SEOgroup w szeregach IAB Polska

01/29/2019
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza SEOgroup -firma świadcząca usługi z zakresu marketingu internetowego.

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza SEOgroup – firma świadcząca usługi z zakresu marketingu internetowego.

SEOgroup od 2008 roku dostarcza nieprzerwanie dla swoich klientów najbardziej skuteczne i technologicznie zaawansowane rozwiązania z zakresu marketingu internetowego. Przez ten czas zrealizowanych zostało kilkaset projektów dla klientów różnej wielkości w Polsce i zagranicą. W procesie tym firma od zawsze koncentruje się na dostarczaniu wartości dla klientów w postaci jakościowych działań oraz ponadstandardowej obsługi.

Nie ulega wątpliwości, że aktywności SEO/SEM są jednymi z kluczowych w kontekście prowadzenia skutecznych działań marketingowych w internecie, przekładających się na wymierne efekty. Rynek ich dotyczący wciąż się rozwija. Po ponad 10 latach, od kiedy SEOgroup prowadzi takie działania na rynku polskim i zagranicznym, podjęliśmy decyzję o tym, by dołączyć do IAB Polska, by móc bardziej niż do tej pory wspierać ich rozwój i mieć również większy wpływ na edukację branży oraz na sam rynek.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 240 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Czytaj także

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.