Weź udział w badaniu „Firma jako marka”

03/26/2024
W imieniu organizatorów zapraszamy do wzięcia udziału w badaniu "Firma jako marka" mającym na celu wzajemne zrozumienie i zbadanie potrzeb między biznesem, a branżą marketingową.

W imieniu organizatorów zapraszamy do wzięcia udziału w badaniu „Firma jako marka” mającym na celu wzajemne zrozumienie i zbadanie potrzeb między biznesem, a branżą marketingową. Badanie kierowane jest do osób zarządzającymi przedsiębiorstwami, działami marketingu, sprzedaży, będącymi członkami zarządów i decydującymi o rozwoju i budowaniu marki. 

Organizatorami badania są: PromoTraffic, OnData oraz Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie.
Badanie zostało objęte Patronatem Honorowym IAB Polska.

Badanie dostępne tutaj >

Czytaj także

Search Generative Experience. Nowy e-book IAB Polska

Search Generative Experience. Nowy e-book IAB Polska

Przełomowe dla wyszukiwarek rozwiązania, takie jak Google Search Generative Experience (SGE), łączą generatywne modele językowe z zaawansowanymi mechanizmami wyszukiwania. Aby pomóc firmom i specjalistom SEO oraz SEM lepiej zrozumieć te zmiany, eksperci z Grupy Roboczej SEO & PPC IAB Polska przygotowali nowy e-book poświęcony tej tematyce.