WhitePress® w gronie firm członkowskich IAB Polska

03/08/2024
Do grona firm członkowskich IAB Polska przystępuje platforma WhitePress®.

Platforma WhitePress® wspiera działania SEO, content marketingowe oraz influencer marketingowe. Operując na 30 rynkach, oferuje dostęp do ponad 90 000 portali z całego świata. Przeszło 50 parametrów wyszukiwania oraz integracja m.in. z Senuto, Semrush i Ahrefs pozwalają wybrać najlepsze miejsca na publikację treści, a AI Media Planner umożliwia 10-krotnie szybszą dystrybucję contentu, większą kontrolę linkowania oraz generowanie wytycznych dla copywriterów przez sztuczną inteligencję.

Od ponad 10 lat WhitePress® tworzy rozwiązania dla agencji marketingowych, brandów, wydawców i copywriterów, udostępniając im platformę do współpracy, rozwijania swoich biznesów i prowadzenia efektywnych działań marketingowych. Już na początku działalności, jednym z filarów naszej firmy była edukacja i dostarczanie bezpłatnych materiałów oraz raportów wysokiej jakości. Wraz z rozwojem międzynarodowym, skalujemy te działania i pokazujemy jeszcze szerszą perspektywę. Dołączając do IAB chcemy kontynuować naszą misję edukacyjną oraz szukać kolejnych rozwiązań zarówno wspierających rozwój biznesów wydawców, jak i optymalizujących pracę marketerów i SEO-wców. – komentuje Patrycja Górecka-Butora, Head of Marketing.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.