Weź udział w badaniu dotyczącym wpływu kryzysu na kondycję branży digital.

04/09/2020
Jesteśmy świadkami gwałtownych zmian w branży cyfrowej, wywołanych przez pandemię COVID-19. Wszystko wskazuje na to, że nie jest to tylko sytuacja przejściowa, ale nowe warunki, do których – jako cały ekosystem będziemy musieli się przystosować. Już teraz możemy zaobserwować, że kryzys dotyka wielu gałęzi gospodarki, chcielibyśmy dowiedzieć się, w jakim stopniu wpływa on na działalność Waszej firmy.

Przygotowaliśmy ankietę badającą nastroje branżowe w czasie pandemii, mającą na celu:  

– zmierzenie wpływu kryzysu wywołanego COVID 19 na wydatki na reklamę online;

– zdefiniowanie przewidywanych konsekwencji jakie wywoła on w branży digitalowej w najbliższej perspektywie.

Do wzięcia udziału w badaniu zapraszamy osoby, którym nie są obce dane na temat wydatków na reklamę online – zarówno w swoich firmach, jak i w całej branży:

– dyrektorów / managerów marketingu

– product managerów

– project managerów

– specjalistów

Twój udział pomoże nam realnie ocenić aktualną kondycję polskiej branży digital.
Wypełnienie ankiety potrwa maksymalnie 10 min. Badanie będzie aktywne tylko przez tydzień, do 16 kwietnia włącznie.

Badanie zakończone. Niedługo przedstawimy wyniki.

Więcej o tym, jak działać w digitalu w czasie pandemii na stronie http://covid.iab.org.pl/

Czytaj także

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.