Weź udział w webinarze MDDP na temat radzenia sobie ze skutkami kryzysu w branży internetowej i reklamowej.

03/26/2020
Czas kryzysu to moment, w którym wiele firm stoi przed trudnymi wyborami i przymusową reorganizacją. W ramach działań kryzysowych, w najbliższy poniedziałek odbędzie się ogólnodostępny webinar organizowany przez firmę MDDP, w którym prowadzący odpowiedzą na pytania jakie kroki podjąć, aby ustrzec się przed negatywnymi skutkami kryzysu w firmie. IAB Polska objęła webinar swoim patronatem.

Eksperci podatkowi z firmy MDDP omówią najnowszy pakiet propozycji rządowych mających na celu wsparcie przedsiębiorców w czasie epidemii, ale także te narzędzia i instrumenty prawne, które są dostępne w obecnie obowiązujących regulacjach.

Webinar nosi tytuł „Branża internetowa i reklamowa wobec epidemii – co i jak można zrobić prawnie i podatkowo, aby przetrwać” i odbędzie się 30 marca (poniedziałek), godzina 15:00.

Webinar jest bezpłatny, ale liczba miejsc jest ograniczona. Dla osób, które nie będą mogły w nim uczestniczyć, webinar zostanie nagrany i opublikowany.

Agenda:

  • Rządowy pakiet wsparcia dla przedsiębiorców – co, kiedy i dla kogo?
  • Wykonywanie umów – problemy i podstawy do zmiany;
  • Jak dochodzić roszczeń i ograniczyć straty;
  • Zatory płatnicze- dostępne rozwiązania;
  • Ratowanie i restrukturyzacja przedsiębiorstwa – warunki otrzymania pomocy publicznej wprowadzonej tzw. tarczą antykryzysową,
  • Pakiet osłonowy dla pracodawców oraz bieżące problemy związane z organizacją pracy, m.in. praca zdalna, zmiana systemów i rozkładów czasu pracy, stworzenie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy w zakładzie pracy, kwarantanna a wykonywanie pracy;
  • Bieżące rozliczenia podatkowe – rozwiązania nadzwyczajne na czas epidemii oraz łagodzenie jej skutków w przyszłości proponowane w projekcie pakietu osłonowego.

Czytaj także

Konkurs DOBROSTARS pod patronatem IAB Polska

Konkurs DOBROSTARS pod patronatem IAB Polska

IAA Polska wraz uczestnikami programu liderskiego Marketing Masterminds organizuje konkurs DOBROSTARS, w którym wyróżnione zostaną najlepsze praktyki wspierające zdrowie psychiczne, fizyczne i dobre samopoczucie pracowników. Inicjatywę wspierają największe organizacje branżowe: IAB Polska oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, które objęły patronat nad konkursem.

SEO Vibes Summit ‘25 pod patronatem IAB

SEO Vibes Summit ‘25 pod patronatem IAB

Już po raz 5. WhitePress organizuje SEO Vibes Summit – jedną z najważniejszych konferencji branży SEO i content marketingu w Europie. Tym razem konferencja odbędzie się w Zakopanem w dniach 27-31 maja. Wydarzenie posiada patronat honorowy IAB Polska.

Search Generative Experience. Nowy e-book IAB Polska

Search Generative Experience. Nowy e-book IAB Polska

Przełomowe dla wyszukiwarek rozwiązania, takie jak Google Search Generative Experience (SGE), łączą generatywne modele językowe z zaawansowanymi mechanizmami wyszukiwania. Aby pomóc firmom i specjalistom SEO oraz SEM lepiej zrozumieć te zmiany, eksperci z Grupy Roboczej SEO & PPC IAB Polska przygotowali nowy e-book poświęcony tej tematyce.