Weź udział w 17. Badaniu wykorzystania poczty elektronicznej i zgarnij nagrodę

10/21/2020
Rozpoczęła się 17. edycja Ogólnopolskiego Badania Poczty Elektronicznej. Badanie Poczty przeprowadzane co roku przez SARE w okresie jesiennym, jest już tradycją, a raport publikowany pod koniec roku jest źródłem cennej wiedzy na temat zmian w świecie e-mail marketingu i ciągle rozwijającej się automatyzacji. Ponadto Badanie pozwala poznać polskich Internautów – rozszyfrować ich preferencje i sposoby wykorzystywania kanału e-mail. IAB Polska objęło patronat nad badaniem.

Podobnie, jak w ubiegłych latach Badanie Poczty przeprowadzane jest za pomocą modułu ankiet systemu SARE, który umożliwia prowadzenie samodzielnych projektów badawczych oraz za pomocą panelu BioStat® Centrum Badawczo-Rozwojowego. Samo badanie zostało podzielone na dwie części. Pierwsza skierowana jest do wszystkich użytkowników poczty elektronicznej, natomiast druga część, rozbudowana o
pytania związane z e-mail marketingiem oraz marketing automation, skierowana jest do marketerów.

Ankieta jest dostępna dla respondentów od 15.10.2020 do 30.10.2020.

Przedstawione w ogólnodostępnym raporcie odpowiedzi użytkowników poczty oraz pracowników firm z różnych branż pozwolą nam zebrać wartościowe dane, na podstawie których wiele biznesów może tworzyć swoją strategię marketingową.

Czego dowiemy się w tym roku na temat e-mail marketingu?
● Jak wpłynęły obostrzenia związane z pandemią na e-mail marketing?
● Czy chętnie subskrybujemy newslettery?
● Ile spamu wpada codziennie do naszych skrzynek odbiorczych?
● Jak wielu marketerów korzysta z marketing automation?

Wyniki badania przeprowadzonego przez SARE i BioStat® Centrum Badawczo-Rozwojowe pozwolą stworzyć wartościowy i bogaty w konkretne dane raport, poruszający takie tematy jak:
● popularność e-mail marketingu w 2020 roku,
● połączenia e-mail marketingu z innymi kanałami komunikacji,
● wymagań współczesnych użytkowników Internetu.

Dodatkowo raport wzbogacą komentarze doświadczonych ekspertów z branży!

W jaki sposób można wziąć udział w badaniu?
Aby wypełnić ankietę, należy wejść na stronę www.sare.pl/ankieta.
Dla osób, które wypełnią ankietę i najlepiej odpowiedzą na pytanie konkursowe, organizatorzy przygotowali nagrody.

Patronami tegorocznego badania są:
BioStat, Szef Sprzedaży, Brief.pl, Izba Gospodarki Elektronicznej, Marketer+ , Magazyn Tygrysy Biznesu, Nowy Marketing, IAB Polska, Inis, Salelifter, JU: Agencja – prowadzimy w digitalu.

Czytaj także

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

AI CREATE to globalna inicjatywa profesjonalistów z całego świata. Została stworzona przez weteranów branży kreatywnej, eventowej oraz produkcyjnej z Hiszpanii i Singapuru. Edycja warszawska zaplanowane na 16 maja posiada patronat honorowy IAB Polska.