Weź udział w badaniu “Firma jako marka”

03/26/2024
W imieniu organizatorów zapraszamy do wzięcia udziału w badaniu "Firma jako marka" mającym na celu wzajemne zrozumienie i zbadanie potrzeb między biznesem, a branżą marketingową.

W imieniu organizatorów zapraszamy do wzięcia udziału w badaniu “Firma jako marka” mającym na celu wzajemne zrozumienie i zbadanie potrzeb między biznesem, a branżą marketingową. Badanie kierowane jest do osób zarządzającymi przedsiębiorstwami, działami marketingu, sprzedaży, będącymi członkami zarządów i decydującymi o rozwoju i budowaniu marki. 

Organizatorami badania są: PromoTraffic, OnData oraz Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie.
Badanie zostało objęte Patronatem Honorowym IAB Polska.

Badanie dostępne tutaj >

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.