Podobnie, jak w ubiegłych latach Badanie Poczty przeprowadzane jest za pomocą modułu ankiet systemu SARE, który umożliwia prowadzenie samodzielnych projektów badawczych oraz za pomocą panelu BioStat® Centrum Badawczo-Rozwojowego. Samo badanie zostało podzielone na dwie części. Pierwsza skierowana jest do wszystkich użytkowników poczty elektronicznej, natomiast druga część, rozbudowana o
pytania związane z e-mail marketingiem oraz marketing automation, skierowana jest do marketerów.
Ankieta jest dostępna dla respondentów od 15.10.2020 do 30.10.2020.
Przedstawione w ogólnodostępnym raporcie odpowiedzi użytkowników poczty oraz pracowników firm z różnych branż pozwolą nam zebrać wartościowe dane, na podstawie których wiele biznesów może tworzyć swoją strategię marketingową.
Czego dowiemy się w tym roku na temat e-mail marketingu?
● Jak wpłynęły obostrzenia związane z pandemią na e-mail marketing?
● Czy chętnie subskrybujemy newslettery?
● Ile spamu wpada codziennie do naszych skrzynek odbiorczych?
● Jak wielu marketerów korzysta z marketing automation?
Wyniki badania przeprowadzonego przez SARE i BioStat® Centrum Badawczo-Rozwojowe pozwolą stworzyć wartościowy i bogaty w konkretne dane raport, poruszający takie tematy jak:
● popularność e-mail marketingu w 2020 roku,
● połączenia e-mail marketingu z innymi kanałami komunikacji,
● wymagań współczesnych użytkowników Internetu.
Dodatkowo raport wzbogacą komentarze doświadczonych ekspertów z branży!
W jaki sposób można wziąć udział w badaniu?
Aby wypełnić ankietę, należy wejść na stronę www.sare.pl/ankieta.
Dla osób, które wypełnią ankietę i najlepiej odpowiedzą na pytanie konkursowe, organizatorzy przygotowali nagrody.
Patronami tegorocznego badania są:
BioStat, Szef Sprzedaży, Brief.pl, Izba Gospodarki Elektronicznej, Marketer+ , Magazyn Tygrysy Biznesu, Nowy Marketing, IAB Polska, Inis, Salelifter, JU: Agencja – prowadzimy w digitalu.