TwoGecko nową firmą członkowską IAB Polska

11/15/2019
Agencja marketingowa Two Gecko przystąpiło do firm członkowskich IAB Polska. Powstali w 2016r., na co dzień planując i wdrażając działania marketingowe. Celem firmy jest budowanie wartościowych powierzchni reklamowych, dlatego ich metody ulegają sukcesywnej modyfikacji, zapewniając wysoki standard usług i satysfakcję Klientów.

Agencja marketingowa Two Gecko przystąpiła do firm członkowskich IAB Polska.

Powstali w 2016r., na co dzień planując i wdrażając działania marketingowe. Celem firmy jest budowanie wartościowych powierzchni reklamowych, dlatego ich metody ulegają sukcesywnej modyfikacji, zapewniając wysoki standard usług i satysfakcję Klientów.

 

Wartości IAB Polska są nam bardzo bliskie, dlatego przystąpiliśmy do związku, aby wspierać i pomagać w rozwoju i bezpieczeństwie branży internetowej.
W TwoGecko planujemy i realizujemy kampanie reklamowe on-line. NIE napiszemy, że kampanie realizujemy NAJLEPIEJ, NAJTANIEJ i NAJSZYBCIEJ! Bo pomimo, że to poniekąd prawda, nie są to główne wartości TwoGecko. Pędzimy z duchem czasu, jesteśmy łakomi wiedzy i korzystamy z autorskich rozwiązań IT. Skupiamy się przede wszystkim na skuteczności naszych działań, które realizujemy za odpowiednie pieniądze i w ustalonych terminach. Ogółem przekłada się to na skuteczność naszych usług, których najlepszą recenzją są opinię zadowolonych klientów.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.