The MGMT dołącza do IAB Polska

12/02/2024
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza The MGMT, agencja zajmująca się kompleksowym managementem Twórców internetowych, oferująca indywidualne podejście i innowacyjne rozwiązania dostosowane do ich potrzeb.

Dzięki działaniom The MGMT możliwa jest bliska współpraca z Twórcami, która zapewnia skuteczne wsparcie ich rozwoju i maksymalne poszerzanie horyzontów, a w efekcie – autentyczne i niebanalne realizacje dla Klientów.

Portfolio The MGMT obejmuje management w zakresie Brand & Campaign, Music&Production oraz eventowym. Agencja zapewnia pełne wsparcie przy realizacji różnorodnych projektów, łącząc pasję, kreatywność i transparentność w działaniach biznesowych.

Rynek Influencer Marketingu i Managementów zmienia się z dnia na dzień, a sukces w tej branży wymaga nie tylko ciągłego śledzenia najnowszych trendów i elastycznego dostosowywania się do nich, ale przede wszystkim pamiętania o tym, co najważniejsze – o Twórcach, Influencerach, Artystach i Klientach. To właśnie bezpośredni kontakt, zaufanie i bliska współpraca z nimi stanowią fundament, który przekłada się na sukces na każdej płaszczyźnie – od rozwoju kariery, przez realizację projektów, aż po prowadzenie kampanii reklamowych na najwyższym poziomie – mówi Kuba Michałowski, Chief Brand Officer, The MGMT sp. z o.o.

W strukturach IAB Polska jest obecnie zrzeszonych około 250 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Portale horyzontalne jako naturalne środowisko dla skutecznego content marketingu – nowy poradnik IAB Polska

Portale horyzontalne jako naturalne środowisko dla skutecznego content marketingu – nowy poradnik IAB Polska

Portale horyzontalne to jedno z niewielu miejsc w internecie, gdzie codziennie spotykają się miliony realnych użytkowników w poszukiwaniu informacji, inspiracji i wiedzy. Ich skala, rozpoznawalność i redakcyjna wiarygodność czynią je idealnym środowiskiem do prowadzenia działań content marketingowych – nie tylko efektywnych wizerunkowo, ale też realnie wspierających decyzje zakupowe konsumentów.