wiedzę i doświadczenia. Wszystko po to aby tworzyć warunki do rozwoju lepszych i bardziej przystępnych narzędzi i metod działania w branży. Zarówno po stronie dostawców jak i klientów.
Razem z innymi firmami członkowskimi chcemy podnosić skuteczność reklamy i obniżać jej negatywny wpływ na przestrzeń i środowisko. W ramach grupy roboczej Digital Out-Of-Home będziemy promować immersyjne reklamy i wysokie standardy transparentności, a także targetowanie odbiorców oraz raportowanie emisji w oparciu o technologie AI.
– komentuje Tomasz Solecki, Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu. WiseGlass.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. 

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

The MGMT dołącza do IAB Polska

The MGMT dołącza do IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza The MGMT, agencja zajmująca się kompleksowym managementem Twórców internetowych, oferująca indywidualne podejście i innowacyjne rozwiązania dostosowane do ich potrzeb.

Powstaje Branżowe Centrum Umiejętności w Białymstoku. Partnerami IAB Polska i SAR.

Powstaje Branżowe Centrum Umiejętności w Białymstoku. Partnerami IAB Polska i SAR.

20 listopada 2024 r. w Białymstoku odbyła się inauguracja współpracy na rzecz utworzenia i rozwoju ogólnopolskiego Branżowego Centrum Umiejętności (BCU) w dziedzinie reklamy. Partnerami przedsięwzięcia są: Miasto Białystok, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Umowę podpisano w siedzibie Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących z Oddziałami Integracyjnymi im. Stanisława Staszica w Białymstoku.

Nagrody IAB MIXX Awards 2024 rozdane. Poznaj zwycięzców!

Nagrody IAB MIXX Awards 2024 rozdane. Poznaj zwycięzców!

Podczas uroczystej gali IAB MIXX Awards 2024 w warszawskim Muzeum Historii Polski IAB Polska uhonorował najlepsze digitalowe kampanie minionego roku. Tytuł Best in Show otrzymała kampania „Saving The Voice Of The Ghetto” zrealizowana przez kooperację Saatchi & Saatchi, Prodigious, MSL Group oraz Leo Burnett dla Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN. Wśród 55 nagród jury przyznało 5 złotych statuetek. Dowiedz się, kto zwyciężył w digitalu!