Weź udział w XVI Ogólnopolskim Badaniu Poczty Elektronicznej

10/02/2019
SARE ruszyło XVI Ogólnopolskim Badaniem Poczty Elektronicznej! Badanie wykorzystania poczty to inicjatywa z kilkunastoletnią tradycją, które pozwala pogłębiać wiedzę o polskich Internautach – poznać ich preferencje i sposoby wykorzystania kanału e-mail.

SARE ruszyło z XVI Ogólnopolskim Badaniem Poczty Elektronicznej! Badanie wykorzystania poczty to inicjatywa z kilkunastoletnią tradycją, które pozwala pogłębiać wiedzę o polskich Internautach – poznać ich preferencje i sposoby wykorzystania kanału e-mail. Uzyskane odpowiedzi pomogą w jeszcze skuteczniejszym wykorzystaniu newsletterów w media planach i strategiach reklamowych i komunikacyjnych, a firmie SARE najlepiej dostosować system do potrzeb klientów. IAB Polska objęło patronat nad badaniem.

Informacje płynące z autentycznych doświadczeń użytkowników, pozwalają nam stworzyć kompendium wiedzy na temat: skuteczniejszego wykorzystania newsletterów w kampaniach reklamowych, znaczenia kanału e-mail w kontekście rozwoju social media, video i mobile, rozwoju komunikacji elektronicznej i marketing automation, wymagań, jakie stawia współczesny użytkownik Internetu.
Wyniki badania przeprowadzonego przy współpracy z BioStat® Centrum Badawczo-Rozwojowe odpowiadają na pytania:

  • Dlaczego użytkownicy subskrybują newslettery?
  • Jak automatyzacja marketingu wpływa na skuteczność kampanii?
  • Co respondenci sądzą o komunikacji omnichannel?

Raport, który zostanie opublikowany po badaniu, komentowany będzie przez takich ekspertów jak Artur Jabłoński, Piotr Bucki czy Artur Maciorowski. Z raportu sporządzonego na podstawie przeprowadzonych badań będzie można dowiedzieć się na przykład:

  • Jak wykorzystać narzędzie newslettera, aby stworzyć skuteczną kampanię?
  • Co wpływa na rozwój komunikacji elektronicznej?
  • Jakie są oczekiwania współczesnego internauty wobec email marketingu?

Jak co roku, badanie przeprowadzane jest za pomocą modułu ankiet systemu SARE, który umożliwia prowadzenie samodzielnych projektów badawczych oraz za pomocą panelu BioStat® Centrum Badawczo-Rozwojowe. Ankieta będzie dostępna dla użytkowników do 30 listopada 2019 r. Badanie zostało podzielone na dwie części. Pierwsza skierowana jest do wszystkich użytkowników poczty elektronicznej, natomiast druga część rozbudowana o pytania branżowe, skierowana jest do marketerów, którzy na co dzień wykorzystują narzędzia marketingowe i prowadzą kampanię digitalowe.

Wypełnij ankietę i zdobądź nagrody!
Wystarczy kilka minut, żeby wziąć udział w XVI edycji Badania. Aby wypełnić ankietę, należy wejść na www.sare.pl/ankieta lub zostać panelistą systemu należącego do BioStat® Centrum Badawczo-Rozwojowego. Dla osób, które wypełnią ankietę organizator przygotował nagrody – vouchery do sieci sklepów Empik.


Patronami tegorocznego badania są:
IAB Polska, BioStat® Centrum Badawczo-Rozwojowe, Online Marketing Polska, Izba Gospodarki Elektronicznej, Brief.pl, Koncept, Marketer+, Mam Startup, Nowy Marketing, Tygrysy Biznesu, Fundacja Force, Szef Sprzedaży, INIS, Salelifter.

 

Czytaj także

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

AI CREATE to globalna inicjatywa profesjonalistów z całego świata. Została stworzona przez weteranów branży kreatywnej, eventowej oraz produkcyjnej z Hiszpanii i Singapuru. Edycja warszawska zaplanowane na 16 maja posiada patronat honorowy IAB Polska.