Weź udział w najbliższych wirtualnych wydarzeniach IAB Europe

06/22/2020
W imieniu IAB Europe zapraszamy na najbliższe wydarzenia, które odbędą się w świecie online:

23. czerwca – TCF v2.0 in Practice – Webinar dla Wydawców

Na webinar zapraszamy przedstawicieli wydawców, którzy chcą prawidłowo wdrożyć TCF v2.0 w najbliższym czasie. Na przykładach pokażemy, jak prawidłowo implementować TCF v2.0 oraz odpowiemy na pytania podczas sesji Q&A.
Rejestracja TUTAJ

30 czerwca – IAB Europe And Integral Ad Science Webinar: COVID-19 Impact On Consumer Sentiment And Context

Podobnie jak większość branż, również przemysł reklamowy nadal szuka wskazówek, jak najlepiej radzić sobie w niepewnym czasie pandemii COVID-19. IAB Europe współpracuje z członkami, aby  pomóc zarówno reklamodawcom, jak i konsumentom w lepszym zrozumieniu obecnej i przyszłej sytuacji na rynku. Podczas tego webinaru firma Integral Ad Science zbada ewoluujący ekosystem reklamowy, korzystając ze swoich najnowszych badań.
Rejestracja TUTAJ

15 lipca – Economic Trends Forum Webinar: 2019 Digital Ad Spend Trends And 2020 Outlook

Kontynuacja naszych ostatnich webinarów  dotyczących aktualnych trendów ekonomicznych, podczas których przyglądamy się wpływowi COVID-19 na naszą branżę, a w szczególności na inwestycje cyfrowe. Główny ekonomista IAB Europe, Daniel Knapp, omówi najważniejsze trendy reklamy cyfrowej w 2019 r. na podstawie danych z badania porównawczego AdEx. Daniel przedstawi również aktualizację majowych prognoz ekonomicznych COVID-19 na 2020 r. i kolejne lata. Po webinarium dostępny będzie pełny raport AdEx Benchmark 2019, obejmujący stan europejskiego rynku reklamy cyfrowej dla 28 rynków.
Rejestracja TUTAJ

 

Czytaj także

Patronat IAB Polska: 2. edycja raportu BuzzCenter „Power of AI”

Patronat IAB Polska: 2. edycja raportu BuzzCenter „Power of AI”

W Polsce coraz więcej firm dostrzega ogromny potencjał sztucznej inteligencji jako narzędzia wspierającego rozwój, automatyzację i optymalizację procesów. Wyniki najnowszego raportu „Power of AI” przeprowadzonego przez firmę BUZZcenter pokazują, że aż 77% respondentów wskazuje AI jako czynnik napędzający zmiany w ich działalności. Raport został objęty patronatem honorowym IAB Polska.