Welovemedia to agencja digital, specjalizująca się w planowaniu i realizacji mailingów, rich mediów, kampanii display, native, push. Swój rozwój opiera o autorską technologię i bazy welovedata, które zapewniają jej niezależność. Integruje AI w analizie danych i ich automatyzacji, co pozwala na bardziej efektywne i optymalne kampanie, gwarantując maksymalny ROI dla klientów. Welovemedia to zespół specjalistów z ponad 15-letnim doświadczeniem, który stale rozbudowuje portfolio wydawców oraz usług.
Welovedata to agencja direct marketingu specjalizująca się w kampaniach digital. Własna, innowacyjna technologia do wysyłki i zarządzania bazami danych oraz integracja z narzędziami rynkowymi i zewnętrznym DMP gwarantują najwyższą jakość przeprowadzanych kampanii. Wykorzystuje AI do analizy danych i automatyzacji, co zwiększa efektywność i ROI. Dzięki ponad 15-letniemu doświadczeniu specjalistów współpracuje z partnerami na rynku polskim i zagranicznym, skutecznie monetyzując ich zasoby.
Niezmiernie cieszy nas dołączenie do struktur IAB Polska. Członkostwo w tak prestiżowej organizacji jest bardzo istotne dla welovemedia, ponieważ chcemy stale podwyższać jakość naszych usług i poszerzać wiedzę na temat digitalu. Obecność w IAB Polska daje też możliwość poznawania różnorodnych podejść do biznesu. W naszych kampaniach najwyższym priorytetem jest realizacja KPI klientów, dlatego dobrze jest być w miejscu, gdzie i oni są obecni.
Możliwość wymiany wiedzy z innymi ekspertami na temat rozwoju digitalu w Polsce jest dla nas niezwykle cenna, zwłaszcza że sami posiadamy własne DMP oraz stale rozwijamy nasze technologie. Co więcej, wykorzystujemy też AI do analizy i optymalizacji naszych działań, dlatego cieszymy się z możliwości wymiany informacji w tej dziedzinie.
Jako członek IAB Polska zamierzamy dzielić się naszym bogatym doświadczeniem w przeprowadzaniu kampanii mailingowych i display, wymieniać opinie oraz aktywnie uczestniczyć w inicjatywach organizowanych w ramach struktury. – komentuje Paweł Lesiak, CEO&Founder welovemedia.
W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych około 250 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.
Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.