Techniki redukowania stresu i COACHING menedżerski. Szkolenia z kompetencji miękkich w ofercie IAB Polska.

11/05/2020
IAB Polska uruchomiła nowe szkolenia z kompetencji miękkich objęte dofinansowaniem dla MMŚP z Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Poziom dofinansowania dla MMŚP sięga 80% kosztów, a objęte są nim usługi rozwojowe, które przyczynią się do podniesienia kompetencji personelu, a w konsekwencji zniwelują negatywne skutki pandemii.

Nowymi szkoleniami z zakresu rozwijania kompetencji miękkich są Techniki redukowania stresu oraz COACHING menedżerski na fundamencie zasad i standardów zawodu coach’a International Coaching Federation (ICF). Wszystkie szkolenia odbywają się w wygodnym trybie online – w formie interaktywnych live’ów w blokach po 3-4 godziny dziennie. Trener na żywo prowadzi zajęcia, włączając w to ćwiczenia indywidualne dla uczestników. Dokładny opis i zagadnienia poruszane podczas zajęć znajdują się na stronie:

Kto może skorzystać z dofinansowania na szkolenia z e-marketingu?

Dofinansowanie skierowane jest do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw działających w Sektorze Komunikacji Marketingowej:

  • mikro przedsiębiorstwa: liczba personelu < 10, roczny obrót/ roczna suma bilansowa ≤ 2 mln euro
  • małe przedsiębiorstwa: liczba personelu < 50, roczny obrót/ roczna suma bilansowa ≤ 10 mln euro
  • średnie przedsiębiorstwa: liczba personelu < 250, roczny obrót ≤ 50 mln euro/ roczna suma bilansowa ≤ 43 mln euro

Przedsiębiorstwa w PKD swojej działalności muszą mieć wpisane co najmniej jeden z poniższych kodów: :

  • 58.1 – Wydawanie książek i periodyków oraz pozostała działalność wydawnicza, z wyłączeniem w zakresie oprogramowania
  • 59 – Działalność związana z produkcja filmów, nagrań wideo, programów telewizyjnych, nagrań dźwiękowych i muzycznych
  • 60 – Nadawanie programów ogólnodostępnych i abonamentowych
  • 73.1 – Reklama, badanie rynku i opinii publicznej

 

Sprawdź szkolenia IAB Polska objęte dofinansowaniem i wyślij wniosek do 31 grudnia.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.