Scattered dołączył do grona firm członkowskich IAB Polska

03/15/2023
Do firm członkowskich IAB Polska dołączyła firma Scattered.

Scattered jest dostawcą rozwiązań dedykowanych dla e-commerce, pozwalających na efektywniejszą współpracę z markami. Dzięki zindywidualizowanemu doświadczeniu zakupowemu marki mogą łatwiej i szybciej docierać do pożądanych użytkowników, przy dużo prostszej obsłudze ze strony e-commercech. Od 2021 firma współpracuje z właścicielami mediów cyfrowych w kraju i za granicą, w celu rozwijania innowacyjnych rozwiązań, pozwalających na pełne wykorzystanie potencjału ich platform i danych. Dostarczana przez Scattered platforma Retail Media Experience jest pierwszą w nowej klasie systemów dla commerce media, pozwalającą na płynny przepływ wartości między markami, retailerami i konsumentami.

„Rynek digital nieustannie ewoluuje, adaptując się zarówno do szerszych trendów ekonomicznych, jak i otwierając się na innowacje biznesowe i technologiczne. Epidemia COVID przyspieszyła trend przenoszenia zakupów do internetu i mimo częściowego powrotu użytkowników do sklepów stacjonarnych, doświadczenie cyfrowe będzie dominującym trendem w przyszłości. Firmy e-commerce znajdują się na unikalnym odcinku łańcucha wartości oraz posiadają wyjątkową wiedzę o użytkowniku, jednak w obecnym ekosystemem mają ograniczone możliwości wykorzystania w pełni swoich zasobów i potencjału. Wierzymy że potrzebne są nowe rozwiązania i zmiany w digital odpowiadające na te potrzeby. Przystępujemy do IAB Polska z nadzieją na wspólne z innymi członkami rozwijanie ekosystemu, czyniąc go bardziej przejrzystym, wydajnym i zorientowanym na użytkownika.” – Dominik Ryżko, Prezes Zarządu Scattered Sp. z o.o.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. 

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Raport „Social Media 2025” już dostępny

Raport „Social Media 2025” już dostępny

Czy wciąż mamy do czynienia z duopolem w polskich social mediach? Jaka jest charakterystyka użytkowników poszczególnych platform i jaką strategię reklamową warto obrać, aby dotrzeć do konkretnych grup odbiorców? Do rąk czytelników trafiła trzecia edycja raportu „Social media 2025”, dostarczająca wyczerpujących danych na temat rodzimego rynku mediów społecznościowych.

Najważniejszy coroczny raport branży digital już dostępny!

Najważniejszy coroczny raport branży digital już dostępny!

Podsumowanie kluczowych wydarzeń i trendów minionego roku oraz prognozy na rok 2025 znajdziesz w opublikowanym właśnie Raporcie Strategicznym Internet 2024/202025 – najważniejszym corocznym podsumowaniu polskiej branży digital. Raport dostępny jest jako serwis www oraz klasyczny PDF.