Weź udział w badaniu dotyczącym wpływu kryzysu na kondycję branży digital.

04/09/2020
Jesteśmy świadkami gwałtownych zmian w branży cyfrowej, wywołanych przez pandemię COVID-19. Wszystko wskazuje na to, że nie jest to tylko sytuacja przejściowa, ale nowe warunki, do których – jako cały ekosystem będziemy musieli się przystosować. Już teraz możemy zaobserwować, że kryzys dotyka wielu gałęzi gospodarki, chcielibyśmy dowiedzieć się, w jakim stopniu wpływa on na działalność Waszej firmy.

Przygotowaliśmy ankietę badającą nastroje branżowe w czasie pandemii, mającą na celu:  

– zmierzenie wpływu kryzysu wywołanego COVID 19 na wydatki na reklamę online;

– zdefiniowanie przewidywanych konsekwencji jakie wywoła on w branży digitalowej w najbliższej perspektywie.

Do wzięcia udziału w badaniu zapraszamy osoby, którym nie są obce dane na temat wydatków na reklamę online – zarówno w swoich firmach, jak i w całej branży:

– dyrektorów / managerów marketingu

– product managerów

– project managerów

– specjalistów

Twój udział pomoże nam realnie ocenić aktualną kondycję polskiej branży digital.
Wypełnienie ankiety potrwa maksymalnie 10 min. Badanie będzie aktywne tylko przez tydzień, do 16 kwietnia włącznie.

Badanie zakończone. Niedługo przedstawimy wyniki.

Więcej o tym, jak działać w digitalu w czasie pandemii na stronie http://covid.iab.org.pl/

Czytaj także

Raport Strategiczny Internet 2022/2023 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2022/2023 IAB Polska już dostępny

Przez ostatni rok polska branża komunikacji marketingowej skonfrontowała się z wyzwaniami postpandemicznej rzeczywistości oraz niepewnością geopolityczną i ekonomiczną. Mimo to rynek reklamowy odnotował dwucyfrowy wzrost. Podsumowanie kluczowych wydarzeń i trendów minionego roku oraz prognozy na rok 2023 prezentujemy w opublikowanym właśnie Raporcie Strategicznym Internet 2022/2023. 

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Dwa niezwykłe dni Forum IAB 2023 za nami. Podczas konferencji ponad 120 wybitnych ekspertów z dziedziny marketingu, nauki i biznesu podzieliło się strategiami efektywnego prowadzenia biznesu w trudnych czasach. W czasie wydarzenia miał także premierę Raport Strategiczny Internet 2022/2023. Tegoroczna edycja Forum IAB odbyła się w dniach 30-31 maja w warszawskich Złotych Tarasach i tradycyjnie zgromadziła ponad 1000 osób.