Scattered dołączył do grona firm członkowskich IAB Polska

03/15/2023
Do firm członkowskich IAB Polska dołączyła firma Scattered.

Scattered jest dostawcą rozwiązań dedykowanych dla e-commerce, pozwalających na efektywniejszą współpracę z markami. Dzięki zindywidualizowanemu doświadczeniu zakupowemu marki mogą łatwiej i szybciej docierać do pożądanych użytkowników, przy dużo prostszej obsłudze ze strony e-commercech. Od 2021 firma współpracuje z właścicielami mediów cyfrowych w kraju i za granicą, w celu rozwijania innowacyjnych rozwiązań, pozwalających na pełne wykorzystanie potencjału ich platform i danych. Dostarczana przez Scattered platforma Retail Media Experience jest pierwszą w nowej klasie systemów dla commerce media, pozwalającą na płynny przepływ wartości między markami, retailerami i konsumentami.

„Rynek digital nieustannie ewoluuje, adaptując się zarówno do szerszych trendów ekonomicznych, jak i otwierając się na innowacje biznesowe i technologiczne. Epidemia COVID przyspieszyła trend przenoszenia zakupów do internetu i mimo częściowego powrotu użytkowników do sklepów stacjonarnych, doświadczenie cyfrowe będzie dominującym trendem w przyszłości. Firmy e-commerce znajdują się na unikalnym odcinku łańcucha wartości oraz posiadają wyjątkową wiedzę o użytkowniku, jednak w obecnym ekosystemem mają ograniczone możliwości wykorzystania w pełni swoich zasobów i potencjału. Wierzymy że potrzebne są nowe rozwiązania i zmiany w digital odpowiadające na te potrzeby. Przystępujemy do IAB Polska z nadzieją na wspólne z innymi członkami rozwijanie ekosystemu, czyniąc go bardziej przejrzystym, wydajnym i zorientowanym na użytkownika.” – Dominik Ryżko, Prezes Zarządu Scattered Sp. z o.o.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. 

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Portale horyzontalne jako naturalne środowisko dla skutecznego content marketingu – nowy poradnik IAB Polska

Portale horyzontalne jako naturalne środowisko dla skutecznego content marketingu – nowy poradnik IAB Polska

Portale horyzontalne to jedno z niewielu miejsc w internecie, gdzie codziennie spotykają się miliony realnych użytkowników w poszukiwaniu informacji, inspiracji i wiedzy. Ich skala, rozpoznawalność i redakcyjna wiarygodność czynią je idealnym środowiskiem do prowadzenia działań content marketingowych – nie tylko efektywnych wizerunkowo, ale też realnie wspierających decyzje zakupowe konsumentów.