Weź udział w DIMAQ DAY i poszerz kompetencje w obszarze digital marketingu

02/17/2020
DIMAQ DAY to wydarzenie, podczas którego kompleksowo pokażemy najskuteczniejsze obecnie możliwości promocji online dla Twojej firmy. Podczas dwunastu praktycznych wystąpień dowiesz się m.in. jak tworzyć kreatywny content w kanałach social media, jak planować skuteczne kampanie digitalowe, a także na czym polega programmatic i automatyzacja w SEM.

DIMAQ DAY to wydarzenie, podczas którego kompleksowo pokażemy najskuteczniejsze obecnie możliwości promocji online dla Twojej firmy. Podczas dwunastu praktycznych wystąpień dowiesz się m.in. jak tworzyć kreatywny content w kanałach social media, jak planować skuteczne kampanie digitalowe, a także na czym polega programmatic i automatyzacja w SEM. Konferencja odbędzie się już na początku marca aż w trzech miastach. Zapraszamy!

Jeśli chcesz zgłębić tajniki marketingu cyfrowego oraz szukasz praktycznych wskazówek i inspiracji, DIMAQ DAY jest dla Ciebie. Wybierz dogodny dla siebie termin i lokalizację.

Konferencja odbędzie się w:

  • Katowicach (4 marca 2020 r.),
  • Wrocławiu (5 marca 2020 r.),
  • Poznaniu (6 marca 2020 r.).

Co w programie?

Podczas DIMAQ DAY nasi eksperci – praktycy z branży – wygłoszą w każdym mieście 12 inspirujących prelekcji z zakresu kluczowych obszarów digital marketingu, m. in.: SEM, content marketing, analityka, programmatic, mobile marketing, e-commerce. Nie zabraknie case studies oraz najważniejszych trendów, którymi żyje branża digital. Wszystko po to, aby pokazać Ci, jak skutecznie zarządzać marketingowym budżetem.

Po konferencji odbędą się warsztaty na których dowiesz się m.in. jak efektywnie prowadzić profil na Instagramie, jak szybko zbudować landing page do generowania leadów, a także jak zarządzać panelem reklamowych na Facebooku.

Szczegółowa agenda oraz rejestracja dostępne są na stronie: https://day.dimaq.pl/

Program wydarzenia  jest zgodny z DIMAQ – międzynarodowym standardem kwalifikacji
e-marketingowych.

Dla kogo? Na DIMAQ DAY zapraszamy szczególnie: • osoby odpowiedzialne za działania marketingowe w firmach; • właścicieli i zarządzających firmami, którzy chcą się dowiedzieć, jak wdrożyć skuteczną strategię marketingową, wykorzystując kanały cyfrowe;•  project managerów, analityków, pracowników działów zakupów, IT i HR, którzy są zaangażowani w procesy cyfryzacji;• osoby początkujące w e-marketingu oraz takie, które na co dzień nie zajmują się e-marketingiem, ale chcą/muszą się dowiedzieć na czym polega.

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w nim, posiadacze certyfikatu otrzymują punkty recertyfikacyjne i mogą skorzystać z dodatkowego rabatu na zakup biletu.

Patroni medialni: Brief, Gazeta.pl, Korpo Voice, Medialna Perspektywa, My Company, Nowa Sprzedaż, Nowy Marketing, Online Marketing Magazyn, Poradnik Pracownika, Poradnik Przedsiębiorcy, portalmedialny.pl, studentnews, Wirtualna Polska.

Partnerzy: Sektorowa Rada ds. Kompetencji, Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korfantego, Collegium da Vinci.

Czytaj także

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.