welovedata przystępuje do grona członków IAB Polska

03/22/2019
Do grona firm członkowskich przystąpiło welovedata - agencja specjalizująca się z direct marketingu.

Do grona firm członkowskich przystąpiło welovedata – agencja specjalizująca się w direct marketingu.

welovedata to 8 lat doświadczenia naszych specjalistów w zakresie direct marketingu. Zdobytą wiedzę założyciele przełożyli na stworzenie firmy, która ma szansę stać się liderem w branży. Dane to siła, która napędza nas do działania. W portfolio firmy znajduje się 8,5 mln rekordów własnych i ponad (a wciąż rośnie) 25 mln unikalnych adresów email, które są monetyzowane dla partnerów.

Innowacyjna, autorska technologia zarządzania bazami i procesem wysyłek to:

  • Indywidualne i elastyczne targetowanie per rekord w zależności od kampanii
  • Whitelisting z WP.pl, Onet.pl oraz Interia.pl daje gwarancję dostarczalności 99,9% maili
  • Własna usługa SpamScoringu monitorująca kreacje oraz temat wysyłki
  • Wykluczenie opóźnienia wywołanego przeciążeniem infrastruktury w czasie pików aktywności (np. Black Friday)
  • Współpraca z WP oraz Interią w celu rozwoju produktu email marketingowego
  • AntyFraud – system umożliwiający wyłapanie nieprawidłowości oraz wszelkich odstępstw od standardowych charakterystyk ruchu.

Dołączając do IAB, chcemy mieć realny wpływ na rozwój rynku direct marketingu, szczególnie obszaru email marketingu. Jako firma z dużym doświadczeniem, wiedzą oraz nieszablonowymi rozwiązaniami, wierzymy, że dzięki wymianie doświadczeń możemy nie tylko wiele wnieść do organizacji, ale również czerpać inspirację do naszej codziennej pracy.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 240 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.