Space Cat Industries dołącza do firm członkowskich IAB Polska

02/03/2023
Do firm członkowskich IAB Polska dołączyła agencja Space Cat Industries.

Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.

Zakładając Space Cat Industries w 2020 roku byliśmy w pełni świadomymi jak duże zmiany zachodzą w świecie komunikacji digitalowej. Już wtedy było dla nas jasnym, że TikTok i krótkie formy wideo staną się dominującą formą konsumpcji contentu rozrywkowego, szczególnie wśród nowych i młodych użytkowników internetu. Przez ostatnie dwa lata wypracowaliśmy rozwiązania, które ułatwiają naszym klientom poruszanie się po nowych mediach i pozwalają na ciągłe eksplorowanie skutecznych możliwości tworzenia treści. Zarówno tych własnych na profilach biznesowych marek na TikToku, ale także contentu tworzonego przy współpracy z twórcami internetowymi, czy z wykorzystaniem obecnie szybko rozwijających się narzędzi AI.

Dołączenie do IAB jest okazją do podzielenia się nabytą wiedzą i punktem widzenia młodego pokolenia na komunikację marek w internecie oraz szansą na wymianę doświadczeń z innymi członkami związku. Wspólnie z nimi chcemy kreować kierunki rozwoju komunikacji w mediach społecznościowych i influencer marketingu wykorzystując nowe trendy i narzędzia.Bartosz Woźniak, Prezes Zarządu.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. 

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.

Patronat IAB Polska: Konferencja WE!RE Influencers & WE!RE Gamers vol. 4 już 10 kwietnia

Patronat IAB Polska: Konferencja WE!RE Influencers & WE!RE Gamers vol. 4 już 10 kwietnia

WE!RE Fantasy organizuje czwartą już edycję konferencji online WE!RE Influencers & Gamers Marketing Talks poświęconej influencer marketingowi i gamingowi. Wydarzenie skupi się na trendach, które wyraźnie zarysowały się w pierwszym kwartale 2024 roku i stanowią mocny fundament predykcji, na których warto opierać strategie marketingowe i komunikacyjne.