AI w Polsce. Weź udział w badaniu IAB Polska!

04/11/2025
Czy Twoja firma już korzysta z AI? Jakie daje efekty? A może wciąż zastanawiacie się nad wdrożeniem? Przyglądamy się AI w Polsce i organizujemy badanie,do którego specjalistów marketingu zapraszają przedstawiciele Grupy Roboczej IA IAB Polska. Podziel się swoją opinią!

Chcemy sprawdzić, jak naprawdę wygląda wykorzystanie sztucznej inteligencji w marketingu, mediach, reklamie i PR.

Celem badanie jest poznanie odpowiedzi na pytania:
Czy i w jaki sposób AI jest wykorzystywana w Państwa firmach?
Jakie obszary biznesowe najbardziej zyskały na wdrożeniu AI?
Jakie korzyści i wyzwania dostrzegacie w pracy z AI?

Twoja opinie pomogą nam stworzyć pełniejszy obraz wykorzystania AI na polskim rynku medialnym i dostarczyć cennych insightów dla całej branży.

Wypełnij ankietę już teraz i podziel się nią z osobami odpowiedzialnymi za AI w Twojej firmie.

Ankieta jest w pełni anonimowa, a jej wypełnienie nie zajmie dłużej niż 5 minut.

Dziękujemy za poświęcony czas i wkład w rozwój badań nad AI w Polsce!

Czytaj także

Patronat IAB: BaseLinker EXPO w Krakowie

Patronat IAB: BaseLinker EXPO w Krakowie

BaseLinker zaprasza na trzecią edycję swojej flagowej konferencji – BaseLinker EXPO ‘25. Wydarzenie dostarczy praktycznej wiedzy dla sprzedawców e-commerce, dzięki której będą mogli jeszcze sprawniej skalować sprzedaż i wchodzić na nowe rynki bez obaw. Całość odbędzie się już 13 maja w ICE Kraków – jednym z najnowocześniejszych centrów kongresowych w Polsce. Wydarzenie posiada patronat honorowy IAB Polska.

SEMbook 2025: najnowszy e-book IAB Polska o trendach w SEO i PPC już dostępny!

SEMbook 2025: najnowszy e-book IAB Polska o trendach w SEO i PPC już dostępny!

Sztuczna inteligencja w Meta Ads, automatyzacja kampanii Google, działania omnichannel, performance na marketplace’ach, synergia SEO i PPC, rola danych własnych, a do tego kilkanaście case studies z rynku polskiego – najnowszy SEMbook 2025 to najbardziej aktualne kompendium wiedzy o marketingu w wyszukiwarkach i kampaniach digitalowych.