Webinar IAB Europe: Uniwersalne ID – nowe rozwiązanie po erze cookies?

11/13/2019
"Uniwersalne ID – nowe rozwiązanie po erze cookies?" to temat webinaru organizowanego przez Komitet Edukacji i Szkoleń IAB Europe we współpracy z Komitetem Sprzedaży Programmatic. Webinar odbędzie się 5 grudnia o godz. 17.00 CET. Link do rejestracji poniżej.

“Uniwersalne ID – nowe rozwiązanie po erze cookies?” to temat webinaru organizowanego przez Komitet Edukacji i Szkoleń IAB Europe we współpracy z Komitetem Sprzedaży Programmatic. Webinar odbędzie się 5 grudnia o godz. 17.00 CET. Aby wziąć udział w webinarze należy zarejestrować się w linku poniżej.  

Celem webinaru jest przedstawienie odbiorcom nowych rozwiązań dla reklamy cyfrowej po tym, jak pliki cookies przestaną być używane. Wspólnie z ekspertami w dziedzinie cookies przyjrzymy się tematowi i odpowiemy na pytania – co to jest uniwersalne ID i jakie korzyści oferuje zarówno konsumentom, jak i reklamodawcom.  Opowiemy również o ograniczeniach tego rozwiązania, wyzwaniach jakim musimy stawić czoła, a także poszukamy możliwych alternatyw.

Aby dowiedzieć się więcej o tej technologii, zapraszamy do lektury artykułu Alwina Viereck’a, Head of Programmatic Advertising and Ad Management w United Internet Media na stronie IAB Europe.

 

Zarejestruj się

 

Czytaj także

Raport Strategiczny Internet 2022/2023 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2022/2023 IAB Polska już dostępny

Przez ostatni rok polska branża komunikacji marketingowej skonfrontowała się z wyzwaniami postpandemicznej rzeczywistości oraz niepewnością geopolityczną i ekonomiczną. Mimo to rynek reklamowy odnotował dwucyfrowy wzrost. Podsumowanie kluczowych wydarzeń i trendów minionego roku oraz prognozy na rok 2023 prezentujemy w opublikowanym właśnie Raporcie Strategicznym Internet 2022/2023. 

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Dwa niezwykłe dni Forum IAB 2023 za nami. Podczas konferencji ponad 120 wybitnych ekspertów z dziedziny marketingu, nauki i biznesu podzieliło się strategiami efektywnego prowadzenia biznesu w trudnych czasach. W czasie wydarzenia miał także premierę Raport Strategiczny Internet 2022/2023. Tegoroczna edycja Forum IAB odbyła się w dniach 30-31 maja w warszawskich Złotych Tarasach i tradycyjnie zgromadziła ponad 1000 osób.