Weź udział w najbliższych wirtualnych wydarzeniach IAB Europe

06/22/2020
W imieniu IAB Europe zapraszamy na najbliższe wydarzenia, które odbędą się w świecie online:

23. czerwca – TCF v2.0 in Practice – Webinar dla Wydawców

Na webinar zapraszamy przedstawicieli wydawców, którzy chcą prawidłowo wdrożyć TCF v2.0 w najbliższym czasie. Na przykładach pokażemy, jak prawidłowo implementować TCF v2.0 oraz odpowiemy na pytania podczas sesji Q&A.
Rejestracja TUTAJ

30 czerwca – IAB Europe And Integral Ad Science Webinar: COVID-19 Impact On Consumer Sentiment And Context

Podobnie jak większość branż, również przemysł reklamowy nadal szuka wskazówek, jak najlepiej radzić sobie w niepewnym czasie pandemii COVID-19. IAB Europe współpracuje z członkami, aby  pomóc zarówno reklamodawcom, jak i konsumentom w lepszym zrozumieniu obecnej i przyszłej sytuacji na rynku. Podczas tego webinaru firma Integral Ad Science zbada ewoluujący ekosystem reklamowy, korzystając ze swoich najnowszych badań.
Rejestracja TUTAJ

15 lipca – Economic Trends Forum Webinar: 2019 Digital Ad Spend Trends And 2020 Outlook

Kontynuacja naszych ostatnich webinarów  dotyczących aktualnych trendów ekonomicznych, podczas których przyglądamy się wpływowi COVID-19 na naszą branżę, a w szczególności na inwestycje cyfrowe. Główny ekonomista IAB Europe, Daniel Knapp, omówi najważniejsze trendy reklamy cyfrowej w 2019 r. na podstawie danych z badania porównawczego AdEx. Daniel przedstawi również aktualizację majowych prognoz ekonomicznych COVID-19 na 2020 r. i kolejne lata. Po webinarium dostępny będzie pełny raport AdEx Benchmark 2019, obejmujący stan europejskiego rynku reklamy cyfrowej dla 28 rynków.
Rejestracja TUTAJ

 

Czytaj także

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

AI CREATE to globalna inicjatywa profesjonalistów z całego świata. Została stworzona przez weteranów branży kreatywnej, eventowej oraz produkcyjnej z Hiszpanii i Singapuru. Edycja warszawska zaplanowane na 16 maja posiada patronat honorowy IAB Polska.