DOFINANSOWANE SZKOLENIA
Z E-MARKETINGU
DLA MIKRO, MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW

 Weź udział w szkoleniu nawet 80% taniej!

Złóż wniosek do 31 grudnia.

 

Kto może skorzystać z dofinansowania na szkolenia z e-marketingu?

N

Dofinansowanie skierowane jest do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw działających w Sektorze Komunikacji Marketingowej:

  • mikro przedsiębiorstwa: liczba personelu < 10, roczny obrót/ roczna suma bilansowa ≤ 2 mln euro
  • małe przedsiębiorstwa: liczba personelu < 50, roczny obrót/ roczna suma bilansowa ≤ 10 mln euro
  • średnie przedsiębiorstwa: liczba personelu < 250, roczny obrót ≤ 50 mln euro/ roczna suma bilansowa ≤ 43 mln euro
N

Przedsiębiorstwa muszą działać w oparciu o co najmniej jeden z następujących PKD:

  • 58.1 – Wydawanie książek i periodyków oraz pozostała działalność wydawnicza, z wyłączeniem w zakresie oprogramowania
  • 59 – Działalność związana z produkcja filmów, nagrań wideo, programów telewizyjnych, nagrań dźwiękowych i muzycznych
  • 60 – Nadawanie programów ogólnodostępnych i abonamentowych
  • 73.1 – Reklama

Uwaga. Wnioski o dofinansowanie przyjmowane są tylko do 31 grudnia 2020.

Nie wiesz, czy możesz skorzystać z dofinansowania na szkolenia z e-marketingu dla siebie i swojego zespołu? Skontaktuj się z naszym konsultantem!

Pamiętaj. W przypadku, gdy spełniasz odpowiednie warunki, krok po kroku pomagamy Ci w dopełnieniu formalności, które potrzebne są do uzyskania dofinansowania.

 

OFERTA SZKOLEŃ OBJĘTYCH DOFINANSOWANIEM

Wszystkie szkolenia odbywają się w wygodnym trybie online – w formie interaktywnych live’ów w blokach po 3-4 godziny dziennie. Trener na żywo prowadzi zajęcia, włączając w to ćwiczenia indywidualne dla uczestników.

Posługiwanie się narzędziami z zakresu marketingu online: SEO

Podczas szkolenia:

  • dowiesz się, czym jest SEO i jakie są elementy stron internetowych podlegają optymalizacji;
  • poznasz rodzaje narzędzi wykorzystywanych w SEO oraz przykłady konkretnego oprogramowania i ich zastosowanie;
  • dowiesz się, jak przeprowadzić wstępny audyt SEO (zarówno czynników on-page, jak i off-page) z wykorzystaniem adekwatnych narzędzi. Poznasz m.in. analizę pozycji strony w wyszukiwarce Google, strukturę linkowania i wydajność strony (np. szybkość ładowania), profil linków, widoczność, konkurencję.
  • nauczysz się, jak interpretować pozyskane dane, by móc zarekomendować działania w celu poprawy pozycji strony oraz jej zoptymalizowania pod kątem wyszukiwarki Google.

Terminy szkolenia:

  • 12-13.11.2020, g. 13:30-16:30
  • 7-8.12. 2020, g. 10:00-13:00

Koszt szkolenia: 896 zł netto (możesz uzyskać dofinansowanie w wysokości  maksymalnie 672 zł na to szkolenie)

Chcesz wziąć udział w tym szkoleniu? Wypełnij nasz formularz i zdobądź dofinansowanie >>

Posługiwanie się narzędziami z zakresu marketingu online: CONTENT MARKETING

Podczas szkolenia:

  • poznasz podstawowe pojęcia z zakresu content marketingu i jego znaczenie dla skuteczności działań marketingowych przedsiębiorstwa;
  • dowiesz się, jak planuje działania związane z opracowaniem i dystrybucją formatów contentowych, adekwatnie do wyznaczonych celów i w zakresie wyznaczonego budżetu, dostosowując kanały dystrybucji do grupy docelowej oraz treści marketingowych;
  • nauczysz się, jak projektować i publikować treści marketingowe z uwzględnieniem słów kluczowych, ich rodzajów, atrakcyjności i perswazyjności przekazu przy pomocy adekwatnych narzędzi;
  • poznasz wskaźniki efektywności kampanii i narzędzia analityczne do monitorowania ich realizacji;
  • nauczysz się generuje raporty i interpretować pozyskane dane, by rekomendować rozwiązania optymalizujące efektywność treści marketingowych.

Terminy szkolenia:

  • 28-29.10.2020, g. 13:30-16:30
  • 17-18.12.2020, g. 10-13

Koszt szkolenia: 896 zł netto (możesz uzyskać dofinansowanie w wysokości  maksymalnie 672 zł na to szkolenie)

Chcesz wziąć udział w tym szkoleniu? Wypełnij nasz formularz i zdobądź dofinansowanie >>

Posługiwanie się narzędziami z zakresu marketingu online: GOOGLE ANALYTICS

Podczas szkolenia:

  • poznasz pojęcia związane z analizą danych dotyczących stron internetowych oraz zakres możliwych do pozyskania informacji z Google Analytics;
  • dowiesz się, jak konfigurować usługę Google Analytics zgodnie z potrzebami firmy dla usług internetowych i aplikacji mobilnych;
  • nauczysz się zarządzać użytkownikami, uprawnieniami i integracją usługi;
  • dowiesz się, jak tworzyć i generować raporty adekwatnie do potrzeb klienta;
  • dowiesz się, jak interpretować pozyskane dane oraz rekomendować działania w celu poprawy efektywności strony i prowadzonych działań promocyjnych.

Termin szkolenia: 4-5.11.2020, g. 10:00-13:00
Koszt szkolenia: 896 zł netto (możesz uzyskać dofinansowanie w wysokości  maksymalnie 672 zł na to szkolenie)

Chcesz wziąć udział w tym szkoleniu? Wypełnij nasz formularz i zdobądź dofinansowanie >>

Posługiwanie się narzędziami z zakresu marketingu online: E-MAILING

Podczas szkolenia:

  • poznasz pojęcia związane z e-mail marketingiem oraz zachowania demograficzno-psychologiczne – zwyczaje polskiego użytkownika poczty elektronicznej, w tym motywacje do pozostawiania danych osobowych i interakcji online;
  • dowiesz się, jak budować własną bazę odbiorców, poznasz możliwości i sposoby zakupu i budowania baz mailingowych;
  • nauczysz się, jak segmentować bazy z wykorzystaniem analizy RFM;
  • poznasz zasady projektowania e-mailingów reklamowo – sprzedażowych według standardów skuteczności wiadomości i przekazu sprzedażowego wraz z doborem słów zachęcających do dalszego czytania. Ocenisz jakość i skuteczność przykładowych mailingów;
  • nauczysz się projektować, redagować i formatować newslettery tekstowe i graficzne, stosując zasady rozmieszczania i eksponowania kluczowych treści, a także mechanizmów interaktywnych;
  • dowiesz się, jak analizować i wykorzystywać wyniki badań eyetrackingu i clicktrackingu do zwiększenia efektywności kampanii e-mailingowych;
  • poznasz metody, techniki i narzędzia adekwatne do zdefiniowanych celów kampanii, budżetu oraz wskaźników;
  • poznasz kluczowe mierniki efektywności do monitorowania efektów kampanii, w tym wskaźnik zwrotu z inwestycji (ROI). Nauczysz się interpretować ich wartości w porównaniu do benchmarków rynkowych i branżowych.

Terminy szkolenia:

  • 12-13.11.2020,  g. 10:00-13:00
  • 21-22.12.2020, g. 13:30-16:30

Koszt szkolenia: 896 zł netto (możesz uzyskać dofinansowanie w wysokości  maksymalnie 672 zł na to szkolenie)

Chcesz wziąć udział w tym szkoleniu? Wypełnij nasz formularz i zdobądź dofinansowanie >>

Posługiwanie się narzędziami z zakresu marketingu online: DISPLAY ADVERTISING I PROGRAMMATIC

Podczas szkolenia:

  • poznasz podstawowe pojęcia z zakresu display marketingu oraz programmatic i ich wpływ na skuteczność kampanii;
  • dowiesz, jakie są typy i formaty reklamy display;
  • poznasz narzędzia stosowane w programmatic oraz ich funkcje;
  • nauczysz się, jak planować kampanię display, adekwatnie do wyznaczonych celów i w zakresie wyznaczonego budżetu, dobierając rodzaj reklam, grupę docelową, miejsca i wielkość emisji;
  • poznasz wskaźniki efektywności kampanii i narzędzia analityczne do monitorowania ich realizacji;
  • dowiesz się, co to jest modelem aukcyjnym do zakupu powierzchni reklamowej;
  • nauczysz się, jak generować raporty i interpretować pozyskane dane, by rekomendować rozwiązania optymalizujące efektywność kampanii.

Terminy szkolenia:

  • 28 – 29.10.2020 g. 10:00-13:00
  • 26 – 27.11.2020 g. 10:00-13:00

Koszt szkolenia: 896 zł netto (możesz uzyskać dofinansowanie w wysokości  maksymalnie 672 zł na to szkolenie)

Chcesz wziąć udział w tym szkoleniu? Wypełnij nasz formularz i zdobądź dofinansowanie >>

Posługiwanie się narzędziami z zakresu marketingu online: SOCIAL MEDIA

Podczas szkolenia:

  • poznasz podstawowe pojęcia dotyczące mediów społecznościowych wraz z ich wadami i zaletami;
  • dowiesz się, jakie są najważniejsze platformy społecznościowe i czym charakteryzują się ich użytkownicy -wszystko pod kątem planowanych działań marketingowych.
  • nauczysz się, jak planować działania marketingowe w mediach społecznościowych, dobierając adekwatne do przyjętych celów strategicznych, metody i taktyki.
  • dowiesz się, jak rozpoznawać i charakteryzować potrzeby grupy docelowej oraz dobierać do niej kanały komunikacji i treści w oparciu o dane analityczne.
  • nauczysz się, jak przygotowywać i dystrybuować treści z wykorzystaniem algorytmów dla poszczególnych kanałów internetowych, a także, jak komunikować się z odbiorcami oraz przewidywać i reagować na kryzysy.
  • dowiesz się, jak planować kampanie płatne w poszczególnych mediach społecznościowych oraz monitorować skuteczność i efektywność wdrażanych rozwiązań.

Termin szkolenia: 21-22.12.2020, g. 10:00-13:00
Koszt szkolenia: 896 zł netto (możesz uzyskać dofinansowanie w wysokości  maksymalnie 672 zł na to szkolenie)

Chcesz wziąć udział w tym szkoleniu? Wypełnij nasz formularz i zdobądź dofinansowanie >>

Posługiwanie się narzędziami z zakresu marketingu online: WIDEO I MOBILE MARKETING

Podczas szkolenia:

  • poznasz podstawowe pojęcia i koncepcje dotyczące marketingu mobilnego i reklam wideo, a także jakie są typy aplikacji mobilnych, rodzaje i formy reklamy mobilnej i wideo;
  • poznasz proces tworzenia i testowania aplikacji mobilnych, a także czynniki wpływające na optymalizację stron www pod kątem urządzeń mobilnych oraz narzędzia stosowane do ich analizy;
  • dowiesz się, jakie są największe serwisy internetowe z contentem wideo i jacy są ich użytkownicy, tak by dopasować kanał do zdefiniowanych celów kampanii marketingowej;
  • nauczysz się, jak planować kampanię mobilną i video adekwatnie do wyznaczonych celów i w zakresie wyznaczonego budżetu, dobierając rodzaj reklam, grupę docelową, miejsca i wielkość emisji. Poznasz modele emisji i zakupu reklamy VOD w stosunku do założonych celów kampanii;
  • poznasz wskaźniki efektywności kampanii i narzędzia analityczne do pomiaru ich realizacji;
  • nauczysz się, jak generować raporty i interpretować pozyskane dane, by rekomendować rozwiązania optymalizujące efektywność kampanii;

Termin szkolenia: 1-2.12.2020, g. 10-13 
Koszt szkolenia: 896 zł netto (możesz uzyskać dofinansowanie w wysokości  maksymalnie 672 zł na to szkolenie)

Chcesz wziąć udział w tym szkoleniu? Wypełnij nasz formularz i zdobądź dofinansowanie >>

Posługiwanie się narzędziami z zakresu marketingu online: PLANOWANIE KAMPANII ONLINE

Podczas szkolenia:

  • poznasz działania związane z budowaniem strategii promocyjnych online i działań taktycznych w e-marketingu, optymalizowaniem stron www pod działania kampanii reklamowych oraz pomiarem skuteczności kampanii reklamowych online.
  • poznasz sylwetkę internauty oraz rynek reklamy internetowej;
  • nauczysz się, jak definiować i planować cele strategii komunikacji marketingowej oraz dobierać typy kampanii internetowej do zdefiniowanej strategii promocji;
  • poznasz najnowsze narzędzia reklamy internetowej adekwatnie do zdefiniowanych celów i wskaźników;
  • dowiesz się, jak planować kampanię reklamową z ograniczonym budżetem.

Terminy szkolenia:

  • 9 – 10.11.2020, g. 10:00-13:00
  • 14 – 15.12.2020, g. 10:00-13:00
  • Koszt szkolenia: 896 zł netto (możesz uzyskać dofinansowanie w wysokości  maksymalnie 672 zł na to szkolenie)

Chcesz wziąć udział w tym szkoleniu? Wypełnij nasz formularz i zdobądź dofinansowanie  >>

Projektowanie strategii i systemów e-commerce

Podczas szkolenia:

  • poznasz profil demograficzno-psychologiczny polskiego nabywcy, a także kluczowe czynniki wpływające na podejmowanie lub zmianę decyzji zakupowych przez klienta oraz związane z nimi koncepcje marketingowe;
  • dowiesz się, jakie są źródła informacji o produktach i usługach w sieci oraz najważniejsze platformy e-commerce;
  • poznasz strategie e-commerce z wykorzystaniem adekwatnych metodyk budowania modeli biznesowych, uwzględniając analizy rynku i sytuacji przedsiębiorstwa;
  • nauczysz się, jak planować kampanię online i dobierać narzędzia, rozwiązania technologiczne i procesy do przyjętej strategii oraz budżetu;
  • dowiesz się, jak projektować elementy i serwisy transakcyjne, procesy sprzedażowe, strony sklepu/systemu internetowego oraz poznasz kluczowe elementy wpływające na współczynnik konwersji;
  • nauczysz się, jak monitorować efektywność serwisu, stosując adekwatne narzędzia analityczne i kluczowe wskaźniki efektywności, a także generować raporty oraz interpretować pozyskane informacje w kontekście optymalizacji treści i technologii;
  • dowiesz się, jak poszukiwać informacji na temat najnowszych badań, technologii i trendów oraz korzystać z nich do optymalizowania sprzedaży.

Terminy szkolenia:

  • 4, 5, 6.11.2o20, godz. 10:00-14:00
  • 9, 10, 11,12.2020, godz. 10:00-14:00

Koszt szkolenia: 1 540 zł netto (możesz uzyskać dofinansowanie w wysokości  maksymalnie 912 zł na to szkolenie)

Chcesz wziąć udział w tym szkoleniu? Wypełnij nasz formularz i zdobądź dofinansowanie >>

Zarządzanie cyberbezpieczeństwem

Podczas szkolenia:

  • poznasz podstawowe zasady zachowania bezpieczeństwa informacji, zagrożenia i ryzyko ich naruszenia z zewnątrz;
  • dowiesz się, jakie są rodzaje zabezpieczeń stosowanych na używanym przez siebie sprzęcie i oprogramowaniu oraz poznasz potencjalne luki w zabezpieczeniach;
  • poznasz wytyczne dotyczące sposobu pracy w sieci i w trybie zdalnym z zachowaniem zasad bezpieczeństwa informacji i cyberbezpieczeństwa;
  • dowiesz się, kiedy i jak reagować na podejrzane incydenty oraz je eliminować.

Terminy szkolenia:

  • 12-13.11.2020, g. 9:00-12:00
  • 10-11.12.2020, g. 9:00-12:00

Koszt szkolenia: 1 064 zł netto (możesz uzyskać dofinansowanie w wysokości  maksymalnie 800 zł na to szkolenie)

Chcesz wziąć udział w tym szkoleniu? Wypełnij nasz formularz i zdobądź dofinansowanie >>

Szkolenie dostosowane do Twoich potrzeb: Stosowanie narzędzi i oprogramowania, wspierającego efektywne planowanie i realizację kampanii z zakresu marketingu online

Szkolenie dotyczy wybranego przez Ciebie obszaru/narzędzia/oprogramowania, które wesprze Cię w prowadzeniu promocji online.

Podczas szkolenia:

  • poznasz podstawowe pojęcia i koncepcje dotyczące narzędzi i stosowanego oprogramowania z zakresu marketingu online.
  • będziesz potrafił rozróżnić typy, funkcje, rodzaje i formy danego narzędzia oraz wskazać ich znaczenie dla efektywności kampanii promocyjnej.
  • nauczysz się dobierać narzędzie i oprogramowanie adekwatnie do potrzeb kampanii oraz posługiwać się nim planując i wdrażając działania marketingowe.
  • poznasz wskaźniki efektywności dla dobranego narzędzia, nauczysz się generować raporty, analizować i interpretować pozyskane informacje w odniesieniu do zakładanych celów kampanii.
  • będziesz wiedział, jak monitorować przebieg działań marketingowych i rekomendować zmiany w parametrach, mających największy wpływ na optymalizację efektywności kampanii.

Terminy szkolenia: 14-15.12.2020, g. 10:00-13:00
Koszt szkolenia: 896 zł netto (możesz uzyskać dofinansowanie w wysokości  maksymalnie 672 zł na to szkolenie)

Chcesz wziąć udział w tym szkoleniu? Wypełnij nasz formularz i zdobądź dofinansowanie >>

Dlaczego warto?

Jesteśmy uznaną w Polsce organizacją działającą na rzecz rozwoju rynku internetowego. Zrzeszamy ponad 230 najważniejszych firm działających na rynku internetowym. Jako część światowych struktur IAB od 2005 roku zajmujemy się m.in. tworzeniem standardów, raportów, badaniami oraz edukacją z zakresu e-marketingu. 

Jesteśmy zaufanym partnerem z kilkunastoletnim doświadczeniem w organizowaniu i prowadzeniu szkoleń z zakresu e-marketingu.

Naszymi trenerami są tylko najlepsi eksperci z rynku z wieloletnim praktycznym doświadczeniem marketingowym. Szkolenia prowadzonone są w anagażującej uczestników formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć i narzędzi. 

l

Po każdym szkoleniu otrzymasz CERTYFIKAT 
uczestnictwa sygnowany przez IAB Polska.

Nasze szkolenia prowadzone są przez najlepszych trenerów:

Monika Bartołd

Od 19 lat związana z marketingiem digital. Trenerka biznesu i umiejętności społecznych, konsultantka. Właścicielka fimy szkoleniowej. Doświadczenie zawodowe zdobywała w Grupie Onet-RAS Polska, Gazeta.pl (Agora S.A.), Gemius S.A., IDMnet (ZPR Media Group). Absolwentka Szkoły Trenerów Biznesu TROP i trenerka współprowadząca roczną edycję Szkoły Trenerów. Realizowała szkolenia z zakresu e-marketingu, sprzedaży i umiejętności społecznych. Przez ostatnie 1,5 roku związana z IAB Polska, gdzie odpowiadała za koordynację pracy grup roboczych IAB i współpracę z firmami członkowskimi.

Justyna Spytek

Ekspert performance marketingu, z branżą internetową związana od 13 lat. Doświadczenie zdobywała w agencjach mediowych Havas Media i Codemedia, gdzie była odpowiedzialna za budowanie strategii i zarządzanie projektami performance’owymi. Od 6 lat odpowiedzialna za rozwój w Polsce międzynarodowej sieci afiliacyjnej TradeTracker, gdzie wspólnie z zespołem efektywnie prowadzi programy sprzedażowe m.in. dla Home&you, WITTCHEN, 4f, Gino Rossi, New Balance, przy wykorzystaniu zaawansowanej technologii i innowacyjnych narzędzi. Peugeot, IKEA, Tesco, Getin Bank, KFC, Liberty Direct, Tchibo Direc

Jędrzej Trzciński
Od wielu lat zajmuje się ogólnie pojętą informatyką. Swoją przygodę zaczął od programowania jeszcze kiedy królował system MS-DOS. Od kilku lat specjalizuje się w bezpieczeństwie informacji ze szczególnym naciskiem na bezpieczeństwo teleinformatyczne. Od 2012 zapewnia bezpieczeństwo w Onet.pl oraz Ringier Axel Springer sp. z o.o. Szef Grupy Roboczej Cyberbezpieczeństwo przy IAB. Grupa ta tworzy standardy współpracy między podmiotami członkowskimi w IAB oraz NASK, MC.
Anna Robotycka

Twórca i właściciel agencji F11 uznanej za najlepszą agencję interaktywną 2019 (ciągła zmiana), 2018 (transformacja), 2016, 2015 (social media) według Media i Marketingu Polska. Ma blisko 20-letnie doświadczenie w budowaniu i wdrażaniu strategii komunikacyjnych marek, także na rynkach europejskich. Ekspertka zarządzania kryzysowego. Bosch, Citi Handlowy, Maspex, Mlekpol, Plus, Grupa Azoty, Raiffeisen Polbank, Seat.

Artur Maciorowski

Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Od 1998 r. w branży internetowej. Jako właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode (www.ecode.pl) edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży.

Tomasz Szulkowski

Chief Operating Officer, [m]spark powered by KnowledgeHub Akcelerator; Szef Grupy Roboczej Mobile w IAB Polska

W branży mediowej pracuje od ponad 15 lat. Początkowo związany z brokerem reklamy zewnętrznej [Posterscope], później wydawnictwem prasowym Axel Springer (Forbes) oraz portalem o2.pl. Kolejny etap to mobile advertising – doświadczenie zdobywał współtworząc przez 4 lata agencję marketingu mobilnego MoBehave. Od maja 2016 roku w strukturach Havas Media Group jako Head of Mobext, gdzie realizował kampanie mobile dla m.in.: Accor, BRW, Hyundai, Kia, LOT, Michelin, nc+, PKO BP, RedBull. 

Jak to działa?

  • W odpowiedzi na skutki pandemii PARP przeznaczył ponad 6,5 mln złotych na dofinansowanie szkoleń dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw działających w obszarze komunikacji marketingowej.
  • Dofinansowaniem objęte są szkolenia spełniające kryteria zdefiniowane przez Sektorową Radę ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej. Nasze szkolenia odpowiadają tym wymaganiom i znajdują się w Bazie Usług Rozwojowych
  • Wysokość dofinansowania wynosi do 80% wartości szkolenia, a wnioski można składać do 31 grudnia 2020.

Nie wiesz, czy możesz skorzystać z dofinansowania?
Skontaktuj się z nami!

 Lub zadzwoń: 735 911 657

Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016.

Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych