Weź udział w webinarze MDDP na temat radzenia sobie ze skutkami kryzysu w branży internetowej i reklamowej.

03/26/2020
Czas kryzysu to moment, w którym wiele firm stoi przed trudnymi wyborami i przymusową reorganizacją. W ramach działań kryzysowych, w najbliższy poniedziałek odbędzie się ogólnodostępny webinar organizowany przez firmę MDDP, w którym prowadzący odpowiedzą na pytania jakie kroki podjąć, aby ustrzec się przed negatywnymi skutkami kryzysu w firmie. IAB Polska objęła webinar swoim patronatem.

Eksperci podatkowi z firmy MDDP omówią najnowszy pakiet propozycji rządowych mających na celu wsparcie przedsiębiorców w czasie epidemii, ale także te narzędzia i instrumenty prawne, które są dostępne w obecnie obowiązujących regulacjach.

Webinar nosi tytuł „Branża internetowa i reklamowa wobec epidemii – co i jak można zrobić prawnie i podatkowo, aby przetrwać” i odbędzie się 30 marca (poniedziałek), godzina 15:00.

Webinar jest bezpłatny, ale liczba miejsc jest ograniczona. Dla osób, które nie będą mogły w nim uczestniczyć, webinar zostanie nagrany i opublikowany.

Agenda:

  • Rządowy pakiet wsparcia dla przedsiębiorców – co, kiedy i dla kogo?
  • Wykonywanie umów – problemy i podstawy do zmiany;
  • Jak dochodzić roszczeń i ograniczyć straty;
  • Zatory płatnicze- dostępne rozwiązania;
  • Ratowanie i restrukturyzacja przedsiębiorstwa – warunki otrzymania pomocy publicznej wprowadzonej tzw. tarczą antykryzysową,
  • Pakiet osłonowy dla pracodawców oraz bieżące problemy związane z organizacją pracy, m.in. praca zdalna, zmiana systemów i rozkładów czasu pracy, stworzenie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy w zakładzie pracy, kwarantanna a wykonywanie pracy;
  • Bieżące rozliczenia podatkowe – rozwiązania nadzwyczajne na czas epidemii oraz łagodzenie jej skutków w przyszłości proponowane w projekcie pakietu osłonowego.

Czytaj także

Braughman Group dołącza do IAB Polska

Braughman Group dołącza do IAB Polska

Do IAB Polska dołącza Braughman Group Media Outdoor – doświadczony partner w realizacji kampanii OOH i DOOH, który łączy kreatywność z technologią, pomagając markom zaistnieć w lokalizacjach premium.

Patronat IAB: Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów

Patronat IAB: Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów

27 listopada w Warszawie odbędzie się konferencja „Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów”. Organizatorem wydarzenia jest re58, partnerem strategicznym – New Age Media, patronat honorowy objęło IAB Polska, a wszyscy uczestnicy dzięki przyznanej akredytacji będą mogli otrzymać 20 pkt DIMAQ.