Weź udział w szkoleniach dla zgłaszających. Prowadzą jurorzy konkursu

08/05/2019
Trwają zgłoszenia do MIXX Awards 2019. Wszystkie osoby odpowiedzialne za zgłoszenia kampanii w swoich firmach zapraszamy na bezpłatne szkolenia, podczas których jurorzy MIXX Awards 2019 opowiedzą o tym, jak prawidłowo zgłaszać kampanie oraz jak uniknąć najczęstszych błędów popełnianych przy zgłoszeniach.

Trwają zgłoszenia do MIXX Awards 2019. Wszystkie osoby odpowiedzialne za zgłoszenia kampanii w swoich firmach zapraszamy na bezpłatne szkolenia, podczas których jurorzy MIXX Awards 2019 opowiedzą o tym, jak prawidłowo zgłaszać kampanie oraz jak uniknąć najczęstszych błędów popełnianych przy zgłoszeniach.

WEŹ UDZIAŁ W SZKOLENIU DLA ZGŁASZAJĄCYCH, podczas którego organizatorzy i JUROR MIXX Awards:

  • szczegółowo wyjaśnią jak przygotować się i wypełnić zgłoszenie konkursowe, by mogło być ocenione zgodnie z kryteriami konkursu,
  • powiedzą, jakich błędów nie popełniać i na co zwrócić szczególną uwagę przy zgłoszeniach, a przez to zwiększyć swoją szansę na wygraną ,
  • wyczerpująco odpowiedzą na Twoje pytania!

 

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE:

21 sierpnia, godz. 10.00
szkolenie poprowadzi Dawid Szczepaniak, VMLY&R Poland
szkolenie odbędzie się w siedzibie VMLY&R przy ul. Bonifraterskiej 17 (North Gate) w Warszawie.

26 sierpnia, godz. 14.30
szkolenie poprowadzi Aleksandra Bujnowska, Havas Media Group
szkolenie odbędzie się w siedzibie Havas Media Group przy ul. Dziekońskiego 1 w Warszawie.

28 sierpnia, godz. 10.00
szkolenie poprowadzi Anna Iller, Allegro
szkolenie odbędzie się w siedzibie IAB Polska przy ul. Puławskiej 39/77 w Warszawie.

JAK SIĘ ZGŁOSIĆ?
Napisz na adres mixx@iab.org.pl, w tytule maila wpisując termin i nazwisko prowadzącej / prowadzącego).

UWAGA.
O udziale w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń. Liczba miejsc na szkoleniach jest ograniczona do 25 osób.
Udział w szkoleniach mogą wziąć maksymalnie 4 osoby z jednej firmy.
Wysłanie zgłoszenia nie jest jednoznaczne z udziałem w szkoleniu, POTWIERDZENIEM jest mail zwrotny od organizatorów.

ZAPRASZAMY!

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.