Space Cat Industries dołącza do firm członkowskich IAB Polska

02/03/2023
Do firm członkowskich IAB Polska dołączyła agencja Space Cat Industries.

Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.

Zakładając Space Cat Industries w 2020 roku byliśmy w pełni świadomymi jak duże zmiany zachodzą w świecie komunikacji digitalowej. Już wtedy było dla nas jasnym, że TikTok i krótkie formy wideo staną się dominującą formą konsumpcji contentu rozrywkowego, szczególnie wśród nowych i młodych użytkowników internetu. Przez ostatnie dwa lata wypracowaliśmy rozwiązania, które ułatwiają naszym klientom poruszanie się po nowych mediach i pozwalają na ciągłe eksplorowanie skutecznych możliwości tworzenia treści. Zarówno tych własnych na profilach biznesowych marek na TikToku, ale także contentu tworzonego przy współpracy z twórcami internetowymi, czy z wykorzystaniem obecnie szybko rozwijających się narzędzi AI.

Dołączenie do IAB jest okazją do podzielenia się nabytą wiedzą i punktem widzenia młodego pokolenia na komunikację marek w internecie oraz szansą na wymianę doświadczeń z innymi członkami związku. Wspólnie z nimi chcemy kreować kierunki rozwoju komunikacji w mediach społecznościowych i influencer marketingu wykorzystując nowe trendy i narzędzia.Bartosz Woźniak, Prezes Zarządu.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. 

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.