Tak zwycięża się w digitalu. Nagrody IAB MIXX Awards rozdane!

12/02/2021
2 grudnia poznaliśmy zwycięzców w konkursie IAB MIXX Awards. Najlepszą kampanią digitalową okazał się projekt „Najmłodszy headhunter na świecie” przygotowany przez Publicis Worldwide Polska dla Fundacji K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali, który zdobył nagrodę BEST IN SHOW.
Jury konkursu przyznało 10 złotych statuetek kampaniom: „#GamingBezBarier” w kategorii Games & eSport, „Bez LGBT+ nie ma Polski” w kategorii Public Service, non-profit campaign & CSR, „Cyberpunk 2077 – Night City zmienia wszystkich” w kategorii Cross Media Integration,  „KRÓL w CANAL+” w kategorii Cross Media Integration, „Najmłodszy headhunter na świecie” w kategoriach Best Use of Social Media oraz Online Marketing with Influencer, „Stop kobietobójstwu!” w kategorii Public Service, non-profit campaign & CSR, „Walka o każdy grosz – Jak CCC podwoiła sprzedaż mobilną?” w kategorii Performance Marketing, „Zanuć Turururu” w kategorii Innovation & Smart Solution, „Żywiec Męskie Granie #wdomu” w kategorii Digital Experience.

Najczęściej nagradzanymi i wyróżnionymi kampaniami w konkursie IAB MIXX Awards 2021 były: „Lepszy dom sprawdza się w sporcie” dla IKEA Retail i Decathlon Polska, „Mały Głód x Instant Reaction Ad” dla Danone (Danio), „Najmłodszy headhunter na świecie” dla Fundacji K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali.

O złote, srebrne i brązowe statuetki IAB MIXX Awards 2021 zawalczyły 42 kampanie reklamowe (spośród ponad 230 zgłoszeń), które otrzymały łącznie 68 nominacji w 15 kategoriach konkursowych. IAB MIXX Awards kierowany był zarówno do agencji, domów mediowych jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji czy budżetu kampanii. Warunkiem wzięcia udziału było zrealizowanie projektu wykorzystującego przynajmniej jeden kanał digital.

Nagrody za dokonania

Podczas tegorocznych IAB MIXX Awards przyznano także pięć nagród specjalnych za dokonania. Agencją Roku zostało VMLY&R, Domem Mediowym Roku – Havas Media, natomiast Reklamodawcą Roku – Grupa Żywiec. Człowiekiem Roku został Piotr Piętka (CEO Publicis Groupe w Polsce, na Ukrainie i w krajach bałtyckich), a Robert Dyczkowski, Bartłomiej Romański, Daniel Surmacz, Paweł Chodaczek, którzy są założycielami RTB House, otrzymali Nagrodę Specjalną IAB Polska za całokształt dokonań.

–  W tym roku zdecydowaliśmy się przyznać Nagrodę Specjalną za całokształt dokonań Robertowi Dyczkowskiemu, Bartłomiejowi Romańskiemu, Danielowi Surmaczowi i Pawłowi Chodaczkowi. W niespełna kilka lat stworzyli globalną spółkę, która uważana jest za jedno z najszybciej rozwijających się przedsiębiorstw technologicznych w licznych światowych rankingach. Mocno trzymam kciuki za ich kolejne imponujące sukcesy. – tłumaczy Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska. – Człowiekiem Roku został Piotr Piętka, CEO Publicis Groupe w Polsce, na Ukrainie i w krajach bałtyckich, który jest wybitną postacią branży reklamowej, od ponad 20 lat odnosi sukcesy zarówno na polskim rynku, jak i międzynarodowym. Nagroda jest uhonorowaniem jego dotychczasowego dorobku oraz ponadprzeciętnych zasług.  

Czytaj także

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.