Webinary o Transparency & Consent Framework (TCF v2.2) IAB Europe

06/05/2023
IAB Europe zaprasza na cykl webinarów o najnowszej wersji Transparency & Consent Framework - TCF v2.2 dedykowanych wydawcom, dostawcom technologii i CMP.

Do końca trzeciego kwartału 2023 r. należy wdrożyć nową wersję TCF, dlatego IAB Europe stworzyło dedykowany cykl webinarów, aby ułatwić zrozumienie najnowszych zmian, w celu zapewnienia jak najlepszej implementacji narzędzia. Udział w webinarach jest bezpłatny, ale obowiązuje rejestracja:

8 czerwca, godz. 15:00  TCF 2.2 Webinar for Vendors – How vendors should review their TCF registration and technical implementation

8 czerwca, godz. 16:00  TCF 2.2 Webinar for CMPs – How CMPs Should Build Additional User-Facing Disclosures with the New Information Contained in the GVL

12 czerwca, godz. 16:00 TCF 2.2 Webinar for Publishers – How can publishers adjust their TCF implementation?

Pierwotnie uruchomiony w 2018 roku w oczekiwaniu na wejście w życie ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO), TCF został stworzony przez IAB Europe we współpracy z IAB Tech Lab, aby pomóc zaspokoić potrzeby użytkowników, branży i organów regulacyjnych. Teraz, po pięciu latach, w ramach nieustannego zaangażowania w ulepszanie i rozwój platformy, została wydana najnowsza wersja TCF v2.2. Odpowiada ona na kluczowe zmiany, aby sprostać potrzebom rynku i jest zgodny z nowymi i istniejącymi wymogami regulacyjnymi.

Wdrożenie nowej wersji TCF zostało ogłoszone w maju br. Zachęcamy do zapoznania się z wpisem na blogu IAB EU, który szczegółowo wyjaśnia harmonogram jego wdrażania, zawiera przegląd głównych zmian, a także odnosi do pliku zawierającego najczęściej zadawane pytania.

 

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.