Welovemedia i Welovedata w gronie firm członkowskich IAB Polska

06/14/2024
Agencje digital marketingu – welovemedia oraz welovedata dołączają do grona firm członkowskich IAB Polska.

Welovemedia to agencja digital, specjalizująca się w planowaniu i realizacji mailingów, rich mediów, kampanii display, native, push. Swój rozwój opiera o autorską technologię i bazy welovedata, które zapewniają jej niezależność. Integruje AI w analizie danych i ich automatyzacji, co pozwala na bardziej efektywne i optymalne kampanie, gwarantując maksymalny ROI dla klientów. Welovemedia to zespół specjalistów z ponad 15-letnim doświadczeniem, który stale rozbudowuje portfolio wydawców oraz usług.

Welovedata to agencja direct marketingu specjalizująca się w kampaniach digital. Własna, innowacyjna technologia do wysyłki i zarządzania bazami danych oraz integracja z narzędziami rynkowymi i zewnętrznym DMP gwarantują najwyższą jakość przeprowadzanych kampanii. Wykorzystuje AI do analizy danych i automatyzacji, co zwiększa efektywność i ROI.  Dzięki ponad 15-letniemu doświadczeniu specjalistów współpracuje z partnerami na rynku polskim i zagranicznym, skutecznie monetyzując ich zasoby.

Niezmiernie cieszy nas dołączenie do struktur IAB Polska. Członkostwo w tak prestiżowej organizacji jest bardzo istotne dla welovemedia, ponieważ chcemy stale podwyższać jakość naszych usług i poszerzać wiedzę na temat digitalu. Obecność w IAB Polska daje też możliwość poznawania różnorodnych podejść do biznesu. W naszych kampaniach najwyższym priorytetem jest realizacja KPI klientów, dlatego dobrze jest być w miejscu, gdzie i oni są obecni.

Możliwość wymiany wiedzy z innymi ekspertami na temat rozwoju digitalu w Polsce jest dla nas niezwykle cenna, zwłaszcza że sami posiadamy własne DMP oraz stale rozwijamy nasze technologie. Co więcej, wykorzystujemy też AI do analizy i optymalizacji naszych działań, dlatego cieszymy się z możliwości wymiany informacji w tej dziedzinie.

Jako członek IAB Polska zamierzamy dzielić się naszym bogatym doświadczeniem w przeprowadzaniu kampanii mailingowych i display, wymieniać opinie oraz aktywnie uczestniczyć w inicjatywach organizowanych w ramach struktury. – komentuje Paweł Lesiak, CEO&Founder welovemedia.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych około 250 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Rewolucja w reklamie CTV z  Ad Creative ID Framework (ACIF). Webinar Tech Lab.

Rewolucja w reklamie CTV z Ad Creative ID Framework (ACIF). Webinar Tech Lab.

Czy kiedykolwiek szukałeś/aś sposobu na śledzenie swoich reklam CTV tak samo, jak śledzi się sprzedaż produktów w handlu detalicznym? Ad Creative ID Framework (ACIF) to przełom w reklamie CTV. Podejście ACIF do rejestracji reklam, podobne do kodu UPC, wspiera efektywne zarządzanie kampaniami i pomiar w celu poprawy ROI.