W szeregi firm członkowskich IAB Polska wstępuje portal RynekPierwotny.pl

04/01/2020
W szeregi firm członkowskich IAB Polska wstępuje serwis RynekPierwotny.pl

RynekPierwotny.pl – największy ogólnopolski portal zawierający oferty mieszkań i domów od deweloperów. Od 2009 roku pomaga osobom szukającym w wyborze i zakupie własnego „M”. Współpracuje z prawie 1000 deweloperów. Zawiera ponad 65 000 ofert: domów, mieszkań, lokali użytkowych oraz lokali inwestycyjnych. Swoich klientów wspiera nowoczesnymi narzędziami w postaci wirtualnych spacerów, livechata, funkcji „Znajdziemy dla Ciebie”, poradami ekspertów oraz bazą wiedzy zawierającą najważniejsze kwestie związane z zakupem mieszkania na rynku pierwotnym. Jedno z najchętniej cytowanych źródeł informacji o rynku mieszkaniowym w 2019 roku.

Marketing nieruchomości cały czas ewoluuje i wprowadza nowe rozwiązania, z których korzysta coraz więcej użytkowników. Niemal cały proces poszukiwań w segmencie pierwotnym przeniósł się obecnie do sieci. Sami deweloperzy już dawno dostrzegli potencjał prezentacji swoich inwestycji w internecie. Od 11 lat skutecznie pomagamy im w ich promocji na każdym etapie sprzedaży, wykorzystując najnowocześniejsze narzędzia marketingowe, które również sami tworzyliśmy. Przystępując do IAB Polska w dalszym ciągu chcemy rozwijać możliwości promocji online, wykorzystując do tego wymianę wiedzy i doświadczenia z członkami stowarzyszenia. Dzięki temu mamy nadzieję na wypracowywanie jeszcze skuteczniejszych rozwiązań marketingowych dla branży deweloperskiej.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Czytaj także

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

AI CREATE to globalna inicjatywa profesjonalistów z całego świata. Została stworzona przez weteranów branży kreatywnej, eventowej oraz produkcyjnej z Hiszpanii i Singapuru. Edycja warszawska zaplanowane na 16 maja posiada patronat honorowy IAB Polska.