Weź udział w 17. Badaniu wykorzystania poczty elektronicznej i zgarnij nagrodę

10/21/2020
Rozpoczęła się 17. edycja Ogólnopolskiego Badania Poczty Elektronicznej. Badanie Poczty przeprowadzane co roku przez SARE w okresie jesiennym, jest już tradycją, a raport publikowany pod koniec roku jest źródłem cennej wiedzy na temat zmian w świecie e-mail marketingu i ciągle rozwijającej się automatyzacji. Ponadto Badanie pozwala poznać polskich Internautów – rozszyfrować ich preferencje i sposoby wykorzystywania kanału e-mail. IAB Polska objęło patronat nad badaniem.

Podobnie, jak w ubiegłych latach Badanie Poczty przeprowadzane jest za pomocą modułu ankiet systemu SARE, który umożliwia prowadzenie samodzielnych projektów badawczych oraz za pomocą panelu BioStat® Centrum Badawczo-Rozwojowego. Samo badanie zostało podzielone na dwie części. Pierwsza skierowana jest do wszystkich użytkowników poczty elektronicznej, natomiast druga część, rozbudowana o
pytania związane z e-mail marketingiem oraz marketing automation, skierowana jest do marketerów.

Ankieta jest dostępna dla respondentów od 15.10.2020 do 30.10.2020.

Przedstawione w ogólnodostępnym raporcie odpowiedzi użytkowników poczty oraz pracowników firm z różnych branż pozwolą nam zebrać wartościowe dane, na podstawie których wiele biznesów może tworzyć swoją strategię marketingową.

Czego dowiemy się w tym roku na temat e-mail marketingu?
● Jak wpłynęły obostrzenia związane z pandemią na e-mail marketing?
● Czy chętnie subskrybujemy newslettery?
● Ile spamu wpada codziennie do naszych skrzynek odbiorczych?
● Jak wielu marketerów korzysta z marketing automation?

Wyniki badania przeprowadzonego przez SARE i BioStat® Centrum Badawczo-Rozwojowe pozwolą stworzyć wartościowy i bogaty w konkretne dane raport, poruszający takie tematy jak:
● popularność e-mail marketingu w 2020 roku,
● połączenia e-mail marketingu z innymi kanałami komunikacji,
● wymagań współczesnych użytkowników Internetu.

Dodatkowo raport wzbogacą komentarze doświadczonych ekspertów z branży!

W jaki sposób można wziąć udział w badaniu?
Aby wypełnić ankietę, należy wejść na stronę www.sare.pl/ankieta.
Dla osób, które wypełnią ankietę i najlepiej odpowiedzą na pytanie konkursowe, organizatorzy przygotowali nagrody.

Patronami tegorocznego badania są:
BioStat, Szef Sprzedaży, Brief.pl, Izba Gospodarki Elektronicznej, Marketer+ , Magazyn Tygrysy Biznesu, Nowy Marketing, IAB Polska, Inis, Salelifter, JU: Agencja – prowadzimy w digitalu.

Czytaj także

Raport „Social Media 2025” już dostępny

Raport „Social Media 2025” już dostępny

Czy wciąż mamy do czynienia z duopolem w polskich social mediach? Jaka jest charakterystyka użytkowników poszczególnych platform i jaką strategię reklamową warto obrać, aby dotrzeć do konkretnych grup odbiorców? Do rąk czytelników trafiła trzecia edycja raportu „Social media 2025”, dostarczająca wyczerpujących danych na temat rodzimego rynku mediów społecznościowych.

Najważniejszy coroczny raport branży digital już dostępny!

Najważniejszy coroczny raport branży digital już dostępny!

Podsumowanie kluczowych wydarzeń i trendów minionego roku oraz prognozy na rok 2025 znajdziesz w opublikowanym właśnie Raporcie Strategicznym Internet 2024/202025 – najważniejszym corocznym podsumowaniu polskiej branży digital. Raport dostępny jest jako serwis www oraz klasyczny PDF.