Do końca trzeciego kwartału 2023 r. należy wdrożyć nową wersję TCF, dlatego IAB Europe stworzyło dedykowany cykl webinarów, aby ułatwić zrozumienie najnowszych zmian, w celu zapewnienia jak najlepszej implementacji narzędzia. Udział w webinarach jest bezpłatny, ale obowiązuje rejestracja:
8 czerwca, godz. 15:00 TCF 2.2 Webinar for Vendors – How vendors should review their TCF registration and technical implementation
8 czerwca, godz. 16:00 TCF 2.2 Webinar for CMPs – How CMPs Should Build Additional User-Facing Disclosures with the New Information Contained in the GVL
12 czerwca, godz. 16:00 TCF 2.2 Webinar for Publishers – How can publishers adjust their TCF implementation?
Pierwotnie uruchomiony w 2018 roku w oczekiwaniu na wejście w życie ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO), TCF został stworzony przez IAB Europe we współpracy z IAB Tech Lab, aby pomóc zaspokoić potrzeby użytkowników, branży i organów regulacyjnych. Teraz, po pięciu latach, w ramach nieustannego zaangażowania w ulepszanie i rozwój platformy, została wydana najnowsza wersja TCF v2.2. Odpowiada ona na kluczowe zmiany, aby sprostać potrzebom rynku i jest zgodny z nowymi i istniejącymi wymogami regulacyjnymi.
Wdrożenie nowej wersji TCF zostało ogłoszone w maju br. Zachęcamy do zapoznania się z wpisem na blogu IAB EU, który szczegółowo wyjaśnia harmonogram jego wdrażania, zawiera przegląd głównych zmian, a także odnosi do pliku zawierającego najczęściej zadawane pytania.