Webinar IAB Europe: Uniwersalne ID – nowe rozwiązanie po erze cookies?

11/13/2019
"Uniwersalne ID – nowe rozwiązanie po erze cookies?" to temat webinaru organizowanego przez Komitet Edukacji i Szkoleń IAB Europe we współpracy z Komitetem Sprzedaży Programmatic. Webinar odbędzie się 5 grudnia o godz. 17.00 CET. Link do rejestracji poniżej.

“Uniwersalne ID – nowe rozwiązanie po erze cookies?” to temat webinaru organizowanego przez Komitet Edukacji i Szkoleń IAB Europe we współpracy z Komitetem Sprzedaży Programmatic. Webinar odbędzie się 5 grudnia o godz. 17.00 CET. Aby wziąć udział w webinarze należy zarejestrować się w linku poniżej.  

Celem webinaru jest przedstawienie odbiorcom nowych rozwiązań dla reklamy cyfrowej po tym, jak pliki cookies przestaną być używane. Wspólnie z ekspertami w dziedzinie cookies przyjrzymy się tematowi i odpowiemy na pytania – co to jest uniwersalne ID i jakie korzyści oferuje zarówno konsumentom, jak i reklamodawcom.  Opowiemy również o ograniczeniach tego rozwiązania, wyzwaniach jakim musimy stawić czoła, a także poszukamy możliwych alternatyw.

Aby dowiedzieć się więcej o tej technologii, zapraszamy do lektury artykułu Alwina Viereck’a, Head of Programmatic Advertising and Ad Management w United Internet Media na stronie IAB Europe.

 

Zarejestruj się

 

Czytaj także

Weź udział w dziesiątej edycji badania IAB Europe nt. programmatic

Weź udział w dziesiątej edycji badania IAB Europe nt. programmatic

Ruszyło coroczne badanie „Attitudes to Programmatic Advertising Survey 2024” – to dziesiąta edycja tego badania prowadzonego przez IAB Europe. Do wypełnienia krótkiej ankiety zapraszamy wszystkich uczestników ekosystemu reklamy programmatic. Termin upływa 26 lipca 2024 r.