W szeregi firm członkowskich IAB Polska wstępuje portal RynekPierwotny.pl

04/01/2020
W szeregi firm członkowskich IAB Polska wstępuje serwis RynekPierwotny.pl

RynekPierwotny.pl – największy ogólnopolski portal zawierający oferty mieszkań i domów od deweloperów. Od 2009 roku pomaga osobom szukającym w wyborze i zakupie własnego „M”. Współpracuje z prawie 1000 deweloperów. Zawiera ponad 65 000 ofert: domów, mieszkań, lokali użytkowych oraz lokali inwestycyjnych. Swoich klientów wspiera nowoczesnymi narzędziami w postaci wirtualnych spacerów, livechata, funkcji „Znajdziemy dla Ciebie”, poradami ekspertów oraz bazą wiedzy zawierającą najważniejsze kwestie związane z zakupem mieszkania na rynku pierwotnym. Jedno z najchętniej cytowanych źródeł informacji o rynku mieszkaniowym w 2019 roku.

Marketing nieruchomości cały czas ewoluuje i wprowadza nowe rozwiązania, z których korzysta coraz więcej użytkowników. Niemal cały proces poszukiwań w segmencie pierwotnym przeniósł się obecnie do sieci. Sami deweloperzy już dawno dostrzegli potencjał prezentacji swoich inwestycji w internecie. Od 11 lat skutecznie pomagamy im w ich promocji na każdym etapie sprzedaży, wykorzystując najnowocześniejsze narzędzia marketingowe, które również sami tworzyliśmy. Przystępując do IAB Polska w dalszym ciągu chcemy rozwijać możliwości promocji online, wykorzystując do tego wymianę wiedzy i doświadczenia z członkami stowarzyszenia. Dzięki temu mamy nadzieję na wypracowywanie jeszcze skuteczniejszych rozwiązań marketingowych dla branży deweloperskiej.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.