Scattered dołączył do grona firm członkowskich IAB Polska

03/15/2023
Do firm członkowskich IAB Polska dołączyła firma Scattered.

Scattered jest dostawcą rozwiązań dedykowanych dla e-commerce, pozwalających na efektywniejszą współpracę z markami. Dzięki zindywidualizowanemu doświadczeniu zakupowemu marki mogą łatwiej i szybciej docierać do pożądanych użytkowników, przy dużo prostszej obsłudze ze strony e-commercech. Od 2021 firma współpracuje z właścicielami mediów cyfrowych w kraju i za granicą, w celu rozwijania innowacyjnych rozwiązań, pozwalających na pełne wykorzystanie potencjału ich platform i danych. Dostarczana przez Scattered platforma Retail Media Experience jest pierwszą w nowej klasie systemów dla commerce media, pozwalającą na płynny przepływ wartości między markami, retailerami i konsumentami.

„Rynek digital nieustannie ewoluuje, adaptując się zarówno do szerszych trendów ekonomicznych, jak i otwierając się na innowacje biznesowe i technologiczne. Epidemia COVID przyspieszyła trend przenoszenia zakupów do internetu i mimo częściowego powrotu użytkowników do sklepów stacjonarnych, doświadczenie cyfrowe będzie dominującym trendem w przyszłości. Firmy e-commerce znajdują się na unikalnym odcinku łańcucha wartości oraz posiadają wyjątkową wiedzę o użytkowniku, jednak w obecnym ekosystemem mają ograniczone możliwości wykorzystania w pełni swoich zasobów i potencjału. Wierzymy że potrzebne są nowe rozwiązania i zmiany w digital odpowiadające na te potrzeby. Przystępujemy do IAB Polska z nadzieją na wspólne z innymi członkami rozwijanie ekosystemu, czyniąc go bardziej przejrzystym, wydajnym i zorientowanym na użytkownika.” – Dominik Ryżko, Prezes Zarządu Scattered Sp. z o.o.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. 

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Konkurs DOBROSTARS pod patronatem IAB Polska

Konkurs DOBROSTARS pod patronatem IAB Polska

IAA Polska wraz uczestnikami programu liderskiego Marketing Masterminds organizuje konkurs DOBROSTARS, w którym wyróżnione zostaną najlepsze praktyki wspierające zdrowie psychiczne, fizyczne i dobre samopoczucie pracowników. Inicjatywę wspierają największe organizacje branżowe: IAB Polska oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, które objęły patronat nad konkursem.

SEO Vibes Summit ‘25 pod patronatem IAB

SEO Vibes Summit ‘25 pod patronatem IAB

Już po raz 5. WhitePress organizuje SEO Vibes Summit – jedną z najważniejszych konferencji branży SEO i content marketingu w Europie. Tym razem konferencja odbędzie się w Zakopanem w dniach 27-31 maja. Wydarzenie posiada patronat honorowy IAB Polska.

Search Generative Experience. Nowy e-book IAB Polska

Search Generative Experience. Nowy e-book IAB Polska

Przełomowe dla wyszukiwarek rozwiązania, takie jak Google Search Generative Experience (SGE), łączą generatywne modele językowe z zaawansowanymi mechanizmami wyszukiwania. Aby pomóc firmom i specjalistom SEO oraz SEM lepiej zrozumieć te zmiany, eksperci z Grupy Roboczej SEO & PPC IAB Polska przygotowali nowy e-book poświęcony tej tematyce.