Misją VFP Communications jest dostarczanie aktualnych, obiektywnych i ciekawych informacji, wspierających proces podejmowania decyzji w obszarach: mediów i marketingu, handlu i HoReCa, a także kreowanie inspirującego środowiska do wymiany wiedzy i promowania najlepszych rynkowych praktyk i rozwiązań oraz innowacyjnych ścieżek rozwoju w każdej z branż.
VFP Communications jest częścią niemieckiego koncernu Deutcher Fachverlag Media Group.
Miło mi poinformować, że VFP Communications, wydawca cenionych tytułów branżowych, takich jak „Media Marketing Polska” i „Handel”, a także portali handelextra.pl, MMP24.pl i foodservice24.pl, dołącza do grona członków IAB Polska. To dla nas ważny moment, który otwiera nowe możliwości współpracy i dalszego rozwoju w dynamicznie zmieniającym się świecie mediów. – komentuje Izabela Sakowicz, Managing Director, VFP Communications Sp. z o.o.
W strukturach IAB Polska jest obecnie zrzeszonych blisko 250 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.