Standard certyfikacji DIMAQ poszerza ofertę o cztery nowe szkolenia tematyczne. Ruszyły zapisy na styczniowe terminy!

11/03/2022
Bazując na aktualnych kierunkach rozwoju marketingu internetowego, standard certyfikacji DIMAQ poszerza swoją ofertę szkoleń tematycznych o 4 nowe obszary. Ruszyły zapisy na pierwsze terminy na szkolenia: Influencer Marketing, Marketing Automation, MarTech i Rozwój organizacji poprzez transformację cyfrową. Sprawdź program szkoleń!

Szkolenia odbywają się ONLINE – w formie interaktywnego live’u. Trener prowadzi zajęcia na żywo.

Na co możesz liczyć podczas szkoleń tematycznych DIMAQ?

  • teoria oparta o dane, metaanalizy i najlepsze praktyki
  • adaptacja teorii do realnych kejsów rynkowych
  • analizy studiów przypadków
  • ćwiczenia praktyczne
  • dyskusje angażujące uczestników

Co ważne Uczestnicy tych szkoleń otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.

Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 10% rabatu na te szkolenie oraz 20 punktów recertyfikacyjnych za udział.

Influencer marketing

  • Czego dowiesz się podczas szkolenia?
  • Jak opracować brief kampanii marketingowej bazującej na influencerach
  • Jak angażując influencerów do współpracy z marką kształtować zasady współpracy zapewniające autentyczność, powtarzalność, otwartość i elastyczność, przyzwyczajenie.
  • Jak określić kryteria doboru influencera zgodnie z celami kampanii.
  • Jakich wytycznych i regulacji prawnych należy przestrzegać
    .DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ >

Marketing Automation dla MSP

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

  • poznasz podstawowe pojęcia marketing automation, które wykorzystasz podczas wyznaczania celów do realizacji cyfrowych działań marketingowych i sprzedażowych,
  • jak korzystać z narzędzi do planowania automatyzacji procesów,
  • jak tworzyć zbiory danych o klientach i ich segmentacji,
  • dowiesz się o prawnych ograniczeniach e-mail marketingu, w tym z zakresu ochrony danych osobowych w codziennej pracy.
    DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ >

Stosowanie narzędzi technologicznych w marketingu (MarTech)

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

  • Jak rozpoznać potrzeby biznesowe klienta/firmy pod kątem dopasowania odpowiednich technologii.
  • Jak identyfikować już wdrożone i wykorzystywane rozwiązania oraz poznasz kategorie dostępnych na rynku technologii (np. marketing automation, Web Analytics Tool, DMP, CDP, CRM) oraz oferowanych przez nie funkcjonalności.
  • Jak dobierać narzędzia technologiczne do potrzeb konkretnych procesów biznesowych.
  • Jak zapewniać zgodność wybranych rozwiązań z regulacjami dotyczącymi ochrony prywatności klientów/konsumentów.
    DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ >

Rozwój organizacji poprzez transformację cyfrową.

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

  • jak budować strategię transformacji cyfrowej firmy oraz określania celów i mierników jej realizacji,
  • jak diagnozować poziom dojrzałości cyfrowej firmy oraz rekomendować działania, zwiększające dojrzałość w strategicznych dla firmy obszarach,
  • jak określać potencjalne ryzyka w realizacji strategii,
  • komunikacji procesów zmian w przedsiębiorstwie dobierając skuteczne kanały, techniki i treści komunikatów.
    DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ >

 

Zdobądź dofinansowanie na szkolenia

Jeśli jesteś przedstawicielem sektora MSP możesz pozyskać dofinansowanie na nowe szkolenia z oferty DIMAQ

SKORZYSTAJ Z DOFINANSOWANIA 50-80%. Sprawdź warunki >

Czytaj także

Weź udział w dziesiątej edycji badania IAB Europe nt. programmatic

Weź udział w dziesiątej edycji badania IAB Europe nt. programmatic

Ruszyło coroczne badanie „Attitudes to Programmatic Advertising Survey 2024” – to dziesiąta edycja tego badania prowadzonego przez IAB Europe. Do wypełnienia krótkiej ankiety zapraszamy wszystkich uczestników ekosystemu reklamy programmatic. Termin upływa 26 lipca 2024 r.