Welovemedia i Welovedata w gronie firm członkowskich IAB Polska

06/14/2024
Agencje digital marketingu – welovemedia oraz welovedata dołączają do grona firm członkowskich IAB Polska.

Welovemedia to agencja digital, specjalizująca się w planowaniu i realizacji mailingów, rich mediów, kampanii display, native, push. Swój rozwój opiera o autorską technologię i bazy welovedata, które zapewniają jej niezależność. Integruje AI w analizie danych i ich automatyzacji, co pozwala na bardziej efektywne i optymalne kampanie, gwarantując maksymalny ROI dla klientów. Welovemedia to zespół specjalistów z ponad 15-letnim doświadczeniem, który stale rozbudowuje portfolio wydawców oraz usług.

Welovedata to agencja direct marketingu specjalizująca się w kampaniach digital. Własna, innowacyjna technologia do wysyłki i zarządzania bazami danych oraz integracja z narzędziami rynkowymi i zewnętrznym DMP gwarantują najwyższą jakość przeprowadzanych kampanii. Wykorzystuje AI do analizy danych i automatyzacji, co zwiększa efektywność i ROI.  Dzięki ponad 15-letniemu doświadczeniu specjalistów współpracuje z partnerami na rynku polskim i zagranicznym, skutecznie monetyzując ich zasoby.

Niezmiernie cieszy nas dołączenie do struktur IAB Polska. Członkostwo w tak prestiżowej organizacji jest bardzo istotne dla welovemedia, ponieważ chcemy stale podwyższać jakość naszych usług i poszerzać wiedzę na temat digitalu. Obecność w IAB Polska daje też możliwość poznawania różnorodnych podejść do biznesu. W naszych kampaniach najwyższym priorytetem jest realizacja KPI klientów, dlatego dobrze jest być w miejscu, gdzie i oni są obecni.

Możliwość wymiany wiedzy z innymi ekspertami na temat rozwoju digitalu w Polsce jest dla nas niezwykle cenna, zwłaszcza że sami posiadamy własne DMP oraz stale rozwijamy nasze technologie. Co więcej, wykorzystujemy też AI do analizy i optymalizacji naszych działań, dlatego cieszymy się z możliwości wymiany informacji w tej dziedzinie.

Jako członek IAB Polska zamierzamy dzielić się naszym bogatym doświadczeniem w przeprowadzaniu kampanii mailingowych i display, wymieniać opinie oraz aktywnie uczestniczyć w inicjatywach organizowanych w ramach struktury. – komentuje Paweł Lesiak, CEO&Founder welovemedia.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych około 250 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Raport „Social Media 2025” już dostępny

Raport „Social Media 2025” już dostępny

Czy wciąż mamy do czynienia z duopolem w polskich social mediach? Jaka jest charakterystyka użytkowników poszczególnych platform i jaką strategię reklamową warto obrać, aby dotrzeć do konkretnych grup odbiorców? Do rąk czytelników trafiła trzecia edycja raportu „Social media 2025”, dostarczająca wyczerpujących danych na temat rodzimego rynku mediów społecznościowych.

Najważniejszy coroczny raport branży digital już dostępny!

Najważniejszy coroczny raport branży digital już dostępny!

Podsumowanie kluczowych wydarzeń i trendów minionego roku oraz prognozy na rok 2025 znajdziesz w opublikowanym właśnie Raporcie Strategicznym Internet 2024/202025 – najważniejszym corocznym podsumowaniu polskiej branży digital. Raport dostępny jest jako serwis www oraz klasyczny PDF.