VFP Communications nową firmą członkowską IAB Polska

03/05/2025
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołączył VFP Communications - wydawca prasy branżowej: miesięczników „Media Marketing Polska” i „Handel” oraz portali internetowych MMP24.pl, HandelExtra.pl i FoodService24.pl.​

Misją VFP Communications jest dostarczanie aktualnych, obiektywnych i ciekawych informacji, wspierających proces podejmowania decyzji w obszarach: mediów i marketingu, handlu i HoReCa, a także kreowanie inspirującego środowiska do wymiany wiedzy i promowania najlepszych rynkowych praktyk i rozwiązań oraz innowacyjnych ścieżek rozwoju w każdej z branż.

VFP Communications jest częścią niemieckiego koncernu Deutcher Fachverlag Media Group.

Miło mi poinformować, że VFP Communications, wydawca cenionych tytułów branżowych, takich jak „Media Marketing Polska” i „Handel”, a także portali handelextra.pl, MMP24.pl i foodservice24.pl, dołącza do grona członków IAB Polska. To dla nas ważny moment, który otwiera nowe możliwości współpracy i dalszego rozwoju w dynamicznie zmieniającym się świecie mediów.  – komentuje Izabela Sakowicz, Managing Director, VFP Communications Sp. z o.o.

W strukturach IAB Polska jest obecnie zrzeszonych blisko 250 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Wszystko, co musisz wiedzieć o reklamie mobilnej! Nowy e-book IAB Polska

Wszystko, co musisz wiedzieć o reklamie mobilnej! Nowy e-book IAB Polska

Raport „Formaty Reklamowe Mobile 2025” to praktyczny przewodnik po ekosystemie reklamy mobilnej, stworzony przez ekspertów z Grupy Roboczej Mobile IAB Polska. Znajdziesz w nim nie tylko przegląd formatów, ale także ich zastosowanie w rzeczywistych kampaniach i rekomendacje dla marketerów.

Patronat IAB: Raport adQuery o uważności w reklamie „Uwaga, klikam!”

Patronat IAB: Raport adQuery o uważności w reklamie „Uwaga, klikam!”

Z najnowszego badania adQuery „Uwaga, klikam!” wynika jednoznacznie: konsumenci klikają, gdy reklama jest atrakcyjna wizualnie, trafna kontekstowo i niesie ze sobą konkretną wartość. Ale to nie jedyne wnioski, które płyną z raportu. Publikacja została objęta patronatem honorowym IAB Polska.