„Uniwersalne ID – nowe rozwiązanie po erze cookies?” to temat webinaru organizowanego przez Komitet Edukacji i Szkoleń IAB Europe we współpracy z Komitetem Sprzedaży Programmatic. Webinar odbędzie się 5 grudnia o godz. 17.00 CET. Aby wziąć udział w webinarze należy zarejestrować się w linku poniżej.
Celem webinaru jest przedstawienie odbiorcom nowych rozwiązań dla reklamy cyfrowej po tym, jak pliki cookies przestaną być używane. Wspólnie z ekspertami w dziedzinie cookies przyjrzymy się tematowi i odpowiemy na pytania – co to jest uniwersalne ID i jakie korzyści oferuje zarówno konsumentom, jak i reklamodawcom. Opowiemy również o ograniczeniach tego rozwiązania, wyzwaniach jakim musimy stawić czoła, a także poszukamy możliwych alternatyw.
Aby dowiedzieć się więcej o tej technologii, zapraszamy do lektury artykułu Alwina Viereck’a, Head of Programmatic Advertising and Ad Management w United Internet Media na stronie IAB Europe.
Zarejestruj się