Weź udział w najbliższych wirtualnych wydarzeniach IAB Europe

06/22/2020
W imieniu IAB Europe zapraszamy na najbliższe wydarzenia, które odbędą się w świecie online:

23. czerwca – TCF v2.0 in Practice – Webinar dla Wydawców

Na webinar zapraszamy przedstawicieli wydawców, którzy chcą prawidłowo wdrożyć TCF v2.0 w najbliższym czasie. Na przykładach pokażemy, jak prawidłowo implementować TCF v2.0 oraz odpowiemy na pytania podczas sesji Q&A.
Rejestracja TUTAJ

30 czerwca – IAB Europe And Integral Ad Science Webinar: COVID-19 Impact On Consumer Sentiment And Context

Podobnie jak większość branż, również przemysł reklamowy nadal szuka wskazówek, jak najlepiej radzić sobie w niepewnym czasie pandemii COVID-19. IAB Europe współpracuje z członkami, aby  pomóc zarówno reklamodawcom, jak i konsumentom w lepszym zrozumieniu obecnej i przyszłej sytuacji na rynku. Podczas tego webinaru firma Integral Ad Science zbada ewoluujący ekosystem reklamowy, korzystając ze swoich najnowszych badań.
Rejestracja TUTAJ

15 lipca – Economic Trends Forum Webinar: 2019 Digital Ad Spend Trends And 2020 Outlook

Kontynuacja naszych ostatnich webinarów  dotyczących aktualnych trendów ekonomicznych, podczas których przyglądamy się wpływowi COVID-19 na naszą branżę, a w szczególności na inwestycje cyfrowe. Główny ekonomista IAB Europe, Daniel Knapp, omówi najważniejsze trendy reklamy cyfrowej w 2019 r. na podstawie danych z badania porównawczego AdEx. Daniel przedstawi również aktualizację majowych prognoz ekonomicznych COVID-19 na 2020 r. i kolejne lata. Po webinarium dostępny będzie pełny raport AdEx Benchmark 2019, obejmujący stan europejskiego rynku reklamy cyfrowej dla 28 rynków.
Rejestracja TUTAJ

 

Czytaj także

Patronat IAB: Esport Gaming Forum 2020. The change is now

Patronat IAB: Esport Gaming Forum 2020. The change is now

„The change is now” to tytuł zbliżającej się konferencji online dotyczącej aktualnych przemian w branży esportowej i gamingowej. O tym jak zmieniło się podejście do biznesu oraz jakie szanse pojawiły się w tym sektorze porozmawiają zaproszeni eksperci. Wydarzenie objęliśmy naszym patronatem.

Raport Strategiczny Internet 2019/2020 IAB Polska. Branża internetowa wielkim wygranym 2019 roku

Raport Strategiczny Internet 2019/2020 IAB Polska. Branża internetowa wielkim wygranym 2019 roku

Rok 2019 był dla polskiej branży reklamy cyfrowej przełomowy – internet, wzorem rozwiniętych rynków zachodnich, przegonił pod względem nakładów reklamowych telewizję. Dwucyfrowe tempo rozwojowe reklamy online zostało utrzymane, a jej wartość osiągnęła prawie 5 mld zł. W Europie pierwszy raz w historii wydatki na digital były wyższe od sumy wydatków na pozostałe segmenty mediów (64,8 mld euro vs 63,7 mld euro).

Patronat IAB: GMC Live! vol.2

Patronat IAB: GMC Live! vol.2

Na fali sukcesu i zainteresowania pierwszą edycją Golden Marketing Conference online – GMC Live! Grupa MTP postanowiła pójść za ciosem i już 15 lipca zorganizować GMC Live! vol. 2. Wydarzenie jest objęte patronatem IAB Polska oraz akredytacją DIMAQ.