Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Solski Communications – jedna z największych firm PR w Polsce.
Solski Communications, stowarzyszona z Burson-Marsteller (obecnie Burson Cohne & Wolfe), powstała w 2008 r. Główne obszary jej kompetencji obejmują komunikację korporacyjną i marki, w tym opracowywanie strategii, relacje z mediami i influencerami, digital communications i public affairs. Firma zatrudnia 30 konsultantów, oferując usługi na terytorium Polski, a za pośrednictwem BCW – praktycznie na całym świecie. Agencja jest laureatką „Diamentów Forbesa” (2017 i 2018) i „Gazel Biznesu” (2017).
Byliśmy jedną z pierwszych firm PR w Polsce, które zainwestowały w komunikację w mediach społecznościowych i dzisiaj zbieramy tego efekty. Nasz kilkuosobowy zespół Digital tworzy i wdraża strategie komunikacji na Facebooku, Instagramie, LinkedInie i Twitterze, dostarcza content, moderuje dyskusje. Mamy zatem wiele wspólnego z innymi członkami IAB i liczymy, że wymiana doświadczeń pozwoli nam poszerzyć i wzbogacić naszą ofertę. Jako doświadczona agencja PR jesteśmy także gotowi wspierać Związek w jego działaniach edukacyjnych i public affairs.
W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 240 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.