SEMbook 2023: Porady i case studies od ekspertów Grupy Roboczej SEM IAB Polska z zakresu SEO i PPC

08/10/2023
Rosnące znaczenia sztucznej inteligencji, integracji SEO z UX i nowych standardów jakości stron internetowych, powoduje, że specjaliści marketingu cyfrowego muszą nieustannie poszerzać i aktualizować swoją wiedzę."SEMBook 2023" łączy w sobie teorię i praktykę, dostarczając konkretne wskazówki i praktyczne rozwiązania.

Czytelnicy mogą dowiedzieć się więcej na temat nowych trendów, takich jak konwersje post-view w digitalu, wprowadzenie consent mode w sklepie internetowym, czy znalezienie alternatywy dla Google Analytics 4. Publikacja przygotowana przez Grupę Roboczą SEM IAB Polska dostępna jest do pobrania bezpłatnie.

– SEMbook 2023 jest to zbiór konkretnych porad i świeżych case’ów z zakresu SEO i kampanii płatnych. Znajdują się tam również przydatne informacje dotyczące analityki czy też darmowych narzędzi, które ułatwiają pracę nad widocznością w sieci. Zapraszam do pobrania – zachęca do lektury poradnika Szymon Rydelski, Zastępca Szefa Grupy Roboczej SEM IAB Polska

Publikacja przedstawia serię inspirujących case studies, służących jako bogate źródło wiedzy na temat marketingu w wyszukiwarkach, dostarczając praktycznych lekcji i obserwacji z różnorodnych kampanii marketingowych. Zawarte w poradniku studia przypadków ukazują sukcesy i strategie firm w tandemie z agencjami, np. Sempai & Carsmile, SEOgroup & Verizon Connect, Bluerank & Mitsubishi i wiele innych.

Z tego wszechstronnego poradnika skorzystają eksperci różnorodnych dziedzin marketingu interaktywnego. Oprócz porad i wskazówek, publikacja oferuje również spojrzenie na to, jak skutecznie wykorzystywać kampanie e-commerce, reklamy YouTube Ads i strategie optymalizacji kampanii Google Ads.

“SEMbook 2023” to narzędzie, które pomaga zrozumieć, jak wykorzystać najnowsze trendy i narzędzia w SEM. Jest to kompendium wiedzy, które bez wątpienia będzie cennym wsparciem dla wszystkich, którzy chcą pozostać na czele dynamicznie zmieniającego się rynku marketingowej komunikacji cyfrowej.

Zachęcamy wszystkich, nie tylko profesjonalistów branży SEM, do zapoznania się z SEMbookiem 2023.

Pobierz SEMbook 2023

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.