Webinar Rady Sektorowej: Pokolenie Z o pracy w marketingu. Weź udział!

04/13/2022
W imieniu Rady Sektorowej zapraszamy do udziału w bezpłatnym webinarze poświeconym premierze raportu „Co przyciąga młodych? Pokolenie Z o pracy w sektorze” oraz ich pogłębieniu przez ekspertów. Spotkanie odbędzie się już 27 kwietnia o 14:00. Zapraszamy do udziału!

Podczas wydarzenia omówimy wyniki badania,a w czasie panelu dyskusyjnego poznamy opinie z perspektywy pracodawcy, młodego pokolenia i reprezentanta rynku HR. Dowiemy się o procesach rozwojowych oraz insightach na temat generacji Z.

Agenda wydarzenia:

14:00-14:05 – rozpoczęcie, przywitanie i przedstawienie gości – Marcin Olkowicz, Przewodniczący Rady.

14:05-14:20 – przedstawienie wyników badania „Co przyciąga młodych? Pokolenie Z o pracy w sektorze.” – Ewa Opach, Wiceprzewodnicząca Rady.

14:20 – 15:10 – panel dyskusyjny z udziałem ekspertów:

  • Patrycja Załuska – Prezes Zarządu ReStart Kariery, Ekspertka ds. Rynku Pracy
  • Anna Kwiatek – Head of People and Culture, Wavemaker,
  • Joanna Bauer – JUNIOR PR Specialist, 180HEARTBEATS + JUNG V MATT, laureatka Young Creatives Integrated 2021
  • Artur Leśniak – Marketing Manager Rocket Jobs,
  • Dariusz Andrian, CEO VMLY&R, Prezes SAR

Moderatorem rozmowy będzie Marcin Olkowicz.

15:10 – 15:25 – sesja Q&A

Webinar odbędzie się 27 kwietnia w godz. 14:00 – 15:30. Wstęp bezpłatny, rejestracja obowiązkowa. Zapraszamy!

 

Czytaj także

Braughman Group dołącza do IAB Polska

Braughman Group dołącza do IAB Polska

Do IAB Polska dołącza Braughman Group Media Outdoor – doświadczony partner w realizacji kampanii OOH i DOOH, który łączy kreatywność z technologią, pomagając markom zaistnieć w lokalizacjach premium.

Patronat IAB: Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów

Patronat IAB: Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów

27 listopada w Warszawie odbędzie się konferencja „Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów”. Organizatorem wydarzenia jest re58, partnerem strategicznym – New Age Media, patronat honorowy objęło IAB Polska, a wszyscy uczestnicy dzięki przyznanej akredytacji będą mogli otrzymać 20 pkt DIMAQ.