Solski Communications wśród firm członkowskich IAB Polska

02/04/2019
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Solski Communications - jedna z największych firm PR w Polsce.

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Solski Communications – jedna z największych firm PR w Polsce.

Solski Communications, stowarzyszona z Burson-Marsteller (obecnie Burson Cohne & Wolfe), powstała w 2008 r. Główne obszary jej kompetencji obejmują komunikację korporacyjną i marki, w tym opracowywanie strategii, relacje z mediami i influencerami, digital communications i public affairs. Firma zatrudnia 30 konsultantów, oferując usługi na terytorium Polski, a za pośrednictwem BCW – praktycznie na całym świecie. Agencja jest laureatką „Diamentów Forbesa” (2017 i 2018) i „Gazel Biznesu” (2017).

Byliśmy jedną z pierwszych firm PR w Polsce, które zainwestowały w komunikację w mediach społecznościowych i dzisiaj zbieramy tego efekty. Nasz kilkuosobowy zespół Digital tworzy i wdraża strategie komunikacji na Facebooku, Instagramie, LinkedInie i Twitterze, dostarcza content, moderuje dyskusje. Mamy zatem wiele wspólnego z innymi członkami IAB i liczymy, że wymiana doświadczeń pozwoli nam poszerzyć i wzbogacić naszą ofertę. Jako doświadczona agencja PR jesteśmy także gotowi wspierać Związek w jego działaniach edukacyjnych i public affairs.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 240 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Czytaj także

Patronat IAB: Medialna siła marki – praktyczny przewodnik dla PR-owców i marketerów

Patronat IAB: Medialna siła marki – praktyczny przewodnik dla PR-owców i marketerów

Instytutu Monitorowania Mediów właśnie opublikował e-book pt. „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego. Publikacja to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. IAB Polska został patronem honorowym tej publikacjI.

Poznaj kalendarz eventów IAB Polska na 2025 rok!

Poznaj kalendarz eventów IAB Polska na 2025 rok!

Ogłaszamy mocno wyczekiwany pod koniec każdego roku roku plan wydarzeń IAB Polska na rok kolejny. W 2025 przygotowaliśmy aż 11 mocnych branżowych eventów. Wpisz je do swojego kalendarza i bądź z nami.

The MGMT dołącza do IAB Polska

The MGMT dołącza do IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza The MGMT, agencja zajmująca się kompleksowym managementem Twórców internetowych, oferująca indywidualne podejście i innowacyjne rozwiązania dostosowane do ich potrzeb.