Przygotowaliśmy ankietę badającą nastroje branżowe w czasie pandemii, mającą na celu:
– zmierzenie wpływu kryzysu wywołanego COVID 19 na wydatki na reklamę online;
– zdefiniowanie przewidywanych konsekwencji jakie wywoła on w branży digitalowej w najbliższej perspektywie.
Do wzięcia udziału w badaniu zapraszamy osoby, którym nie są obce dane na temat wydatków na reklamę online – zarówno w swoich firmach, jak i w całej branży:
– dyrektorów / managerów marketingu
– product managerów
– project managerów
– specjalistów
Twój udział pomoże nam realnie ocenić aktualną kondycję polskiej branży digital.
Wypełnienie ankiety potrwa maksymalnie 10 min. Badanie będzie aktywne tylko przez tydzień, do 16 kwietnia włącznie.
Badanie zakończone. Niedługo przedstawimy wyniki.
Więcej o tym, jak działać w digitalu w czasie pandemii na stronie http://covid.iab.org.pl/