Weź udział w badaniu IAB Europe na temat kapitału ludzkiego w branży internetowej

06/24/2019
Rośnie zapotrzebowanie na talenty w branży reklamy online. Weź udział w najnowszym badaniu IAB Europe i pomóż zidentyfikować główne przyczyny niedoboru talentów cyfrowych w naszej branży.

Rośnie zapotrzebowanie na talenty w branży reklamy online.
Weź udział w najnowszym badaniu IAB Europe i pomóż zidentyfikować główne przyczyny niedoboru talentów cyfrowych w naszej branży.

Do udziału w badaniu zapraszamy zarówno rekruterów i osoby zarządzające zespołami, jak i wszystkich, którzy pracują lub chcą pracować w branży online. Każdy kto wypełni ankietę, otrzyma na życzenie raport prezentujący kluczowe aspekty rekrutacji, rozwoju i znalezienia pracy w e-marketingu.

Wypełnienie ankiety potrwa ok. 10 minut. Badanie trwa do 31 lipca.

Wypełnij ankietę

 

Czytaj także

DIMAQ w programie pilotażowym mikropoświadczeń

DIMAQ w programie pilotażowym mikropoświadczeń

Standard DIMAQ dołącza do projektu „Mikropoświadczenia – pilotaż nowego rozwiązania wspierającego uczenie się przez całe życie”, realizowanego przez Instytut Badań Edukacyjnych – Państwowy Instytut Badawczy.

Portale horyzontalne jako naturalne środowisko dla skutecznego content marketingu – nowy poradnik IAB Polska

Portale horyzontalne jako naturalne środowisko dla skutecznego content marketingu – nowy poradnik IAB Polska

Portale horyzontalne to jedno z niewielu miejsc w internecie, gdzie codziennie spotykają się miliony realnych użytkowników w poszukiwaniu informacji, inspiracji i wiedzy. Ich skala, rozpoznawalność i redakcyjna wiarygodność czynią je idealnym środowiskiem do prowadzenia działań content marketingowych – nie tylko efektywnych wizerunkowo, ale też realnie wspierających decyzje zakupowe konsumentów.