Space Cat Industries dołącza do firm członkowskich IAB Polska

02/03/2023
Do firm członkowskich IAB Polska dołączyła agencja Space Cat Industries.

Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.

Zakładając Space Cat Industries w 2020 roku byliśmy w pełni świadomymi jak duże zmiany zachodzą w świecie komunikacji digitalowej. Już wtedy było dla nas jasnym, że TikTok i krótkie formy wideo staną się dominującą formą konsumpcji contentu rozrywkowego, szczególnie wśród nowych i młodych użytkowników internetu. Przez ostatnie dwa lata wypracowaliśmy rozwiązania, które ułatwiają naszym klientom poruszanie się po nowych mediach i pozwalają na ciągłe eksplorowanie skutecznych możliwości tworzenia treści. Zarówno tych własnych na profilach biznesowych marek na TikToku, ale także contentu tworzonego przy współpracy z twórcami internetowymi, czy z wykorzystaniem obecnie szybko rozwijających się narzędzi AI.

Dołączenie do IAB jest okazją do podzielenia się nabytą wiedzą i punktem widzenia młodego pokolenia na komunikację marek w internecie oraz szansą na wymianę doświadczeń z innymi członkami związku. Wspólnie z nimi chcemy kreować kierunki rozwoju komunikacji w mediach społecznościowych i influencer marketingu wykorzystując nowe trendy i narzędzia.Bartosz Woźniak, Prezes Zarządu.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. 

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

The MGMT dołącza do IAB Polska

The MGMT dołącza do IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza The MGMT, agencja zajmująca się kompleksowym managementem Twórców internetowych, oferująca indywidualne podejście i innowacyjne rozwiązania dostosowane do ich potrzeb.

Powstaje Branżowe Centrum Umiejętności w Białymstoku. Partnerami IAB Polska i SAR.

Powstaje Branżowe Centrum Umiejętności w Białymstoku. Partnerami IAB Polska i SAR.

20 listopada 2024 r. w Białymstoku odbyła się inauguracja współpracy na rzecz utworzenia i rozwoju ogólnopolskiego Branżowego Centrum Umiejętności (BCU) w dziedzinie reklamy. Partnerami przedsięwzięcia są: Miasto Białystok, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Umowę podpisano w siedzibie Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących z Oddziałami Integracyjnymi im. Stanisława Staszica w Białymstoku.

Nagrody IAB MIXX Awards 2024 rozdane. Poznaj zwycięzców!

Nagrody IAB MIXX Awards 2024 rozdane. Poznaj zwycięzców!

Podczas uroczystej gali IAB MIXX Awards 2024 w warszawskim Muzeum Historii Polski IAB Polska uhonorował najlepsze digitalowe kampanie minionego roku. Tytuł Best in Show otrzymała kampania „Saving The Voice Of The Ghetto” zrealizowana przez kooperację Saatchi & Saatchi, Prodigious, MSL Group oraz Leo Burnett dla Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN. Wśród 55 nagród jury przyznało 5 złotych statuetek. Dowiedz się, kto zwyciężył w digitalu!