TwoGecko nową firmą członkowską IAB Polska

11/15/2019
Agencja marketingowa Two Gecko przystąpiło do firm członkowskich IAB Polska. Powstali w 2016r., na co dzień planując i wdrażając działania marketingowe. Celem firmy jest budowanie wartościowych powierzchni reklamowych, dlatego ich metody ulegają sukcesywnej modyfikacji, zapewniając wysoki standard usług i satysfakcję Klientów.

Agencja marketingowa Two Gecko przystąpiła do firm członkowskich IAB Polska.

Powstali w 2016r., na co dzień planując i wdrażając działania marketingowe. Celem firmy jest budowanie wartościowych powierzchni reklamowych, dlatego ich metody ulegają sukcesywnej modyfikacji, zapewniając wysoki standard usług i satysfakcję Klientów.

 

Wartości IAB Polska są nam bardzo bliskie, dlatego przystąpiliśmy do związku, aby wspierać i pomagać w rozwoju i bezpieczeństwie branży internetowej.
W TwoGecko planujemy i realizujemy kampanie reklamowe on-line. NIE napiszemy, że kampanie realizujemy NAJLEPIEJ, NAJTANIEJ i NAJSZYBCIEJ! Bo pomimo, że to poniekąd prawda, nie są to główne wartości TwoGecko. Pędzimy z duchem czasu, jesteśmy łakomi wiedzy i korzystamy z autorskich rozwiązań IT. Skupiamy się przede wszystkim na skuteczności naszych działań, które realizujemy za odpowiednie pieniądze i w ustalonych terminach. Ogółem przekłada się to na skuteczność naszych usług, których najlepszą recenzją są opinię zadowolonych klientów.

Czytaj także

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

AI CREATE to globalna inicjatywa profesjonalistów z całego świata. Została stworzona przez weteranów branży kreatywnej, eventowej oraz produkcyjnej z Hiszpanii i Singapuru. Edycja warszawska zaplanowane na 16 maja posiada patronat honorowy IAB Polska.