Weź udział w webinarze MDDP na temat radzenia sobie ze skutkami kryzysu w branży internetowej i reklamowej.

03/26/2020
Czas kryzysu to moment, w którym wiele firm stoi przed trudnymi wyborami i przymusową reorganizacją. W ramach działań kryzysowych, w najbliższy poniedziałek odbędzie się ogólnodostępny webinar organizowany przez firmę MDDP, w którym prowadzący odpowiedzą na pytania jakie kroki podjąć, aby ustrzec się przed negatywnymi skutkami kryzysu w firmie. IAB Polska objęła webinar swoim patronatem.

Eksperci podatkowi z firmy MDDP omówią najnowszy pakiet propozycji rządowych mających na celu wsparcie przedsiębiorców w czasie epidemii, ale także te narzędzia i instrumenty prawne, które są dostępne w obecnie obowiązujących regulacjach.

Webinar nosi tytuł „Branża internetowa i reklamowa wobec epidemii – co i jak można zrobić prawnie i podatkowo, aby przetrwać” i odbędzie się 30 marca (poniedziałek), godzina 15:00.

Webinar jest bezpłatny, ale liczba miejsc jest ograniczona. Dla osób, które nie będą mogły w nim uczestniczyć, webinar zostanie nagrany i opublikowany.

Agenda:

  • Rządowy pakiet wsparcia dla przedsiębiorców – co, kiedy i dla kogo?
  • Wykonywanie umów – problemy i podstawy do zmiany;
  • Jak dochodzić roszczeń i ograniczyć straty;
  • Zatory płatnicze- dostępne rozwiązania;
  • Ratowanie i restrukturyzacja przedsiębiorstwa – warunki otrzymania pomocy publicznej wprowadzonej tzw. tarczą antykryzysową,
  • Pakiet osłonowy dla pracodawców oraz bieżące problemy związane z organizacją pracy, m.in. praca zdalna, zmiana systemów i rozkładów czasu pracy, stworzenie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy w zakładzie pracy, kwarantanna a wykonywanie pracy;
  • Bieżące rozliczenia podatkowe – rozwiązania nadzwyczajne na czas epidemii oraz łagodzenie jej skutków w przyszłości proponowane w projekcie pakietu osłonowego.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.